ASICS walczy z hejtem w sieci
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS potwierdza swoje zaangażowanie we wspieranie zdrowia psychicznego sportowców poprzez nową inicjatywę, mającą na celu ochronę przed nękaniem i cyberprzemocą. W związku z badaniami przeprowadzonymi na Uniwersytecie Loughborough w Londynie, wykazującymi wzrost liczby sportowców doświadczających hejtu w Internecie, marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do usług cyberbezpieczeństwa, aby zminimalizować narażenie na obraźliwe treści podczas ważnych wydarzeń.
ASICS współpracuje z firmą Signify, zajmującą się nauką o danych, aby pomóc chronić sponsorowanych sportowców przed nękaniem w Internecie i wspierać ich w osiąganiu celów. Marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do opartej na sztucznej inteligencji usługi Threat Matrix firmy Signify, która pomaga zapobiegać nadużyciom w mediach społecznościowych i zarządzać nimi. Usługa ta stworzy internetową tarczę ochronną wokół sportowców, aby zapewnić im bezpieczeństwo i umożliwić angażowanie odbiorców bez obawy o nadużycia.
Nowa inicjatywa jest częścią szerszego programu ASICS „Mind and Body Athlete Support Programme”, oferującego sponsorowanym sportowcom dostęp do wielu usług, poprawiających ich samopoczucie fizyczne i psychiczne, a także projektów związanych z czystym sportem. Dzięki programowi, marka dąży do zapewnienia swoim ambasadorom wyjątkowej usługi, zaprojektowanej w celu wspierania zarówno ich rozwoju osobistego, jak i zawodowego.
Pięć liter w naszej nazwie ma znaczenie. ASICS to akronim łacińskiej sentencji Anima Sana In Corpore Sano, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Właśnie dlatego dbanie o dobre samopoczucie sportowców zawsze leżało u podstaw naszej działalności. Choć z dumą wspieramy naszych ambasadorów w wygrywaniu i biciu rekordów, nie wierzymy w wygrywanie za wszelką cenę. Fizyczne i psychiczne samopoczucie jest ważniejsze niż jakiekolwiek miejsce na podium. Naszym celem jest wspieranie ich w osiąganiu celów wyczynowych bez narażania dobrego samopoczucia. Doskonale zdajemy sobie sprawę z negatywnego wpływu hejtu w Internecie na zdrowie psychiczne, dlatego chcemy chronić naszych sportowców przed nadużyciami w sieci – powiedział Olivier Mignon, Global Head of Sports Marketing w ASICS.
Niestety, nadużycia w Internecie to coś, z czym w dzisiejszych czasach ma do czynienia prawie każdy sportowiec. Zdarzało mi się otrzymywać obraźliwe wiadomości i komentarze zwłaszcza po nieudanych startach. Nie ma zgody na hejt w sieci, tym bardziej że w świecie online niemal każdy może być zupełnie anonimowy. Nowa inicjatywa ASICS w pełni pozwala skupić się nam, sportowcom na tym, co kochamy najbardziej, czyli na rywalizacji w duchu zdrowego ciała oraz umysłu – dodał Adam Nowicki, ambasador ASICS, wielokrotny mistrz Polski w biegach długodystansowych.
Z przyjemnością wspieramy markę ASICS i rodzinę jej sportowców. Wartości firmy oraz jej zaangażowanie w ochronę zdrowia psychicznego sportowców ściśle współgrają z naszą własną misją i tym, co postanowiliśmy osiągnąć, dzięki usłudze Threat Matrix – podsumował Jonathan Hirshler, prezes Signify.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.