Komunikaty PR

ASICS Try On Tour w największych miastach w Polsce

2023-03-09  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Marka ASICS oraz Sklep Biegacza uruchamiają nowy projekt skierowany do entuzjastów sportu, którzy poszukują idealnych butów do biegania. ASICS Try On Tour to cykl spotkań, treningów i testów dla biegowej społeczności w największych miastach w Polsce.

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to doskonały moment na odświeżenie sportowej garderoby. Każdy, kto poszukuje nowego obuwia biegowego, jest biegaczem zaawansowanym, amatorem lub właśnie wiosną planuje postawić swoje pierwsze kroki w tym sporcie, nie może przejść obojętnie obok nowej inicjatywy ASICS.

Bezpłatne testy w ramach ASICS Try On Tour to cykl dwudniowych spotkań, podczas których wykwalifikowani eksperci podzielą się wskazówkami dotyczącymi treningu oraz poszukają odpowiedzi na pozostałe biegowe pytania. Każdy piątek rozpocznie się od wykorzystania na terenie lokalnego Sklepu Biegacza pionierskiego systemu ASICS Run Analyzer do analizy indywidualnych preferencji pod kątem doboru obuwia. W sobotę odbędzie się natomiast otwarty trening biegowy, który poprowadzi ambasador marki ASICS. Cały projekt jest realizowany zgodnie z filozofią założycielską japońskiej marki – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.

Oficjalna inauguracja cyklu nastąpi w piątek, 10 marca w Krakowie. ASICS Try On Tour zawita również do Katowic, Wrocławia, Poznania, Warszawy i Gdańska. Na uczestników czeka wiele atrakcji, m.in. testy najnowszych modeli ASICS, indywidualny dobór obuwia, biegowy poczęstunek, trening z ambasadorem marki, a także prezent, który znajdzie zastosowanie podczas uprawiania sportu.

Kalendarz ASICS Try On Tour:

10-11 marca; Kraków, Błonia Krakowskie; start o godz. 9:00

17-18 marca; Katowice, Park Muchowiec; start o godz. 9:00

24-25 marca; Wrocław, Meta 15. Panas Półmaratonu Ślężańskiego; start o godz. 9:00

31 marca-1 kwietnia; Poznań, Cytadela; start o godz. 9:00

14-15 kwietnia; Warszawa, Bulwary Wiślane; start o godz. 9:00

28-29 kwietnia; Gdańsk; wejście od Parku Reagana; start o godz. 9:00

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.