ASICS rozruszał Paryż
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS, która jest oficjalnym partnerem miasta-gospodarza igrzysk olimpijskich, na jeden dzień zamieniła centrum Paryża w kort tenisowy. Event stanowił wstęp do drugiego w tym roku turnieju Wielkiego Szlema, a także miał na celu promocję mentalnych aspektów związanych z grą w tenisa.
Jednodniowe wydarzenie otwarte dla wszystkich, w samym sercu Paryża na Place de la République, powitało setki paryżan na korcie, aby mogli doświadczyć mentalnych, pozytywnych aspektów gry w tenisa. Uczestnicy mogli zapisać się z wyprzedzeniem lub po prostu pojawić się tego dnia i dołączyć.
Sportowcy ASICS również uczestniczyli w wydarzeniu przez cały dzień, w tym Alex de Minaur, Matteo Berrettini, Harriet Dart i inni. W evencie wzięła również udział najświeższa ambasadorska ASICS, Ons Jabeur. – Zawsze identyfikowałam się z marką ASICS, zwłaszcza dlatego, że podzielamy te same wartości. Wierzę, że uprawianie sportu pomaga zachować zdrowy umysł, zwłaszcza młodemu pokoleniu. Naprawdę chciałabym, aby wejście na kort przyniosło innym radość i spokój umysłu. Jestem dumna, że mogę rozpocząć moją współpracę z ASICS, przekazując ten kort tenisowy miastu Paryż, aby zachęcić więcej osób do gry w tenisa i doświadczyć poprawy stanu psychicznego – powiedziała Ons Jabeur.
W trakcie spotkania, specjalnie zbudowany na tę okazję kort został symbolicznie przekazany miastu Paryż. ASICS i stolica Francji ogłosiły w listopadzie 2023 roku dwuletnie partnerstwo, którego celem jest organizacja bezpłatnych wydarzeń odbywających się w Paryżu, integrujących aktywność fizyczną z codziennym życiem paryżan. Tenisowy event był kolejnym krokiem tego partnerstwa, dając paryżanom możliwość gry w tenisa w centrum miasta i odczuwania pozytywnych korzyści psychicznych płynących ze sportu.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.