Komunikaty PR

ASICS rozruszał Paryż

2024-06-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Marka ASICS, która jest oficjalnym partnerem miasta-gospodarza igrzysk olimpijskich, na jeden dzień zamieniła centrum Paryża w kort tenisowy. Event stanowił wstęp do drugiego w tym roku turnieju Wielkiego Szlema, a także miał na celu promocję mentalnych aspektów związanych z grą w tenisa.

Jednodniowe wydarzenie otwarte dla wszystkich, w samym sercu Paryża na Place de la République, powitało setki paryżan na korcie, aby mogli doświadczyć mentalnych, pozytywnych aspektów gry w tenisa. Uczestnicy mogli zapisać się z wyprzedzeniem lub po prostu pojawić się tego dnia i dołączyć.

Sportowcy ASICS również uczestniczyli w wydarzeniu przez cały dzień, w tym Alex de Minaur, Matteo Berrettini, Harriet Dart i inni. W evencie wzięła również udział najświeższa ambasadorska ASICS, Ons Jabeur. – Zawsze identyfikowałam się z marką ASICS, zwłaszcza dlatego, że podzielamy te same wartości. Wierzę, że uprawianie sportu pomaga zachować zdrowy umysł, zwłaszcza młodemu pokoleniu. Naprawdę chciałabym, aby wejście na kort przyniosło innym radość i spokój umysłu.  Jestem dumna, że mogę rozpocząć moją współpracę z ASICS, przekazując ten kort tenisowy miastu Paryż, aby zachęcić więcej osób do gry w tenisa i doświadczyć poprawy stanu psychicznego – powiedziała Ons Jabeur.

W trakcie spotkania, specjalnie zbudowany na tę okazję kort został symbolicznie przekazany miastu Paryż. ASICS i stolica Francji ogłosiły w listopadzie 2023 roku dwuletnie partnerstwo, którego celem jest organizacja bezpłatnych wydarzeń odbywających się w Paryżu, integrujących aktywność fizyczną z codziennym życiem paryżan. Tenisowy event był kolejnym krokiem tego partnerstwa, dając paryżanom możliwość gry w tenisa w centrum miasta i odczuwania pozytywnych korzyści psychicznych płynących ze sportu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.