Columbia ogłasza partnerstwo ze szwajcarską narciarką freestylową Sarah Hoefflin
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Marka Columbia poinformowała, że została oficjalnym sponsorem odzieży Sarah Hoefflin na sezon 2020. Sarah jest 29-letnią szwajcarską narciarką freestylową, która mieszka w Chamonix, a swoją karierę zawodową rozpoczęła dość późno, bo dopiero po studiach i zdobyciu dyplomu z neurologii. To nie powstrzymało jej jednak przed awansowaniem do elity narciarstwa w stylu dowolnym i zdobywaniem medali w wielu prestiżowych konkurencjach.
Do jej największych osiągnięć sportowych należy złoty medal w konkurencji slopestyle na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Pjongczangu w 2018 roku, a także złoty medal Big Air na Aspen Winter X Games w 2018 roku i srebro w konkurencji Slopestyle w 2019 roku.
Pod koniec tygodnia Sarah Hoefflin wystąpi w 2020 X Games organizowanych w Aspen. W zawodach weźmie udział także dwoje innych sponsorowanych przez Columbię narciarzy freestyle: Cassie Sharpe z Kanady, która zdobyła złoty medal w Slopestyle na ostatnich Zimowych Igrzyskach Olimpijskich i Alex Ferreira z USA, który wywalczył złoty medal na Winter X Games w Aspen w konkurencji Superpipe w 2019 roku.
Śledź występy Sarah na Winter X Games. Narciarka będzie startować w konkurencjach slopestyle i big air.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.