ASICS rozwija społeczność FrontRunner
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Już od 20 lutego br. będzie można aplikować do globalnej społeczności biegowej, ASICS FrontRunner. Rekrutacja odbywa się raz w roku, a jej celem jest wyłonienie nowych ambasadorów marki, którzy utożsamiają się z hasłem „w zdrowym ciele, zdrowych duch”, a także inspirują innych do podejmowania aktywności fizycznej.
Społeczność ASICS FrontRunner składa się obecnie z ponad 600 osób z 30 krajów. W tym roku do globalnego teamu biegowego dołączy około 100 nowych członków.
Młodsi i starsi, początkujący i profesjonaliści, biegający po asfalcie i kochający trail – społeczność ASICS FrontRunner tworzy różnorodny zespół biegaczy, których łączy pasja do ruchu. Inicjatywa powstała w 2010 roku, a jej celem jest inspirowanie, łączenie i wspieranie wszystkich, którzy poprzez bieganie dążą do osiągnięcia zdrowego umysłu w zdrowym ciele.
Niesamowicie cieszę się, że rusza kolejna rekrutacja do społeczności ASICS FrontRunner. Znów będziemy mogli powiększyć drużynę, która zrzesza ambasadorów ruchu, jednocześnie docierając do jeszcze większej liczby osób z przekazem „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Niezmiennie chcemy pokazywać, jak wielki wpływ ma ruch na nasz umysł, codzienność, podejście do życia. Czekamy na zgłoszenia i pozytywną energię, jaką przynoszą ze sobą nowi członkowie społeczności. Razem możemy więcej… razem tworzymy coś wspaniałego, wychodząc znacznie dalej niż pokazywanie naszych aktywności. Pokazujemy siłę społeczności, nawiązujemy przyjaźnie, motywujemy się wzajemnie. To jak, dołączysz do nas? – zachęca Zuzanna Bieńczak, Community Manager ASICS FrontRunner Poland.
Rok temu dołączyłam do drużyny ASICS FrontRunner, która zrzesza pasjonatów ruchu z całego świata. Tym samym spełniłam swoje wielkie marzenie: stałam się częścią globalnej, kolorowej i różnorodnej społeczności, której celem jest inspirowanie do ruchu i aktywności. Poznałam ludzi, od których mogę czerpać inspiracje oraz którzy są dla mnie motywacją i to nie tylko w zakresie sportu. Dzięki byciu częścią drużyny ASICS FrontRunner Poland mogłam się niezwykle mocno przekonać, co oznacza hasło #OneTeam. Wspólne zawody biegowe, lokalne i globalne spotkania integracyjne – to wszystko niezapomniane chwile i emocje zapisane na zawsze. #Oneteam to wzajemna pomoc, zaufanie, radość, wsparcie, dobry humor i energia! – dodaje Eliza Wójcik, członkini ASICS FrontRunner Poland.
W tym roku kandydaci zostaną poproszeni o udostępnienie zdjęć lub wideo w odpowiedzi na pytanie – w jaki sposób ASICS motywuje Cię do ruchu? Zgłoszenia można przesyłać od 20 lutego do 5 marca za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego:
www.asics.com/frontrunner

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.