Komunikaty PR

ASICS z kobiecą kampanią podkreślającą pozytywny wpływ aktywności fizycznej

2023-04-03  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS startuje z globalną kampanią zwracającą uwagę na skuteczność aktywności fizycznej kobiet w codziennej walce ze stresem. Kampania jest inauguracją nowej kolekcji ASICS NAGINO i podkreśla pozytywny wpływ, jaki ruch może wywierać na nasz stan psychiczny. To odpowiedź na przeprowadzone w kilkunastu krajach badanie ASICS 2022 State of Mind Index, które dostarczyło informacji, że kobiety na całym świecie ćwiczą rzadziej niż mężczyźni, co skutkuje ich gorszym samopoczuciem psychicznym.

Kampania akcentuje siłę aktywności na stan umysłu

W świecie dostarczającym stresujących bodźców na rekordowym poziomie, celem kampanii jest eksponowanie kojącego wpływu ćwiczeń fizycznych na mózg. Kontrastując przyspieszony oddech, jakiego doświadczamy w chwilach stresu, z kontrolowanymi, rytmicznymi oddechami podczas treningu, nowa kampania podkreśla moc i wpływ treningu na równoważenie stresu i napięć codziennego życia.

Kolekcja ASICS NAGINO

Zaprojektowana przez kobiety – dla kobiet, nowa kolekcja ASICS NAGINO została opracowana tak, by wspierać panie w poszukiwaniu ich wewnętrznego spokoju. Każdy element kolekcji został stworzony
w taki sposób, by inspirować i wzmacniać pewność siebie kobiety podczas codziennego biegu czy treningu. Dzięki kolekcji NAGINO chcemy, by kobieta poczuła się pewnie przed, w trakcie i po treningu. Wiemy,
że nic nie uwalnia umysłu tak, jak ćwiczenia fizyczne, w związku z tym nasza kolekcja ma spełnić bardzo istotny cel – pozwolić użytkownikowi w 100% skupić się na sobie i wykonywanej aktywności
– wyjaśnia Martina Jurcova, Product Manager for Apparel and Accessories w ASICS.

W skład kolekcji wchodzą produkty przygotowane z myślą o bieganiu i treningu, uzupełnione korespondującą kolorystycznie szeroką ofertą obuwia, w tym także innowacyjnym butem biegowym GEL-NIMBUS 25. Każdy element stroju jest przemyślany technicznie, uzupełniony o kieszonki do przechowywania i możliwość redukcji warstw w trakcie ruchu. Jednym z wyróżniających się elementów jest koszulka biegowa NAGINO Run Unitard, wykonana z wysokiej jakości melanżowej dzianiny o dopasowanym kroju, zapewniającym komfort i odpowiednie wsparcie kobiecego ciała.

Zobowiązanie ASICS do poruszenia każdego umysłu

ASICS wierzy, że każdy zasługuje na prawo do ruchu, abyśmy wszyscy mogli osiągnąć Zdrowy Umysł w Zdrowym Ciele (Anima Sana In Corpore Sano). Właśnie dlatego ASICS rozpoczyna swoją misję poruszenia wszystkich umysłów, aby pomóc w walce z nierównościami w dostępie do aktywności fizycznej i wspierać każdego w doświadczeniu pozytywnych, psychicznych korzyści płynących z ruchu. Misja ta jest odpowiedzią na badanie ASICS State of Mind Index, które ujawniło różnice w poziomie aktywności kobiet i mężczyzn, ustalając, że panie ćwiczą znacznie mniej niż panowie, potencjalnie tracąc psychiczne korzyści, jakie zapewnia trening.

Jako pierwszy krok do poruszenia wszystkich umysłów, ASICS przeprowadza globalne badanie na żywo, by lepiej zrozumieć bariery środowiskowe i społeczne, które powstrzymują kobiety przed ćwiczeniami i ustalić, jakich narzędzi użyć, aby pomóc im zasypać tę lukę w dostępie do aktywności fizycznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.