Komunikaty PR

Bieg na Mount Everest w Warszawie coraz bliżej!

2023-04-05  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Już 15 kwietnia wystartuje siódmy bieg charytatywny Everest Run - tym razem w warszawskim biurowcu Skyliner należącym do Grupy Karimpol. Dochód z tegorocznego wydarzenia przeznaczony zostanie m.in. na zakup sprzętu ratującego życie i zdrowie dzieci. Zapisy na bieg trwają.

24 godziny, 41 pięter Skylinera i 56 wejść na jego szczyt – tyle potrzeba, by wspiąć się na wysokość Mount Everestu (8 848 m n.p.m.) w centrum Warszawy. Nie trzeba jednak rzucać się od razu na głęboką wodę. Można wyznaczyć sobie inny cel, np. Łysicę (4 wejścia), czy Rysy (16 wejść), a wszystko po to, by wspomóc działalność statutową organizatora tego wydarzenia – Fundację Wsparcia Ratownictwa RK.

- Skyliner Everest Run 2023 jest dla nas okazją do zakupu kolejnego wyposażenia ratującego życie i zdrowie małych dzieci, a także do sfinansowania sprzętu szkoleniowego. Ambulans Fundacji Wsparcia Ratownictwa RK przygotowany do ewakuacji medycznej dzieci, niemowląt i noworodków od roku kursuje pomiędzy Ukrainą a Polską. Nie zapomnę, jak osobiście realizowałem przewóz krytycznie chorego noworodka w inkubatorze do Centrum Zdrowia Dziecka. W czasie wojny w Ukrainie nie miał on szans na przeżycie. Dzięki takim transportom jak ten, udaje się nam uratować chore i poszkodowane dzieci - opowiada Michał Janas,  dyrektor Fundacji Wsparcia Ratownictwa RK.

W tym roku w punkcie startowym w lobby biurowca przy Rondzie Daszyńskiego może pojawić się 320 biegaczy indywidualnych i 25 czteroosobowych sztafet. 170 zawodników już zgłosiło swój udział. Uczestnicy biegu wystartują w ośmiu grupach startowych. Listy trzech pierwszych startów (o 9:00, 9:30 i 10:00) zostały już zamknięte. Nadal dołączyć można do pięciu pozostałych - ostatni start przewidziany jest na godzinę 17:00. Na uczestników czekać będą miejsca do odpoczynku i uzupełnienia płynów, posiłek regeneracyjny oraz prysznice, a o ich bezpieczeństwo zadba ekipa ratowników medycznych.

Dzięki przeniesieniu Everest Run do jednego z najwyższych budynków w Warszawie posiadającego najnowszej generacji szybkie windy, liczba miejsc dostępnych dla uczestników zwiększyła się o ponad 50%.

- Skyliner to idealne miejsce do zorganizowania tego typu wydarzenia. Jego wysokość, wewnętrzna infrastruktura i lokalizacja biurowca zapewniają możliwość uczestnictwa w biegu ponad 400 osobom. By wejść na najwyższą górę świata, trzeba będzie pokonać wysokość naszego budynku 56 razy. Uważam, że to fantastyczny sprawdzian własnych możliwości, a przy okazji szansa na wsparcie szczytnej inicjatywy - mówi Szymon Zduńczyk, Executive Director w Karimpol Polska.

Uczestnicy będą zdobywać Everest, pokonując na piechotę kolejne piętra biurowca, a po dotarciu na szczyt, będą transportowani na dół przez dwie przeznaczone do tego windy, które także dołożą pożyteczną cegiełkę do całej akcji.

- Nasze windy będą zwozić zawodników do lobby Skylinera z prędkością 7 metrów na sekundę, a pokonanie ponad 150 metrów zajmie niewiele więcej niż 30 sekund. Z uwagi na fakt, że do góry będą jechać puste, a w dół obciążone, podczas swojej pracy oddadzą do budynku więcej energii elektrycznej, niż same w tym czasie zużyją. To efekt różnicy wagi pomiędzy kabiną  a przeciwwagą oraz działania nowoczesnych napędów regeneracyjnych – mówi Wojciech Maciejewski, Dyrektor Regionalny KONE Sp. z o.o.

Zapisać można się nawet w dniu biegu, choć liczba miejsc jest ograniczona. Formularz zgłoszeniowy, regulamin oraz wszystkie szczegóły znajdują się na stronie: https://zapisy.everestrun.pl/

Organizatorem Everest Run Skyliner 2023 jest Fundacja Wsparcia Ratownictwa RK. Partnerami wydarzenia są: Grupa Karimpol, właściciel Skylinera oraz firma KONE, producent wind, schodów i chodników ruchomych. Partner technologiczny: Intelligent Technologies S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.