Bieg Wings for Life World Run zebrał 5,8 miliona euro na badania
10. edycja biegu Wings for Life World Run zebrała 5,8 miliona euro na badania rdzenia kręgowego
Partner biegu - TP Vision (Philips Sports Headphones) - dołączył do rekordowej liczby 206 728 uczestników biegu dla tych, którzy sami biegać nie mogą
Charytatywny bieg Wings for Life World Run z każdym rokiem zwiększa liczbę uczestników. W tegorocznej, 10. edycji wzięło udział 206 728 biegaczy ze 165 krajów. W Polsce, w biegu odbywającym się w Poznaniu, wzięło udział ponad 8 tys. osób.
TP Vision – właściciel marki Philips TV & Sound, producent m.in. sportowych słuchawek, jest globalnym partnerem wydarzenia. W tegorocznym biegu wzięło udział 500 pracowników firmy na całym świecie oraz 50 pracowników firm partnerskich.
Wings for Life to fundacja non-profit wspierająca projekty badawcze i badania kliniczne, których celem jest znalezienie lekarstwa na uraz rdzenia kręgowego. Wydarzenie Wings for Life World Run odbywa się corocznie od 2014 roku, a setki tysięcy ludzi na całym świecie biegnie w imieniu tych, którzy biegać nie mogą.
Całość opłat startowych uczestników przekazywana jest na badania fundacji. Niezależnie od pokonanego dystansu, wszyscy kończą bieg - w Wings for Life World Run to meta ściga uczestników, a dokładniej – prawdziwy lub wirtualny Samochód Pościgowy, wyruszający za nimi 30 minut po starcie.
W tym roku uczestnicy z całego świata pokonali imponującą odległość 1 573 221 kilometrów, zanim Samochód Pościgowy – ruchoma linia mety, w Polsce prowadzony przez Adama Małysza – dogonił ich i wyprzedził. Wszystkie wyniki można zobaczyć na stronie www.wingsforlifeworldrun.com.
- Gratulujemy całemu zespołowi Wings for Life World Run i wszystkim uczestnikom stworzenia tak udanej i dobrze zorganizowanej imprezy. Bardzo się cieszymy, że nasze słuchawki Philips Sports Headphones mogą odgrywać aktywną rolę w tak szczytnym celu. Jestem też dumny, że w biegu wzięło udział tak wielu pracowników naszej firmy, powiedział Kostas Vouzas, CEO TP Vision (Philips TV & Sound), Europe and Americas.
# # #
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Zdjęcia wysokiej jakości są dostępne na stronie http://www.tpvision.com/image-library/
Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV
Wings for Life World Run
Wings for Life World Run to wydarzenie koordynowane w specjalnej aplikacji, gdzie wszyscy biegacze i osoby na wózkach inwalidzkich startują dokładnie o tej samej godzinie. Trzydzieści minut później Samochód Pościgowy – ruchoma linia mety – rozpoczyna pościg, a kiedy wyprzedzi uczestnika - jego bieg jest zakończony. Dzięki wirtualnemu samochodowi pościgowemu aplikacja Wings for Life World Run umożliwia wyznaczenie własnej trasy. W biegu nie ma przegranych, a dzięki aplikacji każdy uczestnik może pozostać online, aby poczuć radość i emocje związane z prawdziwie globalnym wydarzeniem. Więcej informacji: www.wingsforlifeworldrun.com

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.