Komunikaty PR

„BĄDŹ NAJLEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE”- NOWA SPORTOWA ODSŁONA KAMPANII ROMET MTB XC

2022-05-25  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Romet kontynuuje wielokanałową kampanię promocyjną rowerów marki Romet, zachęcając do aktywnego, pełnego pasji stylu życia. Kolejna już w tym sezonie odsłona wieloetapowej  kampanii,  teraz koncentruje się na kolekcji sportowych modeli i dedykowana jest w pierwszej kolejności  grupie MTB XC z modelem w limitowanej wersji  Romet MONSUN Limited Edition. Kampania koncentruje się na budowaniu szerokiego zasięgu poprzez kampanie Display, GDN, YouTube, Google Search oraz Facebook i Instagram. W kampanii emitowany jest również spot reklamowy w TV internetowej  IPLA, VOD TVP, VOD Agora. W celu dotarcia do młodszej grupy docelowej reklama emitowana jest również  na Tik Toku.

ROMET to największy producent rowerów w Polsce, a także jeden z najważniejszych w Europie. Korzystając z technologii 4.0, w zrobotyzowanych fabrykach, produkuje rowery z segmentu: górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Lider rynku rowerowego prowadzi obecnie kampanię, której celem jest budowanie świadomości marki, kreowanie sportowej aktywności oraz  interakcja z  rowerową społecznością i użytkownikiem zainteresowanym zakupem roweru typu MTB XC, E-BIKE czy GRAVEL.

Nowa odsłona kampanii marki ROMET, którą mamy okazję zobaczyć w maju koncentruje się na promocji trzech grup rowerowych reprezentowanych przez trzy wybrane modele rowerów. Pierwszym z nich jest Romet MONSUN Limited Edition.

Pomysł kreatywny

Kreacja została oparta o koncepcję czerpania maksymalnych korzyści z życia, motywacji i osobistego challangu do bycia w życiu najlepszą wersją samego siebie. Komunikację tę wyraża hasło kampanii: Bądź najlepszą wersja siebie!, Ścigaj się, zwyciężaj! Doskonale dopasowany model roweru promowany w kampanii to Romet Monsun Limited edition - silny reprezentant całej serii rowerów i grupy MTB XC. Model ten został dedykowany kampanii w limitowanej serii, a jego dodatkowym atutem jest możliwość personalizacji. Celem kampanii i kolejnych odsłon modeli z grupy rowerów elektrycznych czy gravel jest wezwanie użytkowników do wybrania  roweru dla swoich potrzeb a przede wszystkim stylu życia. Za dobór mediów w kampanii odpowiada Agencja Web Talk, a producentem spotu video jest ASF Studio.

Przygotuj się na wyższe tętno.
Sportowe geny MTB XC Monsun Limited Edition

Kolekcję Romet MTB XC  z limitowaną serią promuje hasło: „Bądź najlepszą wersją siebie – wyraź swoją kolarską pasję i przygotuj się na wyższe tętno!”. Monsun Limited Edition ma w sobie wszystkie cechy, które  w MTB XC liczą się najbardziej : lekkość i szybkość, dobre dopasowanie do wymagających treningów, jazdy w terenie, maratonów MTB czy  wyścigów cross-country. Rower wyróżnia sportowa geometria ramy, nowoczesne napędy i zoptymalizowane komponenty. Co więcej – rower można personalizować –  dobierając do bazy dodatkowe komponenty. A wszystko to w doskonałej cenie, również z możliwością zakupu  w atrakcyjnych ratach.

Romet MONSUN Limited Edition to model kolekcji MTB XC, która dedykowana jest wszystkim tym, którzy lubią szybkość  i wymagające trasy w terenie. Limitowaną edycję Monsuna oparliśmy na wyścigowej ramie z włókna węglowego, którą uzupełniliśmy napędem Deore 1x10. Jego hydrauliczne hamulce i amortyzator SR Suntour zapewniają kontrolę w trudniejszym terenie i pozwolą pokonać wszystkie techniczne przeszkody. To model, który powstał we współpracy z naszymi zawodnikami Romet Factory Team a celem, który nam przyświecał było to, aby zaproponować rower MTB XC , na który mogłyby pozwolić sobie osoby rozpoczynające przygodę z profesjonalnym ściganiem. W tym celu zoptymalizowaliśmy też  w tym modelu stosunek jakości do ceny. To model, którego baza dodatkowo może być optymalizowana dla indywidualnych potrzeb - z biegiem czasu i rozwoju umiejętności. – Z całą pewnością Monsun Limited Edition ma te same wyścigowe geny, które ukształtowały rowery zawodników naszej drużyny Romet Factory Team” – podkreśla Grzegorz Grzyb, Wiceprezes Zarządu Romet.

W najbliższym czasie planowane są kolejne odsłony kampanii, których bohaterami będą modele E-MTB oraz tak popularnej obecnie GRAVEL. 

Filmik promujący MTB XC Monsun Limited Edition:

30 s https://youtu.be/tZiHsC3XYA0

O Grupie ROMET

ROMET jest największym producentem rowerów w Polsce. Należy też do grona najważniejszych producentów rowerów w Europie. To firma rodzinna ze 100% polskim kapitałem, lider w branży jednośladów z ponad 30-letnim doświadczeniem w produkcji rowerów. Nowoczesna fabryka rowerów Romet pozwala produkować sprzęt najwyższej jakości. Romet to aktualnie największy producent rowerów w Polsce. W swoich fabrykach produkuje rocznie ok. 400 tys. rowerów, co stanowi 1/3 całej produkcji w Polsce. W swojej ofercie posiada rowery z segmentu: rowerów górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Fabryki Romet zlokalizowane są w siedzibie głównej w Podgrodziu koło Dębicy oraz w Jastrowie na północy Polski, wraz z centrum logistycznym w Kowalewie. Ich łączna powierzchnia to 65 tys. m kw. Znaczną część całej produkcji stanowi eksport rowerów na rynki Europy Zachodniej, między innymi do takich krajów jak: Niemcy, Wielka Brytania, Austria, Belgia, Szwecja, Hiszpania czy Czechy. Aktualnie rowery z fabryki Romet sprzedawane są na 50 rynkach na świecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dorota Szelągowska: Tęsknię za Darkiem „Stolarzem” przed kamerą. Ale mamy ze sobą kontakt i będziemy razem robić jakieś rzeczy youtube’owe

Prezenterka zaznacza, że wraz z ostatnim klapsem na planie zdjęciowym programu, który wcześniej realizowała z Darkiem „Stolarzem”, nie zakończyła się ich znajomość. Nadal utrzymują ze sobą kontakt i planują kolejne wspólne przedsięwzięcia. Dorota Szelągowska uważa, że każdy powinien maksymalnie wykorzystywać swój potencjał, dlatego nie można siedzieć bezczynnie, tylko trzeba podejmować nowe wyzwania, korzystać z dostępnych propozycji i szans. Teraz co prawda obydwoje pracują dla konkurencyjnych stacji, ale nie rywalizują ze sobą, tylko nadal się wspierają.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Robotyka i SI

Za 90 proc. wypadków drogowych odpowiada człowiek. Rozwój autonomicznych pojazdów może to ryzyko ograniczyć

Z analiz Polskiego Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ITS wynika, że w ok. 90 proc. wypadków drogowych decydującą rolę odgrywa czynnik ludzki. Dzięki inteligentnym pojazdom liczba wypadków może się zmniejszyć o ok. 30 proc. Stopniowe udoskonalanie czujników i algorytmów ma kluczowe znaczenia dla poprawy bezpieczeństwa na drogach. Obecnie samochody osiągają drugi i trzeci​ poziom autonomii w sześciostopniowej skali SAE.