Komunikaty PR

Centrum Biegowe ASICS powraca na ostatniej prostej przed 19. Cracovia Maraton

2022-04-04  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Japońska marka w ubiegłym roku zainaugurowała cykl wirtualnych, bezpłatnych spotkań z ekspertami pod nazwą Centrum Biegowe ASICS. Tegoroczna odsłona projektu wspiera przygotowania przed jednym z największych biegów ulicznych w Polsce, 19. Cracovia Maraton, który odbędzie się 24 kwietnia.

Centrum Biegowe ASICS wpisuje się w filozofię założycielską marki – Sound Mind Sound Body, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Holistyczne podejście do sportu uwzględnia kluczowe obszary z perspektywy biegaczy – psychologia, dieta, regeneracja, trening, podologia, a także dobór obuwia pod kątem indywidualnych potrzeb i preferencji. Dedykowana platforma online jest miejscem, w którym można zdobyć niezbędną wiedzę, potrzebną do świadomego uprawiania sportu.

Ubiegłoroczna, inauguracyjna odsłona Centrum Biegowego ASICS była dla nas zupełnie nowym doświadczeniem na polskim rynku, ale przy okazji okazała się dużym sukcesem. Biegacze są głodni merytorycznej wiedzy, która realnie wspiera ich rozwój. Jako marka zakorzeniona w sporcie, jesteśmy blisko osób aktywnych, kierując do nich propozycję w newralgicznym momencie przygotowań do 19. Cracovia Maraton. Wierzymy, że wiedza naszych ekspertów przełoży się na jeszcze większą radość z biegania – powiedział Maciej Razik z ASICS Polska.

Nasi eksperci są gwarancją najnowszej wiedzy i doświadczenia. Sami są aktywni fizycznie, dlatego doskonale rozumieją potrzeby biegaczy. Centrum Biegowe ASICS ma charakter cykliczny. Wypełniamy swoistą niszę na polskim rynku, ponieważ trudno znaleźć inny, podobny projekt. Stwarzamy przestrzeń do rozwoju i jeszcze lepszego poznania własnego organizmu. Aktywność fizyczna to również benefity dla umysłu – większy spokój, mniejsza podatność na stres czy wyższy poziom energii – dodał Daniel Bogacki z ASICS Polska.

W Centrum Biegowym ASICS można umówić się na bezpłatną, indywidualną konsultację z trenerem biegowym, psychologiem sportowym, specjalistą produktowym, fizjoterapeutą, dietetykiem oraz podologiem. Spotkania online z ekspertami odbędą się w dn. 6, 13 i 20 kwietnia.

Zapisy rozpoczną się w poniedziałek, 4 kwietnia na stronie www.centrumbiegoweasics.pl.

Eksperci:

Trener biegowy – Kacper Piech

Dietetyk – Monika Czyż-Cupryś

Podolog – Sylwia Pospieszna

Fizjoterapeuta – Magdalena Nowosielska

Psycholog sportowy – Monika Świątek

Specjaliści produktowi – Kacper Kościelniak / Bartłomiej Kusiak

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.