ASICS Try On Tour w największych miastach w Polsce
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS oraz Sklep Biegacza uruchamiają nowy projekt skierowany do entuzjastów sportu, którzy poszukują idealnych butów do biegania. ASICS Try On Tour to cykl spotkań, treningów i testów dla biegowej społeczności w największych miastach w Polsce.
Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to doskonały moment na odświeżenie sportowej garderoby. Każdy, kto poszukuje nowego obuwia biegowego, jest biegaczem zaawansowanym, amatorem lub właśnie wiosną planuje postawić swoje pierwsze kroki w tym sporcie, nie może przejść obojętnie obok nowej inicjatywy ASICS.
Bezpłatne testy w ramach ASICS Try On Tour to cykl dwudniowych spotkań, podczas których wykwalifikowani eksperci podzielą się wskazówkami dotyczącymi treningu oraz poszukają odpowiedzi na pozostałe biegowe pytania. Każdy piątek rozpocznie się od wykorzystania na terenie lokalnego Sklepu Biegacza pionierskiego systemu ASICS Run Analyzer do analizy indywidualnych preferencji pod kątem doboru obuwia. W sobotę odbędzie się natomiast otwarty trening biegowy, który poprowadzi ambasador marki ASICS. Cały projekt jest realizowany zgodnie z filozofią założycielską japońskiej marki – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.
Oficjalna inauguracja cyklu nastąpi w piątek, 10 marca w Krakowie. ASICS Try On Tour zawita również do Katowic, Wrocławia, Poznania, Warszawy i Gdańska. Na uczestników czeka wiele atrakcji, m.in. testy najnowszych modeli ASICS, indywidualny dobór obuwia, biegowy poczęstunek, trening z ambasadorem marki, a także prezent, który znajdzie zastosowanie podczas uprawiania sportu.
Kalendarz ASICS Try On Tour:
10-11 marca; Kraków, Błonia Krakowskie; start o godz. 9:00
17-18 marca; Katowice, Park Muchowiec; start o godz. 9:00
24-25 marca; Wrocław, Meta 15. Panas Półmaratonu Ślężańskiego; start o godz. 9:00
31 marca-1 kwietnia; Poznań, Cytadela; start o godz. 9:00
14-15 kwietnia; Warszawa, Bulwary Wiślane; start o godz. 9:00
28-29 kwietnia; Gdańsk; wejście od Parku Reagana; start o godz. 9:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.