ASICS wspiera uczestników 19. Cracovia Maraton
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Organizowany już od ponad 20 lat Cracovia Maraton to najważniejsze wydarzenie biegowe w Krakowie i największy wiosenny bieg na królewskim dystansie w Polsce. Od 2014 roku start i meta usytuowane są na krakowskim Rynku Głównym. Tegoroczna impreza jest wyjątkowa przede wszystkim dlatego, że odbędzie się po dwóch latach przerwy, gdy rywalizację wstrzymała pandemia. Uczestników do walki będzie zagrzewać marka ASICS, która jest sponsorem technicznym biegu, zaplanowanego na 24 kwietnia.
Oficjalnym butem Cracovia Maraton został ASICS GEL-NIMBUS 24, który pojawił się na rynku pod koniec marca. Japońska marka przygotowała szereg atrakcji dla biegaczy oraz kibiców, którzy w strefie EXPO będą mogli odwiedzić stoisko przygotowane wraz ze Sklepem Biegacza i sprawdzić walory rewolucyjnej pianki FF BLAST+.
Ponadto, ASICS zaprojektował dedykowane koszulki zarówno dla uczestników maratonu, jak i biegu na 10 km. Marka wspiera również cykliczne, całoroczne treningi organizowane przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, które stanowią kluczowy element przygotowań do Cracovia Maraton oraz jesiennego Cracovia Półmaraton. Kolejnym obszarem zaangażowania było uruchomienie drugiej edycji Centrum Biegowego ASICS na około miesiąc przed imprezą. Dedykowana platforma online była miejscem, w którym można było zdobyć niezbędną wiedzę, potrzebną do świadomego uprawiania sportu, dzięki bezpłatnym konsultacjom z ekspertami.
Cieszymy się, że pandemia wreszcie odpuściła i imprezy będące esencją biegów długodystansowych mogą odbywać się bez przeszkód. Właśnie dlatego jesteśmy zmobilizowani, aby po dwuletniej przerwie maksymalnie wspierać biegaczy oraz kibiców, którzy dodają im otuchy na każdym kolejnym kilometrze. Zachęcamy do skorzystania z RUN Analyzera – dedykowanego narzędzia do doboru spersonalizowanych butów biegowych czy porad naszych ekspertów, których będzie można spotkać w strefie EXPO. Na miejscu będzie można również nabyć nasze flagowe modele – GEL-NIMBUS 24 oraz METASPEED SKY. W ASICS wierzymy w oczyszczającą moc sportu na ciało i umysł w myśl idei „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Strefa kibicowania ASICS będzie zlokalizowana na 35. km, gdzie marka będzie wspierać biegaczy na ostatnich kilometrach Cracovia Maraton.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.