Komunikaty PR

ASICS wspiera biegaczy w czasach społecznej kwarantanny

2020-04-17  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.41 MB )

Globalna epidemia COVID-19 to wydarzenie historyczne, dziejące się na naszych oczach i całkowicie zmieniające niemal wszystkie obszary naszego życia. W takiej sytuacji hasło „w zdrowym ciele, zdrowy duch” wydaje się bardziej aktualne niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ aktywność fizyczna ma teraz za zadanie nie tylko podniesienie naszej kondycji fizycznej i wydajności intelektualnej, ale także odnalezienie motywacji i wytchnienia w wyjątkowo trudnych okolicznościach. Rozumiejąc powagę wyzwania, ASICS wychodzi mu naprzeciw, zapraszając wszystkich regularnych i potencjalnych biegaczy, a także wszystkie osoby aktywne fizycznie, do wspólnych treningów, które pozwolą pełną parą ruszyć na biegowe ścieżki, kiedy życie społeczne wróci już do normy.

SOUND MIND SOUND BODY to akcja, w ramach której każda osoba, niezależnie od poziomu zaawansowania, będzie mogła przygotować swoje ciało do regularnego biegania, podtrzymać wypracowaną formę czy popracować nad tymi elementami, które pozwolą pobić nowe rekordy życiowe podczas jesiennych startów. Dzięki zaangażowaniu ekspertów z różnych dziedzin – trenerów, fizjoterapeutów, dietetyków sportowych, członków drużyny ASICS FrontRunner Poland i najlepszych polskich biegaczy długodystansowych, takich jak Aleksandra i Błażej Brzezińscy, Arkadiusz Gardzielewski, Aleksandra Lisowska czy Szymon Kulka – ASICS zapewnia holistyczne podejście do treningu. Zadbają oni o to, by zaproponowane ćwiczenia i porady były adekwatne do potrzeb i warunków codziennego funkcjonowania w czterech ścianach, łącząc bezpieczeństwo, efektywność i kreatywne wykorzystanie rzeczy dostępnych w każdym miejscu zamieszkania, zarażając przy tym uśmiechem i pozytywną energią.

Udział w akcji jest całkowicie darmowy – może wziąć w niej udział każdy, kto posiada dostęp do Internetu za pośrednictwem smartfona, tabletu czy komputera. Partnerem cyklu jest firma Eobuwie.pl, na której kanale IGTV publikowane będą 4 filmy tygodniowo – w każdy poniedziałek, środę, piątek i sobotę. Dodatkowe materiały publikowane będą także za pośrednictwem kanałów społecznościowych zaangażowanych ekspertów, a także na stronie internetowej ASICS FrontRunner Poland.

SOUND MIND SOUND BODY rusza w poniedziałek 20 kwietnia i potrwa 4 tygodnie.  Celem akcji jest także budowanie aktywnej społeczności, będącej wsparciem dla osób pozostających w domach oraz budującej poczucie społecznej odpowiedzialności za walkę z epidemią. W tym celu organizatorzy zachęcają do czynnego wchodzenia w interakcję z trenerami i pozostałymi uczestnikami, poprzez tzw. „wirtualną listę obecności”, czyli podpisywanie swoich zdjęć hasztagami #soundmindsoundbody, #wzdrowymcielezdrowyduch oraz oznaczanie profili @eobuwie i @asicseurope. Akcja promowana będzie także konkursem z atrakcyjnymi nagrodami, który startuje już w piątek.

Już teraz trenujesz w domu na własną rękę? Koniecznie śledź kanały Eobuwie.pl i zdobądź jeden z zestawów sprzętowych od ASICS, których do wygrania będzie łącznie dziesięć!

ASICS popiera ogólnopolską akcję #zostanwdomu, a także proponuje własny sposób na wyrażenie solidarności poprzez inicjatywę #UntiedYetUnited, w ramach której biegacze z całego świata publikują zdjęcia swoich ulubionych butów z rozwiązanymi sznurowadłami rozciągniętymi wzdłuż kadru. Dzięki udostępnieniu takich zdjęć możliwe jest stworzenie kolaży, na których wszystkie sznurówki łączą się w jedną linię, symbolizującą jedność w trudnych czasach.

W pierwszym tygodniu akcji SOUND MIND SOUND BODY opublikowane zostaną filmy autorstwa ambasadorów ASICS – dietetyczki sportowej, Kasi Biłous i czołowego polskiego maratończyka, Adama Nowickiego oraz członków drużyny ASICS FrontRunner Poland – fizjoterapeuty, Łukasza Kłosa i trenerki, Kamili Wróbel. Więcej informacji pojawi się wkrótce na kanałach organizatorów, a także bohaterów akcji.

Spędź razem z nami aktywnie tę kwarantannę! Bo Zdrowe Ciało To Zdrowy Duch!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.