Komunikaty PR

BETFAN z nową kampanią przed Roastem Pudziana

2022-03-31  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Na przełomie marca i  kwietnia BETFAN zapoczątkował nową kampanię reklamową. Najbardziej rozpoznawalną twarz bukmachera, czyli Mariusza Pudzianowskiego, można zobaczyć w czterech różnych kreacjach. W każdym ze spotów, w których wciela się w rolę profesora, piłkarza, właściciela konia wyścigowego i zawodnika MMA, ambasador informuje o promocjach oferowanych przez bukmachera, m.in. akcji CASHBACK 600 zł i 60 zł FREEBET. Kampanię można już śledzić w telewizji – na Polsacie i antenach TVP, a także w Internecie i social mediach. To jednak przedsmak prawdziwej rozrywki. 3 kwietnia odbędzie się bowiem Roast Pudziana.

- Język polski bywa skomplikowany, Mariusz Pudzianowski zaskakujący nie tylko w sporcie, a propozycje BETFAN dla graczy są zawsze proste i przejrzyste. Pokazujemy to w naszych najnowszych spotach. Dodatkowo, ponieważ bardzo lubimy nietypowe akcje i jesteśmy największymi fanami Mariusza, zaangażowaliśmy się we współpracę ze Stand-Up No Limits organizującym Roast Pudziana. Legendarna wytrzymałość i cierpliwość naszego mistrza, która przyniosła mu wiele zwycięstw, zostanie wystawiona na zupełnie inną próbę niż na macie. Z tej okazji przygotowaliśmy też wiele zakładów specjalnych, jak ten czy Mariusz da się sprowokować Popkowi, Jurasowi albo któremuś z komików – opowiada Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.

Zaplanowany na 3 kwietnia Roast Pudziana będzie wydarzeniem, w którym Mariusz Pudzianowski stanie się obiektem żartów i kpin dziewięciu osób. Wśród nich znajdą się m.in. jego byli rywale, czyli Popek Monster i Łukasz „Juras” Jurkowski. Czy Pudzian to wytrzyma? A może poniosą go emocje i dojdzie do powtórki z gali wręczenia Oscarów? Tego typu zakłady specjalne można obstawiać na betfan.pl.

Roast Pudziana jest organizowany przez Stand-up No Limits. Wydarzenie można obejrzeć na żywo w katowickim Spodku bądź wykupując dostęp pay per view.

Współpracę sponsoringową ze Stand-up No Limits, przygotowania koncepcyjne i wykonawcze najnowszej kampanii reklamowej koordynuje dział marketingu BETFAN.

 

 

BETFAN jest polskim legalnym bukmacherem działającym online. Firmę wyróżniają innowacyjne rozwiązania i szeroki zakres proponowanych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN  udostępnia zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 2 mln różnych zakładów. BETFAN jest w gronie pięciu największych polskich bukmacherów.

Analizy BETFAN są podstawą wielu trafnych prognoz. Tylko w 2021 i 2022 r. BETFAN przewidział wynik szeregu istotnych wydarzeń politycznych, społecznych, kulturalnych czy sportowych. Między innymi zgodnie z typowaniem analityków BETFAN prezesem PZPN został Cezary Kulesza, tytuł sportowca roku w plebiscycie PS zdobył Robert Lewandowski, dziennikarzem roku w konkursie Grand Press wybrano Andrzeja Poczobuta, zaś prezydentem Rzeszowa został Konrad Fijołek. BETFAN prognozował także, że KRRiT przedłuży TVN7 koncesję na nadawanie, a Krystian Ochman będzie reprezentował Polskę na Eurowizji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.