Komunikaty PR

ASICS prezentuje model GEL-KAYANO 30

2023-06-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.32 MB )

Marka ASICS prezentuje model GEL-KAYANO 30 – najwygodniejsze buty do biegania ze stabilizacją, wyposażone w zupełnie nowe technologie, zapewniające biegaczom adaptacyjną stabilność i niespotykany komfort podczas każdego kroku.

ASICS jest zaangażowany w tworzenie odzieży i butów, które są najlepsze zarówno dla ciała, jak i umysłu. Połączenie rygorystycznych testów użytkowników, badań biomechanicznych, zrównoważonego rozwoju i dziesięcioleci ciągłego doskonalenia umożliwiło opracowanie nowych oraz innowacyjnych produktów i technologii, w tym modelu GEL-KAYANO 30 oraz unikalnego systemu 4D GUIDANCE SYSTEM.

4D GUIDANCE SYSTEM współpracuje z ruchem ciała, zapewniając adaptacyjną stabilność i zwiększone wsparcie, gdy biegacze najbardziej tego potrzebują. Pierwsze trzy wymiary nie są obce butom stabilizującym: szerokość, długość i głębokość. Dodanie czwartego wymiaru, czasu, umożliwiło ASICS zmniejszenie ilości czasu spędzanego w nadmiernej pronacji, co skutkuje lepszym wsparciem i wygodniejszym biegiem. 

W modelu GEL-KAYANO 30 zastosowano również nową technologię PureGEL, która wcześniej została wykorzystana w butach GEL-NIMBUS 25, zapewniając biegaczom najbardziej miękkie lądowania. Technologia jest strategicznie zintegrowana z podeszwą środkową, aby zapewnić lepszą amortyzację i płynniejsze przejścia.

Dodanie 20% więcej lekkiej amortyzacji FF BLAST PLUS ECO oraz zwiększenie wysokości podeszwy o 4 mm także przyczyniło się do poprawy poziomu komfortu modelu GEL-KAYANO 30 w porównaniu do jego poprzedników.

Buty GEL-KAYANO są ulubieńcami tłumów od wielu lat i szczerze mówiąc są prawdziwą legendą w naszej ofercie. Znamy stereotypy, z którymi przez lata zmagały się modele stabilizujące: masywne, brzydkie oraz po prostu niewygodne. Dlatego cieszymy się, że możemy świętować 30. rocznicę serii GEL-KAYANO, wprowadzając tak przełomowe zmiany. Dzięki naszemu zaangażowaniu w unikalną filozofię projektowania, byliśmy w stanie opracować buty, oferujące stabilność, którą konsumenci pokochali dzięki tej serii, a także komfort, który jest tak ważny dla biegaczy – powiedział Rohan van der Zwet, Senior Product Marketing Manager w ASICS EMEA.

Buty ASICS GEL-KAYANO 30 w cenie 939,00 zł będą dostępne od 1 lipca na ASICS.com, SklepBiegacza.pl, Natural-Born-Runners.pl, eobuwie.pl, ButyJana.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.