„BĄDŹ NAJLEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE”- NOWA SPORTOWA ODSŁONA KAMPANII ROMET MTB XC
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Romet kontynuuje wielokanałową kampanię promocyjną rowerów marki Romet, zachęcając do aktywnego, pełnego pasji stylu życia. Kolejna już w tym sezonie odsłona wieloetapowej kampanii, teraz koncentruje się na kolekcji sportowych modeli i dedykowana jest w pierwszej kolejności grupie MTB XC z modelem w limitowanej wersji Romet MONSUN Limited Edition. Kampania koncentruje się na budowaniu szerokiego zasięgu poprzez kampanie Display, GDN, YouTube, Google Search oraz Facebook i Instagram. W kampanii emitowany jest również spot reklamowy w TV internetowej IPLA, VOD TVP, VOD Agora. W celu dotarcia do młodszej grupy docelowej reklama emitowana jest również na Tik Toku.
ROMET to największy producent rowerów w Polsce, a także jeden z najważniejszych w Europie. Korzystając z technologii 4.0, w zrobotyzowanych fabrykach, produkuje rowery z segmentu: górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Lider rynku rowerowego prowadzi obecnie kampanię, której celem jest budowanie świadomości marki, kreowanie sportowej aktywności oraz interakcja z rowerową społecznością i użytkownikiem zainteresowanym zakupem roweru typu MTB XC, E-BIKE czy GRAVEL.
Nowa odsłona kampanii marki ROMET, którą mamy okazję zobaczyć w maju koncentruje się na promocji trzech grup rowerowych reprezentowanych przez trzy wybrane modele rowerów. Pierwszym z nich jest Romet MONSUN Limited Edition.
Pomysł kreatywny
Kreacja została oparta o koncepcję czerpania maksymalnych korzyści z życia, motywacji i osobistego challangu do bycia w życiu najlepszą wersją samego siebie. Komunikację tę wyraża hasło kampanii: Bądź najlepszą wersja siebie!, Ścigaj się, zwyciężaj! Doskonale dopasowany model roweru promowany w kampanii to Romet Monsun Limited edition - silny reprezentant całej serii rowerów i grupy MTB XC. Model ten został dedykowany kampanii w limitowanej serii, a jego dodatkowym atutem jest możliwość personalizacji. Celem kampanii i kolejnych odsłon modeli z grupy rowerów elektrycznych czy gravel jest wezwanie użytkowników do wybrania roweru dla swoich potrzeb a przede wszystkim stylu życia. Za dobór mediów w kampanii odpowiada Agencja Web Talk, a producentem spotu video jest ASF Studio.
Przygotuj się na wyższe tętno.
Sportowe geny MTB XC Monsun Limited Edition
Kolekcję Romet MTB XC z limitowaną serią promuje hasło: „Bądź najlepszą wersją siebie – wyraź swoją kolarską pasję i przygotuj się na wyższe tętno!”. Monsun Limited Edition ma w sobie wszystkie cechy, które w MTB XC liczą się najbardziej : lekkość i szybkość, dobre dopasowanie do wymagających treningów, jazdy w terenie, maratonów MTB czy wyścigów cross-country. Rower wyróżnia sportowa geometria ramy, nowoczesne napędy i zoptymalizowane komponenty. Co więcej – rower można personalizować – dobierając do bazy dodatkowe komponenty. A wszystko to w doskonałej cenie, również z możliwością zakupu w atrakcyjnych ratach.
Romet MONSUN Limited Edition to model kolekcji MTB XC, która dedykowana jest wszystkim tym, którzy lubią szybkość i wymagające trasy w terenie. Limitowaną edycję Monsuna oparliśmy na wyścigowej ramie z włókna węglowego, którą uzupełniliśmy napędem Deore 1x10. Jego hydrauliczne hamulce i amortyzator SR Suntour zapewniają kontrolę w trudniejszym terenie i pozwolą pokonać wszystkie techniczne przeszkody. To model, który powstał we współpracy z naszymi zawodnikami Romet Factory Team a celem, który nam przyświecał było to, aby zaproponować rower MTB XC , na który mogłyby pozwolić sobie osoby rozpoczynające przygodę z profesjonalnym ściganiem. W tym celu zoptymalizowaliśmy też w tym modelu stosunek jakości do ceny. To model, którego baza dodatkowo może być optymalizowana dla indywidualnych potrzeb - z biegiem czasu i rozwoju umiejętności. – Z całą pewnością Monsun Limited Edition ma te same wyścigowe geny, które ukształtowały rowery zawodników naszej drużyny Romet Factory Team” – podkreśla Grzegorz Grzyb, Wiceprezes Zarządu Romet.
W najbliższym czasie planowane są kolejne odsłony kampanii, których bohaterami będą modele E-MTB oraz tak popularnej obecnie GRAVEL.
Filmik promujący MTB XC Monsun Limited Edition:
30 s https://youtu.be/tZiHsC3XYA0
O Grupie ROMET
ROMET jest największym producentem rowerów w Polsce. Należy też do grona najważniejszych producentów rowerów w Europie. To firma rodzinna ze 100% polskim kapitałem, lider w branży jednośladów z ponad 30-letnim doświadczeniem w produkcji rowerów. Nowoczesna fabryka rowerów Romet pozwala produkować sprzęt najwyższej jakości. Romet to aktualnie największy producent rowerów w Polsce. W swoich fabrykach produkuje rocznie ok. 400 tys. rowerów, co stanowi 1/3 całej produkcji w Polsce. W swojej ofercie posiada rowery z segmentu: rowerów górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Fabryki Romet zlokalizowane są w siedzibie głównej w Podgrodziu koło Dębicy oraz w Jastrowie na północy Polski, wraz z centrum logistycznym w Kowalewie. Ich łączna powierzchnia to 65 tys. m kw. Znaczną część całej produkcji stanowi eksport rowerów na rynki Europy Zachodniej, między innymi do takich krajów jak: Niemcy, Wielka Brytania, Austria, Belgia, Szwecja, Hiszpania czy Czechy. Aktualnie rowery z fabryki Romet sprzedawane są na 50 rynkach na świecie.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.