ASICS otwiera najnowocześniejszy obiekt treningowy dla czołowych sportowców
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Chojo Camp Europe we Font-Romeu we Francji to pierwsze europejskie centrum treningowe ASICS. Marka nie ustaje w wysiłkach, by wspierać swoich sportowców poprzez kreowanie najlepszej oferty produktów oraz dbanie o ich ciało i umysł. Ośrodek w Pirenejach został zaprojektowany tak, aby pomóc biegaczom notować jak najlepsze wyniki i dopingować ich w dążeniach do osiągnięcia osobistego szczytu formy.
Obiekt, zarządzany przez Dave'a Klinka, pomieści w przytulnych, górskich domkach jednocześnie około 20 sportowców ASICS – biegaczy krótko- i długodystansowych – oferując im dostęp do bieżni lekkoatletycznej, komory hipoksyjnej, siłowni, sali fitness oraz basenu regeneracyjnego. Nad atletami czuwać będzie zespół fizjoterapeutów, psychologów i lekarzy, aby zapewnić im najwyższej jakości wsparcie, aby optymalnie czuć się i trenować.
Cieszymy się, że możemy otworzyć Chojo Camp Europe. Fizyczne i psychiczne samopoczucie naszych sportowców zawsze było ważne dla marki ASICS. Wspieraliśmy ich produktami, opieką fizyczną, taką jak fizjoterapia, rozwiązaniami z zakresu zdrowia psychicznego, a teraz także własną przestrzenią do przygotowań do zawodów. Chojo Camp to fantastyczna okazja dla naszych sportowców do spotkania się i trenowania w możliwie najlepszych warunkach. Patrząc w przyszłość na tegoroczne mistrzostwa świata w Budapeszcie i kolejne w Paryżu, jesteśmy przekonani, że pomoże to naszym ambasadorom przygotować się do osiągnięcia szczytowej formy – mówi Olivier Mignon, Director of Sports Marketing, ASICS EMEA.
Do założenia swojej bazy we Font-Romeu na dłuższy okres przygotowują się już takie wybitne nazwiska, jak Eilish McColgan, Sarah Lathi i Mo Katir, by trenować się do nadchodzących startów w Budapeszcie. Kolejni sportowcy dołączać będą na krótszy pobyt – od teraz – przez całą fazę przygotowań do Paryża. Udział w obozie potwierdzili również polscy ambasadorzy marki, Adam Nowicki, Izabela Paszkiewicz, Arkadiusz Gardzielewski oraz Joanna Mazur.
To wspaniałe, że ASICS wspiera swoich sportowców takimi rozwiązaniami. Zawsze byłam fanką treningów wysokościowych, a możliwość posiadania bazy w Europie, blisko miejsca, w którym będę ścigać się latem, jest bezcenna. Nie jest to coś, na co wszyscy sportowcy mają fundusze, ale dzięki Chojo Camp osoby, które normalnie nie miałyby takiej okazji, mogą doświadczyć korzyści treningu wysokościowego. Nie mogę się doczekać sesji na bieżni oraz możliwości spędzenia czasu z innymi ambasadorami marki ASICS – dodaje Eilish McColgan – brytyjska lekkoatletka specjalizująca się w biegach długich, trzykrotna olimpijka.
Znaczenie Chojo
Termin „Chojo” ma długą historię w firmie ASICS. To nikt inny, jak sam założyciel, Kihachiro Onitsuka, często używał tego terminu w rozmowach wewnętrznych oraz w odniesieniu do nowych projektów. Słowo to tłumaczone z języka japońskiego jako „dążenie do szczytu”, znajduje odzwierciedlenie w podejściu ASICS do innowacji produktowych i oferowanych usług.
Poprzez uruchomienie ośrodka treningowego, ASICS wspiera swoich ambasadorów w dążeniu do szczytowych osiągnięć fizycznych, emocjonalnych i umysłowych. Oprócz obiektu w Europie, marka utworzyła również obóz treningowy w Iten w Kenii, aby wspierać rozwój nowych talentów.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.