ASICS wspiera biegaczy w czasach społecznej kwarantanny
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Globalna epidemia COVID-19 to wydarzenie historyczne, dziejące się na naszych oczach i całkowicie zmieniające niemal wszystkie obszary naszego życia. W takiej sytuacji hasło „w zdrowym ciele, zdrowy duch” wydaje się bardziej aktualne niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ aktywność fizyczna ma teraz za zadanie nie tylko podniesienie naszej kondycji fizycznej i wydajności intelektualnej, ale także odnalezienie motywacji i wytchnienia w wyjątkowo trudnych okolicznościach. Rozumiejąc powagę wyzwania, ASICS wychodzi mu naprzeciw, zapraszając wszystkich regularnych i potencjalnych biegaczy, a także wszystkie osoby aktywne fizycznie, do wspólnych treningów, które pozwolą pełną parą ruszyć na biegowe ścieżki, kiedy życie społeczne wróci już do normy.
SOUND MIND SOUND BODY to akcja, w ramach której każda osoba, niezależnie od poziomu zaawansowania, będzie mogła przygotować swoje ciało do regularnego biegania, podtrzymać wypracowaną formę czy popracować nad tymi elementami, które pozwolą pobić nowe rekordy życiowe podczas jesiennych startów. Dzięki zaangażowaniu ekspertów z różnych dziedzin – trenerów, fizjoterapeutów, dietetyków sportowych, członków drużyny ASICS FrontRunner Poland i najlepszych polskich biegaczy długodystansowych, takich jak Aleksandra i Błażej Brzezińscy, Arkadiusz Gardzielewski, Aleksandra Lisowska czy Szymon Kulka – ASICS zapewnia holistyczne podejście do treningu. Zadbają oni o to, by zaproponowane ćwiczenia i porady były adekwatne do potrzeb i warunków codziennego funkcjonowania w czterech ścianach, łącząc bezpieczeństwo, efektywność i kreatywne wykorzystanie rzeczy dostępnych w każdym miejscu zamieszkania, zarażając przy tym uśmiechem i pozytywną energią.
Udział w akcji jest całkowicie darmowy – może wziąć w niej udział każdy, kto posiada dostęp do Internetu za pośrednictwem smartfona, tabletu czy komputera. Partnerem cyklu jest firma Eobuwie.pl, na której kanale IGTV publikowane będą 4 filmy tygodniowo – w każdy poniedziałek, środę, piątek i sobotę. Dodatkowe materiały publikowane będą także za pośrednictwem kanałów społecznościowych zaangażowanych ekspertów, a także na stronie internetowej ASICS FrontRunner Poland.
SOUND MIND SOUND BODY rusza w poniedziałek 20 kwietnia i potrwa 4 tygodnie. Celem akcji jest także budowanie aktywnej społeczności, będącej wsparciem dla osób pozostających w domach oraz budującej poczucie społecznej odpowiedzialności za walkę z epidemią. W tym celu organizatorzy zachęcają do czynnego wchodzenia w interakcję z trenerami i pozostałymi uczestnikami, poprzez tzw. „wirtualną listę obecności”, czyli podpisywanie swoich zdjęć hasztagami #soundmindsoundbody, #wzdrowymcielezdrowyduch oraz oznaczanie profili @eobuwie i @asicseurope. Akcja promowana będzie także konkursem z atrakcyjnymi nagrodami, który startuje już w piątek.
Już teraz trenujesz w domu na własną rękę? Koniecznie śledź kanały Eobuwie.pl i zdobądź jeden z zestawów sprzętowych od ASICS, których do wygrania będzie łącznie dziesięć!
ASICS popiera ogólnopolską akcję #zostanwdomu, a także proponuje własny sposób na wyrażenie solidarności poprzez inicjatywę #UntiedYetUnited, w ramach której biegacze z całego świata publikują zdjęcia swoich ulubionych butów z rozwiązanymi sznurowadłami rozciągniętymi wzdłuż kadru. Dzięki udostępnieniu takich zdjęć możliwe jest stworzenie kolaży, na których wszystkie sznurówki łączą się w jedną linię, symbolizującą jedność w trudnych czasach.
W pierwszym tygodniu akcji SOUND MIND SOUND BODY opublikowane zostaną filmy autorstwa ambasadorów ASICS – dietetyczki sportowej, Kasi Biłous i czołowego polskiego maratończyka, Adama Nowickiego oraz członków drużyny ASICS FrontRunner Poland – fizjoterapeuty, Łukasza Kłosa i trenerki, Kamili Wróbel. Więcej informacji pojawi się wkrótce na kanałach organizatorów, a także bohaterów akcji.
Spędź razem z nami aktywnie tę kwarantannę! Bo Zdrowe Ciało To Zdrowy Duch!

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.