ASICS po raz kolejny wspiera Cracovia Półmaraton Królewski
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Cracovia Półmaraton Królewski już w najbliższy weekend. Dla wielu biegaczy jest to zwieńczenie sezonu i jedno z największych wydarzeń biegowych w Polsce. Sponsorem technicznym biegu ponownie została marka ASICS, która przygotowała dla uczestników wiele atrakcji w myśl swojej filozofii założycielskiej – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.
Już w niedzielę Kraków ponownie stanie się stolicą polskiego półmaratonu. Przed uczestnikami i organizatorami już ósma edycja imprezy, która na stałe wpisała się do biegowego kalendarza najpopularniejszych wydarzeń w kraju. Meta po raz kolejny została natomiast zlokalizowana w TAURON Arenie Kraków, co stanowi niewątpliwą atrakcję dla biegaczy.
Impreza tym razem wpisuje się w obchody Tygodnia Zdrowia Psychicznego, zainagurowane w poniedziałek globalną kampanią ASICS, dokładnie w Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Ma ona na celu podważenie zasadności realizacji ćwiczeń fizycznych wyłącznie w celu transformacji estetycznej.
Nie jest tajemnicą, że regularna aktywność fizyczna poprawia zdrowie psychiczne. Korzystnie wpływa na sen, nastrój, pomaga radzić sobie ze stresem, a także może zmniejszyć ryzyko depresji. Presja społeczna na punkcie idealnej sylwetki, która jest widoczna przede wszystkim w mediach społecznościowych, potrafi zniechęcić do podejmowania ćwiczeń. Z naszych badań wynika, że 69% osób twierdzi, że zdjęcia fizycznych przemian skutecznie demotywują je przed uprawianiem sportu. Dążymy do znalezienie odpowiedniego balansu pomiędzy ciałem a umysłem, dlatego nie wyobrażamy sobie, żeby mogło nas zabraknąć w Krakowie, podczas jednej z największych imprez roku – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
ASICS przygotował wiele atrakcji dla biegaczy i kibiców. Na stoisku pojawi się bezpłatna fotobudka, będzie prowadzona promocja – "Kup dowolne obuwie ASICS i 1 dodatkowy inny produkt, a otrzymasz plecak otrzymasz gratis". Ponadto, specjaliści marki pomogą w doborze obuwia biegowego między innymi poprzez darmową analizę kroku RUN ANALYZER. Strefa kibicowania ASICS i Sklepu Biegacza będzie natomiast zlokalizowana na krakowskich Błoniach. Impreza odbędzie się w niedzielę, 16 października. Start półmaratonu o godz. 10:00.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.