ASICS pisze list do Igi Świątek – najlepszej tenisistki świata
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
To już oficjalne – Iga Świątek została pierwszą rakietą świata i otwiera najnowszy ranking WTA. Polka zrobiła historyczny krok w swojej karierze, wspinając się na sam szczyt kobiecego tenisa. – To surrealistyczny moment w moim życiu i karierze – powiedziała ambasadorka marki ASICS, która w sobotę wygrała już trzeci turniej z rzędu, tym razem w Miami, pokonując w dwóch setach Naomi Osakę. Japońska marka doceniła wyczyn Igi, składając jej gratulacje w formie inspirującego listu.
ASICS współpracuje z Igą Świątek od końca 2019 roku, kiedy Polka zajmowała 49. pozycję w rankingu WTA. W ciągu trzech lat tenisistka przebojem wdarła się do światowej czołówki, po drodze wygrywając wiele prestiżowych turniejów oraz triumfując w wielkoszlemowym French Open w 2020 roku. Naturalnie, gdy nieoczekiwanie karierę sportową zakończyła dotychczasowa „jedynka” Ashleigh Barty, Świątek zastąpiła Australijkę na tenisowym szczycie.
Pierwsza pozycja w rankingu WTA to surrealistyczny moment w moim życiu i karierze. Wsparcie mojej rodziny, zespołu oraz fanów doprowadziło mnie do miejsca, w którym obecnie jestem, ale jednocześnie utwierdza mnie w przekonaniu, że to dopiero początek. Sukces nie byłby również możliwy bez sponsorów. Dzięki produktom ASICS, mogę skupić się wyłącznie na grze, a na korcie czuję prawdziwą różnicę. Mam nadzieję, że przed nami wiele owocnych lat – powiedziała Iga Świątek.
Nasza współpraca z Igą jest bardzo ekscytująca. Jest wspaniałą ambasadorką nie tylko naszej marki, ale przede wszystkim całego tenisa, jako wzór do naśladowania oraz sportowiec, który doskonale odzwierciedla ideę zdrowego ciała w zdrowym duchu. Iga ma wielką mentalną siłę oraz ogromny talent, dlatego jesteśmy przekonani, że największe sportowe chwile są nadal przed nią – podsumował Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Sobotni, finałowy triumf w Miami był dla Igi jednocześnie 17. zwycięskim meczem z rzędu.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.