Centrum Biegowe ASICS powraca na ostatniej prostej przed 19. Cracovia Maraton
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Japońska marka w ubiegłym roku zainaugurowała cykl wirtualnych, bezpłatnych spotkań z ekspertami pod nazwą Centrum Biegowe ASICS. Tegoroczna odsłona projektu wspiera przygotowania przed jednym z największych biegów ulicznych w Polsce, 19. Cracovia Maraton, który odbędzie się 24 kwietnia.
Centrum Biegowe ASICS wpisuje się w filozofię założycielską marki – Sound Mind Sound Body, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Holistyczne podejście do sportu uwzględnia kluczowe obszary z perspektywy biegaczy – psychologia, dieta, regeneracja, trening, podologia, a także dobór obuwia pod kątem indywidualnych potrzeb i preferencji. Dedykowana platforma online jest miejscem, w którym można zdobyć niezbędną wiedzę, potrzebną do świadomego uprawiania sportu.
Ubiegłoroczna, inauguracyjna odsłona Centrum Biegowego ASICS była dla nas zupełnie nowym doświadczeniem na polskim rynku, ale przy okazji okazała się dużym sukcesem. Biegacze są głodni merytorycznej wiedzy, która realnie wspiera ich rozwój. Jako marka zakorzeniona w sporcie, jesteśmy blisko osób aktywnych, kierując do nich propozycję w newralgicznym momencie przygotowań do 19. Cracovia Maraton. Wierzymy, że wiedza naszych ekspertów przełoży się na jeszcze większą radość z biegania – powiedział Maciej Razik z ASICS Polska.
Nasi eksperci są gwarancją najnowszej wiedzy i doświadczenia. Sami są aktywni fizycznie, dlatego doskonale rozumieją potrzeby biegaczy. Centrum Biegowe ASICS ma charakter cykliczny. Wypełniamy swoistą niszę na polskim rynku, ponieważ trudno znaleźć inny, podobny projekt. Stwarzamy przestrzeń do rozwoju i jeszcze lepszego poznania własnego organizmu. Aktywność fizyczna to również benefity dla umysłu – większy spokój, mniejsza podatność na stres czy wyższy poziom energii – dodał Daniel Bogacki z ASICS Polska.
W Centrum Biegowym ASICS można umówić się na bezpłatną, indywidualną konsultację z trenerem biegowym, psychologiem sportowym, specjalistą produktowym, fizjoterapeutą, dietetykiem oraz podologiem. Spotkania online z ekspertami odbędą się w dn. 6, 13 i 20 kwietnia.
Zapisy rozpoczną się w poniedziałek, 4 kwietnia na stronie www.centrumbiegoweasics.pl.
Eksperci:
Trener biegowy – Kacper Piech
Dietetyk – Monika Czyż-Cupryś
Podolog – Sylwia Pospieszna
Fizjoterapeuta – Magdalena Nowosielska
Psycholog sportowy – Monika Świątek
Specjaliści produktowi – Kacper Kościelniak / Bartłomiej Kusiak

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.