ASICS po raz trzeci z rzędu doceniony za proekologiczną postawę
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent sprzętu sportowego, ASICS już po raz trzeci z rzędu został doceniony za działania na rzecz ochrony klimatu. Japońską firmę uznano za globalnego lidera w zakresie ograniczania negatywnego wpływu na środowisko. Wyróżnienie przyznała CDP, międzynarodowa organizacja non-profit.
CDP każdego roku monitoruje działania produkcyjne firm komercyjnych między innymi w obszarze ograniczania emisji gazów cieplarnianych, ochrony zasobów wodnych oraz lasów. ASICS został doceniony za skuteczną realizację długofalowej strategii, mającej na celu redukcję emisji spalin oraz zarządzanie ryzykiem klimatycznym w swoim łańcuchu dostaw. Wiodący producent obuwia i odzieży sportowej znalazł się w gronie 8% firm najwyżej ocenionych przez CDP.
Tegoroczne wyróżnienie potwierdza nasze głębokie zaangażowanie w zrównoważony rozwój na wielu płaszczyznach naszej działalności. Główna siedziba firmy mieści się w japońskim Kobe, gdzie powstają kluczowe założenia strategiczne w zakresie odpowiedzialnego biznesu. Jesteśmy marką zakorzenioną w sporcie i zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i lokalnym walczymy z negatywnym wpływem zmian klimatycznych. Wystarczy wspomnieć, że prowadzimy recykling naszych zaawansowanych technologicznie produktów, jednocześnie stawiając na odnawialne źródła energii. Filozofia „w zdrowym ciele, zdrowy duch” zyskała na znaczeniu szczególnie w czasach pandemii. Podnosimy ludzi na duchu poprzez sport w ramach akcji #LiveUplifted, ale również prowadzimy inne realne działania, których wiodącym założeniem jest ograniczenie o ponad połowę emisji gazów cieplarnianych w ciągu najbliższych lat – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Firma została także uwzględniona w dokumencie Sustainability Yearbook 2022 przygotowanym przez czołowego dostawcę danych dla amerykańskiej giełdy, spółkę S&P Global. Raport przedstawia wyniki 15% najlepszych światowych firm w każdej branży w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.