BETFAN z nową kampanią przed Roastem Pudziana
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Na przełomie marca i kwietnia BETFAN zapoczątkował nową kampanię reklamową. Najbardziej rozpoznawalną twarz bukmachera, czyli Mariusza Pudzianowskiego, można zobaczyć w czterech różnych kreacjach. W każdym ze spotów, w których wciela się w rolę profesora, piłkarza, właściciela konia wyścigowego i zawodnika MMA, ambasador informuje o promocjach oferowanych przez bukmachera, m.in. akcji CASHBACK 600 zł i 60 zł FREEBET. Kampanię można już śledzić w telewizji – na Polsacie i antenach TVP, a także w Internecie i social mediach. To jednak przedsmak prawdziwej rozrywki. 3 kwietnia odbędzie się bowiem Roast Pudziana.
- Język polski bywa skomplikowany, Mariusz Pudzianowski zaskakujący nie tylko w sporcie, a propozycje BETFAN dla graczy są zawsze proste i przejrzyste. Pokazujemy to w naszych najnowszych spotach. Dodatkowo, ponieważ bardzo lubimy nietypowe akcje i jesteśmy największymi fanami Mariusza, zaangażowaliśmy się we współpracę ze Stand-Up No Limits organizującym Roast Pudziana. Legendarna wytrzymałość i cierpliwość naszego mistrza, która przyniosła mu wiele zwycięstw, zostanie wystawiona na zupełnie inną próbę niż na macie. Z tej okazji przygotowaliśmy też wiele zakładów specjalnych, jak ten czy Mariusz da się sprowokować Popkowi, Jurasowi albo któremuś z komików – opowiada Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.
Zaplanowany na 3 kwietnia Roast Pudziana będzie wydarzeniem, w którym Mariusz Pudzianowski stanie się obiektem żartów i kpin dziewięciu osób. Wśród nich znajdą się m.in. jego byli rywale, czyli Popek Monster i Łukasz „Juras” Jurkowski. Czy Pudzian to wytrzyma? A może poniosą go emocje i dojdzie do powtórki z gali wręczenia Oscarów? Tego typu zakłady specjalne można obstawiać na betfan.pl.
Roast Pudziana jest organizowany przez Stand-up No Limits. Wydarzenie można obejrzeć na żywo w katowickim Spodku bądź wykupując dostęp pay per view.
Współpracę sponsoringową ze Stand-up No Limits, przygotowania koncepcyjne i wykonawcze najnowszej kampanii reklamowej koordynuje dział marketingu BETFAN.
BETFAN jest polskim legalnym bukmacherem działającym online. Firmę wyróżniają innowacyjne rozwiązania i szeroki zakres proponowanych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN udostępnia zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 2 mln różnych zakładów. BETFAN jest w gronie pięciu największych polskich bukmacherów.
Analizy BETFAN są podstawą wielu trafnych prognoz. Tylko w 2021 i 2022 r. BETFAN przewidział wynik szeregu istotnych wydarzeń politycznych, społecznych, kulturalnych czy sportowych. Między innymi zgodnie z typowaniem analityków BETFAN prezesem PZPN został Cezary Kulesza, tytuł sportowca roku w plebiscycie PS zdobył Robert Lewandowski, dziennikarzem roku w konkursie Grand Press wybrano Andrzeja Poczobuta, zaś prezydentem Rzeszowa został Konrad Fijołek. BETFAN prognozował także, że KRRiT przedłuży TVN7 koncesję na nadawanie, a Krystian Ochman będzie reprezentował Polskę na Eurowizji.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.