ASICS NOVABLAST – lekkość, wydajność i satysfakcja po kolejnych kilometrach
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Unikalny design, zwrot energii, lekkość i poczucie komfortu. Tym charakteryzuje się najnowszy model w kolekcji marki ASICS – NOVABLAST. Buty są przeznaczone szczególnie dla tych osób, które chcą czerpać z biegania jeszcze więcej radości. Odważna i przyciągająca wzrok konstrukcja obuwia odzwierciedla typ biegacza młodej generacji, szukającego maksymalnej wydajności i satysfakcji z pokonania kolejnych kilometrów.
Celem designerów marki było stworzenie buta o odpowiedniej amortyzacji, przyczepności oraz elastyczności. Pomogła w tym technologiczna pianka BlastFF. Energiczny i lekki model pozwala biegaczom odnaleźć rytm oraz szybkość, tym bardziej że inspiracją dla innowacyjnych rozwiązań była… trampolina.
Nowa podeszwa środkowa FLYTEFOAM Blast zapewnia miękkie oraz wrażliwe uczucie pod stopami, Mimo lekkości obuwia – 225 g (model damski), 275 g (model męski) – to właśnie środkowa podeszwa odpowiada za zwrot energii podczas biegu oraz poczucie komfortu z każdym kolejnym krokiem.
Przewiewna siatka w górnej części butów zapewnia odpowiednią cyrkulację powietrza w chłodniejszych warunkach. Model został zaprojektowany w taki sposób, aby był nie tylko miękki i wygodny, ale również wytrzymały oraz mocno przylegający do stopy. Podeszwa została natomiast wyposażona w gumę AHAR+, która jest jeszcze bardziej odporna na ścieranie, jednocześnie gwarantując większą trwałość i lepszą przyczepność.
Nowa podeszwa FLYTEFOAM Blast nie tylko wspiera biegacza podczas aktywności fizycznej. Buty zostały przede wszystkim zaprojektowane z myślą o zabawie i przyjemności wszystkich osób uprawiających sport. Jest to dla nas naturalne skojarzenie, ponieważ bieganie niesie za sobą pozytywne emocje – powiedział Junichiro Tateishi, dyrektor generalny w ASICS Institute of Sport Science.
NOVABLAST będzie dostępny na całym świecie w sklepach ASICS, internetowych oraz specjalistycznych punktach sprzedaży od najbliższego czwartku

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.