ASICS po raz kolejny wspiera Cracovia Półmaraton Królewski
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Cracovia Półmaraton Królewski już w najbliższy weekend. Dla wielu biegaczy jest to zwieńczenie sezonu i jedno z największych wydarzeń biegowych w Polsce. Sponsorem technicznym biegu ponownie została marka ASICS, która przygotowała dla uczestników wiele atrakcji w myśl swojej filozofii założycielskiej – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.
Już w niedzielę Kraków ponownie stanie się stolicą polskiego półmaratonu. Przed uczestnikami i organizatorami już ósma edycja imprezy, która na stałe wpisała się do biegowego kalendarza najpopularniejszych wydarzeń w kraju. Meta po raz kolejny została natomiast zlokalizowana w TAURON Arenie Kraków, co stanowi niewątpliwą atrakcję dla biegaczy.
Impreza tym razem wpisuje się w obchody Tygodnia Zdrowia Psychicznego, zainagurowane w poniedziałek globalną kampanią ASICS, dokładnie w Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Ma ona na celu podważenie zasadności realizacji ćwiczeń fizycznych wyłącznie w celu transformacji estetycznej.
Nie jest tajemnicą, że regularna aktywność fizyczna poprawia zdrowie psychiczne. Korzystnie wpływa na sen, nastrój, pomaga radzić sobie ze stresem, a także może zmniejszyć ryzyko depresji. Presja społeczna na punkcie idealnej sylwetki, która jest widoczna przede wszystkim w mediach społecznościowych, potrafi zniechęcić do podejmowania ćwiczeń. Z naszych badań wynika, że 69% osób twierdzi, że zdjęcia fizycznych przemian skutecznie demotywują je przed uprawianiem sportu. Dążymy do znalezienie odpowiedniego balansu pomiędzy ciałem a umysłem, dlatego nie wyobrażamy sobie, żeby mogło nas zabraknąć w Krakowie, podczas jednej z największych imprez roku – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
ASICS przygotował wiele atrakcji dla biegaczy i kibiców. Na stoisku pojawi się bezpłatna fotobudka, będzie prowadzona promocja – "Kup dowolne obuwie ASICS i 1 dodatkowy inny produkt, a otrzymasz plecak otrzymasz gratis". Ponadto, specjaliści marki pomogą w doborze obuwia biegowego między innymi poprzez darmową analizę kroku RUN ANALYZER. Strefa kibicowania ASICS i Sklepu Biegacza będzie natomiast zlokalizowana na krakowskich Błoniach. Impreza odbędzie się w niedzielę, 16 października. Start półmaratonu o godz. 10:00.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.