ASICS rozwija społeczność FrontRunner
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Już od 20 lutego br. będzie można aplikować do globalnej społeczności biegowej, ASICS FrontRunner. Rekrutacja odbywa się raz w roku, a jej celem jest wyłonienie nowych ambasadorów marki, którzy utożsamiają się z hasłem „w zdrowym ciele, zdrowych duch”, a także inspirują innych do podejmowania aktywności fizycznej.
Społeczność ASICS FrontRunner składa się obecnie z ponad 600 osób z 30 krajów. W tym roku do globalnego teamu biegowego dołączy około 100 nowych członków.
Młodsi i starsi, początkujący i profesjonaliści, biegający po asfalcie i kochający trail – społeczność ASICS FrontRunner tworzy różnorodny zespół biegaczy, których łączy pasja do ruchu. Inicjatywa powstała w 2010 roku, a jej celem jest inspirowanie, łączenie i wspieranie wszystkich, którzy poprzez bieganie dążą do osiągnięcia zdrowego umysłu w zdrowym ciele.
Niesamowicie cieszę się, że rusza kolejna rekrutacja do społeczności ASICS FrontRunner. Znów będziemy mogli powiększyć drużynę, która zrzesza ambasadorów ruchu, jednocześnie docierając do jeszcze większej liczby osób z przekazem „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Niezmiennie chcemy pokazywać, jak wielki wpływ ma ruch na nasz umysł, codzienność, podejście do życia. Czekamy na zgłoszenia i pozytywną energię, jaką przynoszą ze sobą nowi członkowie społeczności. Razem możemy więcej… razem tworzymy coś wspaniałego, wychodząc znacznie dalej niż pokazywanie naszych aktywności. Pokazujemy siłę społeczności, nawiązujemy przyjaźnie, motywujemy się wzajemnie. To jak, dołączysz do nas? – zachęca Zuzanna Bieńczak, Community Manager ASICS FrontRunner Poland.
Rok temu dołączyłam do drużyny ASICS FrontRunner, która zrzesza pasjonatów ruchu z całego świata. Tym samym spełniłam swoje wielkie marzenie: stałam się częścią globalnej, kolorowej i różnorodnej społeczności, której celem jest inspirowanie do ruchu i aktywności. Poznałam ludzi, od których mogę czerpać inspiracje oraz którzy są dla mnie motywacją i to nie tylko w zakresie sportu. Dzięki byciu częścią drużyny ASICS FrontRunner Poland mogłam się niezwykle mocno przekonać, co oznacza hasło #OneTeam. Wspólne zawody biegowe, lokalne i globalne spotkania integracyjne – to wszystko niezapomniane chwile i emocje zapisane na zawsze. #Oneteam to wzajemna pomoc, zaufanie, radość, wsparcie, dobry humor i energia! – dodaje Eliza Wójcik, członkini ASICS FrontRunner Poland.
W tym roku kandydaci zostaną poproszeni o udostępnienie zdjęć lub wideo w odpowiedzi na pytanie – w jaki sposób ASICS motywuje Cię do ruchu? Zgłoszenia można przesyłać od 20 lutego do 5 marca za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego:
www.asics.com/frontrunner

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.