ASICS z kobiecą kampanią podkreślającą pozytywny wpływ aktywności fizycznej
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS startuje z globalną kampanią zwracającą uwagę na skuteczność aktywności fizycznej kobiet w codziennej walce ze stresem. Kampania jest inauguracją nowej kolekcji ASICS NAGINO i podkreśla pozytywny wpływ, jaki ruch może wywierać na nasz stan psychiczny. To odpowiedź na przeprowadzone w kilkunastu krajach badanie ASICS 2022 State of Mind Index, które dostarczyło informacji, że kobiety na całym świecie ćwiczą rzadziej niż mężczyźni, co skutkuje ich gorszym samopoczuciem psychicznym.
Kampania akcentuje siłę aktywności na stan umysłu
W świecie dostarczającym stresujących bodźców na rekordowym poziomie, celem kampanii jest eksponowanie kojącego wpływu ćwiczeń fizycznych na mózg. Kontrastując przyspieszony oddech, jakiego doświadczamy w chwilach stresu, z kontrolowanymi, rytmicznymi oddechami podczas treningu, nowa kampania podkreśla moc i wpływ treningu na równoważenie stresu i napięć codziennego życia.
Kolekcja ASICS NAGINO
Zaprojektowana przez kobiety – dla kobiet, nowa kolekcja ASICS NAGINO została opracowana tak, by wspierać panie w poszukiwaniu ich wewnętrznego spokoju. Każdy element kolekcji został stworzony
w taki sposób, by inspirować i wzmacniać pewność siebie kobiety podczas codziennego biegu czy treningu. Dzięki kolekcji NAGINO chcemy, by kobieta poczuła się pewnie przed, w trakcie i po treningu. Wiemy,
że nic nie uwalnia umysłu tak, jak ćwiczenia fizyczne, w związku z tym nasza kolekcja ma spełnić bardzo istotny cel – pozwolić użytkownikowi w 100% skupić się na sobie i wykonywanej aktywności – wyjaśnia Martina Jurcova, Product Manager for Apparel and Accessories w ASICS.
W skład kolekcji wchodzą produkty przygotowane z myślą o bieganiu i treningu, uzupełnione korespondującą kolorystycznie szeroką ofertą obuwia, w tym także innowacyjnym butem biegowym GEL-NIMBUS 25. Każdy element stroju jest przemyślany technicznie, uzupełniony o kieszonki do przechowywania i możliwość redukcji warstw w trakcie ruchu. Jednym z wyróżniających się elementów jest koszulka biegowa NAGINO Run Unitard, wykonana z wysokiej jakości melanżowej dzianiny o dopasowanym kroju, zapewniającym komfort i odpowiednie wsparcie kobiecego ciała.
Zobowiązanie ASICS do poruszenia każdego umysłu
ASICS wierzy, że każdy zasługuje na prawo do ruchu, abyśmy wszyscy mogli osiągnąć Zdrowy Umysł w Zdrowym Ciele (Anima Sana In Corpore Sano). Właśnie dlatego ASICS rozpoczyna swoją misję poruszenia wszystkich umysłów, aby pomóc w walce z nierównościami w dostępie do aktywności fizycznej i wspierać każdego w doświadczeniu pozytywnych, psychicznych korzyści płynących z ruchu. Misja ta jest odpowiedzią na badanie ASICS State of Mind Index, które ujawniło różnice w poziomie aktywności kobiet i mężczyzn, ustalając, że panie ćwiczą znacznie mniej niż panowie, potencjalnie tracąc psychiczne korzyści, jakie zapewnia trening.
Jako pierwszy krok do poruszenia wszystkich umysłów, ASICS przeprowadza globalne badanie na żywo, by lepiej zrozumieć bariery środowiskowe i społeczne, które powstrzymują kobiety przed ćwiczeniami i ustalić, jakich narzędzi użyć, aby pomóc im zasypać tę lukę w dostępie do aktywności fizycznej.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.