Komunikaty PR

ASICS wprowadza 10. edycję butów trailowych GEL-TRABUCO

2022-05-23  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.2 MB )

Dokładnie 24 lata temu na rynku po raz pierwszy pojawiły się kultowe już trailówki ASICS GEL-TRABUCO. Obecnie japońska marka prezentuje 10. odsłonę modeli przeznaczonych do biegania w terenie. Zgodnie z filozofią Kaizen, buty nadal ewoluują, zapewniając zrównoważony rozwój oraz technologiczne aktualizacje na biegowym szlaku.

Buty zostały wyposażone w autorską technologię ASICS GRIP, która odpowiada za lepszą przyczepność na różnych nawierzchniach, w tym śliskich i nierównych. Ponadto, gwarantuje ochronę przed kamieniami znajdującymi się na szlaku. Ekologiczne ulepszenia produktu obejmują cholewkę w pełni wykonaną z recyklingu oraz wyściółkę z barwionej przędzy.

Anna Carlsson, triumfatorka biegu Kullamannen Ultra 2021, nazwała GEL-TRABUCO 10 swoim ulubionym butem, który może pochwalić się idealną przyczepnością, a dzięki rozwiązaniu GEL – wsparciem i stabilnością.

ASICS wprowadza na rynek nie tylko obuwie trailowe, ale również dedykowaną kolekcję FUJITRAIL. Produkty zostały wykonane z lekkiego, oddychające materiału i ergonomicznych krojów, pozwalając na pełną swobodę ruchów podczas aktywności fizycznej w terenie, niezależnie od warunków pogodowych.

Dzięki laminowanej kieszeni na telefon i czterem dodatkowym w talii, spodenki FUJITRAIL są wyborem, zapewniającym optymalne przechowywanie akcesoriów, a także szybkoschnący materiał. Kurtka to z kolei gwarancja ochrony przed wiatrem i deszczem, a także kompleksowe elementy odblaskowe, gdy widoczność jest słaba.

ASICS GEL-TRABUCO 10 oraz odzież z kolekcji FUJITRAIL jest dostępna na ASICS.com, ButyJana.pl i Sklepbiegacza.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.