Komunikaty PR

ASICS w gronie globalnych liderów zaangażowanych w zmiany klimatyczne

2023-03-20  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS już po raz czwarty z rzędu został uznany za światowego lidera w zakresie angażowania swoich dostawców w kwestie związane ze zmianami klimatu. Działalność firmy doceniła organizacja pozarządowa CDP, która zajmuje się analizą wpływu globalnych korporacji na środowisko.

ASICS został doceniony za swoje działania i strategie mające na celu redukcję emisji oraz zarządzanie ryzykiem klimatycznym w łańcuchu dostaw w minionym roku sprawozdawczym. CDP oceniło w sumie ponad sześć tysięcy firm. ASICS znalazł się wśród najlepszych 8% organizacji, jako jedna z ponad 500 korporacji w tegorocznym zestawieniu.

Japońska firma została również uwzględniona w Sustainability Yearbook 2023 opublikowanym przez S&P Global, który pokazuje wyniki zrównoważonego rozwoju 15% najlepszych przedsiębiorstw na świecie w każdej branży.

ASICS jest zaangażowany w ciągłe dążenie do zrównoważonego rozwoju we wszystkich obszarach swojej działalności. Zasadniczym celem obranej strategii jest ochrona środowiska naturalnego.

Konsekwentnie dążymy do zrównoważonego rozwoju, a nasze działania są doceniane przez niezależne, międzynarodowe instytucje. Jesteśmy marką sportową, krzewimy pozytywne postawy społeczne, zachęcamy do podejmowania aktywności fizycznej, dlatego zaangażowanie w ekologię i ochronę środowiska jest dla nas czymś naturalnym właściwie od samego początku naszej działalności. Stawiamy na naturalne źródła energii, prowadzimy zaawansowany recykling produktów, a wiodącym celem na najbliższe lata jest ograniczenie o ponad połowę emisji gazów cieplarnianych. W ASICS wierzymy, że zdrowe ciało, to także zdrowy duch, a osiągnięcie jednego i drugiego nie będzie możliwe bez zdrowej planety, na której żyjemy – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

CDP każdego roku monitoruje działania produkcyjne firm komercyjnych między innymi w obszarze ograniczania emisji gazów cieplarnianych, ochrony zasobów wodnych oraz lasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.