Cykl Milko Mazury MTB ukończony – podsumowanie sezonu 2022
W miniony weekend (17-18 września) odbył się ostatni etap kolarskich zmagań w ramach tegorocznego cyklu Milko Mazury MTB. Sponsorem tytularnym przedsięwzięcia niezmiennie była marka Milko, która zachęca Polaków do aktywnego i zdrowego stylu życia. W tym sezonie blisko 3 000 pasjonatów kolarstwa przemierzało niezwykle malownicze tereny Warmii i Mazur, odwiedzając 2 województwa i łącznie 10 miast, w tym debiutujące Stare Jabłonki oraz Kwidzyn w województwie pomorskim.
Za nami już siódma edycja jednej z największych kolarskich imprez sportowych, organizowanych w Polsce północno-wschodniej. W tym roku zarówno zawodowcy, jak i amatorzy wytrwale ścigali się na czterech różnych dystansach – PRO, EXPERT, HOBBY, a także FUN. Zróżnicowanie tras pod względem długości i trudności dostarczało dodatkowych emocji, a rozlokowanie ich w tak pięknej części naszego kraju, napawało optymizmem zarówno zawodników, jak i szerokie grono kibiców. W tegorocznej odsłonie wydarzenia zadebiutował dystans Electofun EBike Race, stworzony z myślą o fanach rowerów elektrycznych. Jest to jedyny cykliczny wyścig tego typu w Polsce.
Jesteśmy niezwykle dumni, że jako SM Mlekpol – producent marki Milko i Łaciate Junior, sponsor tytularny wydarzenia, możemy wspierać i promować aktywność fizyczną wśród dorosłych, a także dzieci i młodzieży. Marka Milko od lat popularyzuje zdrowy i aktywny styl życia – jest to dla nas wartość nadrzędna. Wraz z organizatorami przedsięwzięcia dołożyliśmy wszelkich starań, by to kolarskie święto i tym razem spełniło oczekiwania uczestników i kibiców, dostarczając im emocji pełnych ducha sportowej rywalizacji – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Mlekpol Team nie zawiódł
W tegorocznym Milko Mazury MTB drużyna Mlekpolu może pochwalić się świetnymi wynikami. W generalnej klasyfikacji drużyn Mlekpol uzyskał znakomity rezultat – zajął trzecie miejsce, tym samym pokonując pozostałe 40 zespołów. Nie zabrakło również sukcesów indywidualnych zawodników drużyny Mlekpolu: Igor Kubacki zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej dystansu PRO, w kategorii Open mężczyzn, Katarzyna Salik zajęła drugie miejsce w klasyfikacji EXPERT, w kategorii Open kobiet, natomiast pracownik SM Mlekpol — Wiesław Zalewski, który znakomicie łączy pracę zawodową z pasją, zwyciężył w kategorii EM5.
Łaciate Junior wspiera kolarską pasję wśród najmłodszych
Milko Mazury MTB to znakomita propozycja zarówno dla doświadczonych kolarzy, jak i osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z rywalizacją sportową na dwóch kółkach. Głównym zmaganiom kolarskim towarzyszyły wyścigi Łaciate Junior Race – Liga Szkółek Kolarskich. Dzieci w wieku szkolnym mogły zmierzyć się z adeptami szkółek kolarskich. Regularnie na starcie stawało ok. 100 młodych dobrze rokujących zawodników. Dodatkowo współpraca marki Łaciate i Strider pozwoliła przygotować również niesamowitą atrakcję dla przedszkolaków. Dzieci mogły przez dwa dni brać udział w warsztatach i zmierzyć się w rywalizacji z innymi uczestnikami.
Kolarskie zmagania to znakomity sposób na spędzenie czasu nie tylko aktywnie, ale przede wszystkim rodzinnie. Serwowane podczas zawodów produkty Milko oraz Łaciate dodawały energii zawodnikom, a ich bliskim towarzyszyły w aktywnym kibicowaniu.
Do zobaczenia w następnym sezonie!
Zakończyliśmy Milko Mazury MTB 2022. Rozegraliśmy dziesięć dwudniowych etapów. Imponująca frekwencja i pozytywne opinie zawodników, a także ich rodzin udowodniły, że to był bardzo dobry sezon — mówi Arkadiusz Cała, organizator Milko Mazury MTB. – Wszystkich miłośników kolarstwa górskiego zapraszam na Mazury już w przyszłym roku. Już nie możemy doczekać się sezonu 2023! Wszelkie informacje organizacyjne oraz szczegółowe wyniki cyklu znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl — dodaje.
Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.