ASICS w gronie globalnych liderów zaangażowanych w zmiany klimatyczne
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS już po raz czwarty z rzędu został uznany za światowego lidera w zakresie angażowania swoich dostawców w kwestie związane ze zmianami klimatu. Działalność firmy doceniła organizacja pozarządowa CDP, która zajmuje się analizą wpływu globalnych korporacji na środowisko.
ASICS został doceniony za swoje działania i strategie mające na celu redukcję emisji oraz zarządzanie ryzykiem klimatycznym w łańcuchu dostaw w minionym roku sprawozdawczym. CDP oceniło w sumie ponad sześć tysięcy firm. ASICS znalazł się wśród najlepszych 8% organizacji, jako jedna z ponad 500 korporacji w tegorocznym zestawieniu.
Japońska firma została również uwzględniona w Sustainability Yearbook 2023 opublikowanym przez S&P Global, który pokazuje wyniki zrównoważonego rozwoju 15% najlepszych przedsiębiorstw na świecie w każdej branży.
ASICS jest zaangażowany w ciągłe dążenie do zrównoważonego rozwoju we wszystkich obszarach swojej działalności. Zasadniczym celem obranej strategii jest ochrona środowiska naturalnego.
Konsekwentnie dążymy do zrównoważonego rozwoju, a nasze działania są doceniane przez niezależne, międzynarodowe instytucje. Jesteśmy marką sportową, krzewimy pozytywne postawy społeczne, zachęcamy do podejmowania aktywności fizycznej, dlatego zaangażowanie w ekologię i ochronę środowiska jest dla nas czymś naturalnym właściwie od samego początku naszej działalności. Stawiamy na naturalne źródła energii, prowadzimy zaawansowany recykling produktów, a wiodącym celem na najbliższe lata jest ograniczenie o ponad połowę emisji gazów cieplarnianych. W ASICS wierzymy, że zdrowe ciało, to także zdrowy duch, a osiągnięcie jednego i drugiego nie będzie możliwe bez zdrowej planety, na której żyjemy – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
CDP każdego roku monitoruje działania produkcyjne firm komercyjnych między innymi w obszarze ograniczania emisji gazów cieplarnianych, ochrony zasobów wodnych oraz lasów.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.