Komunikaty PR

Cała Polska kibicuje zdrowo i wymyśla cieszynkę dla Roberta Lewandowskiego

2022-11-25  |  13:30

Cała Polska kibicuje zdrowo i wymyśla cieszynkę dla Roberta Lewandowskiego

Nawet 70 proc. Polaków będzie oglądać mundialowe zmagania. Nieodłącznym elementem kibicowania są jednak niezdrowe przekąski, po które sięga nawet 65 proc. kibiców. Dzięki nowym przekąskom stworzonym przez Annę i Roberta Lewandowskich można teraz kibicować zdrowo. Rozpoczęte kilka dni temu Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także okazja do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie i otrzymania własnej cieszynki, wykonanej przez najlepszego napastnika świata.

Czym Polacy zagryzają sportowe emocje?

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to święto nie tylko dla fanów futbolu. Nawet 70 proc. Polaków planuje śledzić tegoroczne zmagania i kibicować naszej reprezentacji. Mecze najczęściej będziemy oglądać sami w domu, z rodziną lub przyjaciółmi oraz u znajomych. Okazuje się, że nawet dwie trzecie kibiców w trakcie meczów sięga po przekąski tłuste i słone lub pełne cukru. Zdrowe alternatywy goszczą na stołach zdecydowanie rzadziej - wybiera je często lub czasami zaledwie 42 proc. kibiców. Jednocześnie wiele osób zaznacza, że częściej chciałoby sięgać po owoce czy bakalie.

Zdrowie bez względu na wynik

Z pomocą przychodzą nam Cieszynki - zdrowe przekąski od Anny i Roberta Lewandowskich. Znajdziemy wśród nich wegańskie i w 100 proc. naturalne batony daktylowe o smaku pomarańczy i słonego migdału, orzechy nerkowca w papryce lub ziołach prowansalskich bez grama oleju palmowego, a nawet w pełni naturalny napój energetyczny bez dodatku cukru i konserwantów z dodatkiem naturalnej kofeiny!

Stwórz cieszynkę dla Roberta Lewandowskiego - wyjątkowy konkurs dla kibiców

Cieszynki to nie tylko super zdrowe przekąski, ale także nazwa gestu radości, który wykonują zawodnicy po zdobyciu bramki. Podczas mundialu każdy kibic ma niecodzienną okazję, aby wymyślić cieszynkę, którą wykona nasz czołowy napastnik Robert Lewandowski. Aby to zrobić wystarczy zakupić dowolny produkt Cieszynek, zarejestrować się na stronie cieszynki.pl i nagrać wideo z własnym gestem radości. Produkty dostępne są na foodsbyann.com i stacjonarnie w sieci Lidl.

 

 

Na podstawie badania “Cieszynki - oglądanie meczów a jedzenie” przeprowadzonego dla Foods by Ann. Badanie przeprowadzono w dniach 15-16 listopada 2022, metodą CAWI, na reprezentatywnej grupie 815 osób.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.