ASICS wprowadza 10. edycję butów trailowych GEL-TRABUCO
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Dokładnie 24 lata temu na rynku po raz pierwszy pojawiły się kultowe już trailówki ASICS GEL-TRABUCO. Obecnie japońska marka prezentuje 10. odsłonę modeli przeznaczonych do biegania w terenie. Zgodnie z filozofią Kaizen, buty nadal ewoluują, zapewniając zrównoważony rozwój oraz technologiczne aktualizacje na biegowym szlaku.
Buty zostały wyposażone w autorską technologię ASICS GRIP, która odpowiada za lepszą przyczepność na różnych nawierzchniach, w tym śliskich i nierównych. Ponadto, gwarantuje ochronę przed kamieniami znajdującymi się na szlaku. Ekologiczne ulepszenia produktu obejmują cholewkę w pełni wykonaną z recyklingu oraz wyściółkę z barwionej przędzy.
Anna Carlsson, triumfatorka biegu Kullamannen Ultra 2021, nazwała GEL-TRABUCO 10 swoim ulubionym butem, który może pochwalić się idealną przyczepnością, a dzięki rozwiązaniu GEL – wsparciem i stabilnością.
ASICS wprowadza na rynek nie tylko obuwie trailowe, ale również dedykowaną kolekcję FUJITRAIL. Produkty zostały wykonane z lekkiego, oddychające materiału i ergonomicznych krojów, pozwalając na pełną swobodę ruchów podczas aktywności fizycznej w terenie, niezależnie od warunków pogodowych.
Dzięki laminowanej kieszeni na telefon i czterem dodatkowym w talii, spodenki FUJITRAIL są wyborem, zapewniającym optymalne przechowywanie akcesoriów, a także szybkoschnący materiał. Kurtka to z kolei gwarancja ochrony przed wiatrem i deszczem, a także kompleksowe elementy odblaskowe, gdy widoczność jest słaba.
ASICS GEL-TRABUCO 10 oraz odzież z kolekcji FUJITRAIL jest dostępna na ASICS.com, ButyJana.pl i Sklepbiegacza.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.