ASICS otwiera najnowocześniejszy obiekt treningowy dla czołowych sportowców
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Chojo Camp Europe we Font-Romeu we Francji to pierwsze europejskie centrum treningowe ASICS. Marka nie ustaje w wysiłkach, by wspierać swoich sportowców poprzez kreowanie najlepszej oferty produktów oraz dbanie o ich ciało i umysł. Ośrodek w Pirenejach został zaprojektowany tak, aby pomóc biegaczom notować jak najlepsze wyniki i dopingować ich w dążeniach do osiągnięcia osobistego szczytu formy.
Obiekt, zarządzany przez Dave'a Klinka, pomieści w przytulnych, górskich domkach jednocześnie około 20 sportowców ASICS – biegaczy krótko- i długodystansowych – oferując im dostęp do bieżni lekkoatletycznej, komory hipoksyjnej, siłowni, sali fitness oraz basenu regeneracyjnego. Nad atletami czuwać będzie zespół fizjoterapeutów, psychologów i lekarzy, aby zapewnić im najwyższej jakości wsparcie, aby optymalnie czuć się i trenować.
Cieszymy się, że możemy otworzyć Chojo Camp Europe. Fizyczne i psychiczne samopoczucie naszych sportowców zawsze było ważne dla marki ASICS. Wspieraliśmy ich produktami, opieką fizyczną, taką jak fizjoterapia, rozwiązaniami z zakresu zdrowia psychicznego, a teraz także własną przestrzenią do przygotowań do zawodów. Chojo Camp to fantastyczna okazja dla naszych sportowców do spotkania się i trenowania w możliwie najlepszych warunkach. Patrząc w przyszłość na tegoroczne mistrzostwa świata w Budapeszcie i kolejne w Paryżu, jesteśmy przekonani, że pomoże to naszym ambasadorom przygotować się do osiągnięcia szczytowej formy – mówi Olivier Mignon, Director of Sports Marketing, ASICS EMEA.
Do założenia swojej bazy we Font-Romeu na dłuższy okres przygotowują się już takie wybitne nazwiska, jak Eilish McColgan, Sarah Lathi i Mo Katir, by trenować się do nadchodzących startów w Budapeszcie. Kolejni sportowcy dołączać będą na krótszy pobyt – od teraz – przez całą fazę przygotowań do Paryża. Udział w obozie potwierdzili również polscy ambasadorzy marki, Adam Nowicki, Izabela Paszkiewicz, Arkadiusz Gardzielewski oraz Joanna Mazur.
To wspaniałe, że ASICS wspiera swoich sportowców takimi rozwiązaniami. Zawsze byłam fanką treningów wysokościowych, a możliwość posiadania bazy w Europie, blisko miejsca, w którym będę ścigać się latem, jest bezcenna. Nie jest to coś, na co wszyscy sportowcy mają fundusze, ale dzięki Chojo Camp osoby, które normalnie nie miałyby takiej okazji, mogą doświadczyć korzyści treningu wysokościowego. Nie mogę się doczekać sesji na bieżni oraz możliwości spędzenia czasu z innymi ambasadorami marki ASICS – dodaje Eilish McColgan – brytyjska lekkoatletka specjalizująca się w biegach długich, trzykrotna olimpijka.
Znaczenie Chojo
Termin „Chojo” ma długą historię w firmie ASICS. To nikt inny, jak sam założyciel, Kihachiro Onitsuka, często używał tego terminu w rozmowach wewnętrznych oraz w odniesieniu do nowych projektów. Słowo to tłumaczone z języka japońskiego jako „dążenie do szczytu”, znajduje odzwierciedlenie w podejściu ASICS do innowacji produktowych i oferowanych usług.
Poprzez uruchomienie ośrodka treningowego, ASICS wspiera swoich ambasadorów w dążeniu do szczytowych osiągnięć fizycznych, emocjonalnych i umysłowych. Oprócz obiektu w Europie, marka utworzyła również obóz treningowy w Iten w Kenii, aby wspierać rozwój nowych talentów.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.