Komunikaty PR

Centrum Biegowe ASICS wspiera entuzjastów sportu

2022-10-04  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

8. Cracovia Półmaraton Królewski zbliża się wielkimi krokami. Już 16 października br. tysiące biegaczy z całej Polski zmierzy się z długą trasą, prowadzącą wśród zabytków i malowniczych uliczek Krakowa. Sponsor techniczny wydarzenia kontynuuje wirtualne spotkania z ekspertami w ramach Centrum Biegowego ASICS, które mogą jeszcze lepiej przygotować do startu w imprezie kończącej sezon biegowy.

Cracovia Półmaraton Królewski odbędzie się już po raz ósmy, na zakończenie sezonu biegowego. Niewątpliwą atrakcją jest lokalizacja mety – w TAURON Arenie Kraków. Wydarzenie spotkało się ze znakomitym odbiorem środowiska biegowego. Pierwsza odsłona Cracovia Półmaraton Królewski została wyróżniona nagrodą Impreza Roku 2014 im. Tomasza Hopfera w kategorii "debiut" podczas Gali Biegów Masowych w Warszawie.

W Centrum Biegowym ASICS można umówić się na bezpłatną, indywidualną konsultację z fizjoterapeutą, dietetykiem oraz specjalistą produktowym. Spotkania online z ekspertami rozpoczną się we wtorek, 4 października i zakończą dokładnie trzy dni przed startem Cracovia Półmaraton Królewski – w czwartek, 13 października. Dedykowana platforma online jest miejscem, w którym można zdobyć niezbędną wiedzę, potrzebną do świadomego uprawiania sportu. Na spotkania można zapisać się poprzez stronę www.centrumbiegoweasics.pl.

Eksperci:

Dietetyk – Monika Czyż-Cupryś

Fizjoterapeuta – Magdalena Nowosielska

Specjaliści produktowi – Kacper Kościelniak / Bartłomiej Kusiak

Sylwetki ekspertów:

Monika Czyż-Cupryś

Swoje pierwsze buty biegowe założyłam siedem lat temu i choć początkowo była to trudna miłość z długimi przerwami, to ostatecznie trzy lata temu przepadłam zakochana w niej po uszy! Na co dzień spełniam się jako dietetyk, pomagając innym zarówno żyć zdrowiej, jak i osiągać coraz lepsze wyniki sportowe. Poza pasją do aktywności fizycznej i dietetyki - kocham podróże. Bieganie, zachód słońca i lokalne jedzenie w każdym nowym miejscu to mój must have!

Magdalena Nowosielska

Fizjoterapeutka po Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i wielu szkoleniach z zakresu terapii manualnej FRS, igłoterapii i terapii narzędziowych, treningu w ciąży oraz po porodzie i ciąży. Swój zawód wykonuje z pasji i zamiłowania do pracy z pacjentami, ich kontuzjami, a także prowadzeniu ich ku bieganiu z przyjemnością. Bieganie to jej hobby – daje spokój, harmonię i zdrowe ciało w zdrowym duchu. Prywatnie mama rocznych bliźniaczek.

Bartłomiej Kusiak

Brand Trainer marki ASICS. Prawdziwy pasjonat sportu, który sportową ciekawość zaspokaja między innymi pracując blisko produktów technologicznych ASICS. Po pracy aktywnie spędzam każdą wolną chwilę, nie jestem zwolennikiem lenistwa.

Kacper Kościelniak

Zapalony miłośnik biegów górskich – trener i biegacz. W przeszłości trenowałem biegi narciarskie, dziś robię to dla przyjemności w myśl hasła – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Bieganie jest dla mnie najlepszą formą samodyscypliny, a zarazem daje mi poczucie wolności i spełnienia. Kocham podróże, gry komputerowe i planszowe, a także muzykę lat 80.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.