Columbia ogłasza partnerstwo ze szwajcarską narciarką freestylową Sarah Hoefflin
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Marka Columbia poinformowała, że została oficjalnym sponsorem odzieży Sarah Hoefflin na sezon 2020. Sarah jest 29-letnią szwajcarską narciarką freestylową, która mieszka w Chamonix, a swoją karierę zawodową rozpoczęła dość późno, bo dopiero po studiach i zdobyciu dyplomu z neurologii. To nie powstrzymało jej jednak przed awansowaniem do elity narciarstwa w stylu dowolnym i zdobywaniem medali w wielu prestiżowych konkurencjach.
Do jej największych osiągnięć sportowych należy złoty medal w konkurencji slopestyle na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Pjongczangu w 2018 roku, a także złoty medal Big Air na Aspen Winter X Games w 2018 roku i srebro w konkurencji Slopestyle w 2019 roku.
Pod koniec tygodnia Sarah Hoefflin wystąpi w 2020 X Games organizowanych w Aspen. W zawodach weźmie udział także dwoje innych sponsorowanych przez Columbię narciarzy freestyle: Cassie Sharpe z Kanady, która zdobyła złoty medal w Slopestyle na ostatnich Zimowych Igrzyskach Olimpijskich i Alex Ferreira z USA, który wywalczył złoty medal na Winter X Games w Aspen w konkurencji Superpipe w 2019 roku.
Śledź występy Sarah na Winter X Games. Narciarka będzie startować w konkurencjach slopestyle i big air.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.