Chepengeno triumfuje w ASICS Austrian Women’s Run
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
W Wiedniu odbyła się już 34. edycja największego w Europie biegu dla kobiet – ASICS Austrian Women’s Run. Rywalizacja toczyła się na dystansie 5 km. Zawody zdominowały Kenijki – najlepsza, z wynikiem 15:02’ okazała się Vicoty Chepengeno. W czołówce nie zabrakło reprezentantek Polski.
Zawodniczki z Kenii w całości zapełniły podium biegu na 5 km. Na 2. miejscu uplasowała się ubiegłoroczna zwyciężczyni, Gladys Chepkurui (15:05’), a na najniższym stopniu stanęła Miriam Chebet (15:26’). W czołowej dziesiątce znalazły się również reprezentantki Polski. Izabela Paszkiewicz uplasowała się na 6. pozycji z wynikiem 15:56’, a Aleksandra Brzezińska była 8. – 16:05’.
Na starcie stanęło łącznie 18 tysięcy biegaczek. Impreza, której sponsorem tytularnym jest marka ASICS, odbyła się pod hasłem „We Run To Move”. – Kobiety z całego świata przejęły na jeden dzień stolicę Austrii. To bardzo inspirujące doświadczenie. Atmosfera na trasie biegów była niesamowicie motywująca i podnosząca na duchu. Czujemy dumę, że możemy wspierać największy w Europie bieg dla kobiet. Wspólnie odczuwamy pozytywny wpływ sportu na ciało i umysł – powiedziała Linda van Aken, wiceprezes działu Running&SportStyle w ASICS Europe.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.