Cykl Milko Mazury MTB ukończony – podsumowanie sezonu 2022
W miniony weekend (17-18 września) odbył się ostatni etap kolarskich zmagań w ramach tegorocznego cyklu Milko Mazury MTB. Sponsorem tytularnym przedsięwzięcia niezmiennie była marka Milko, która zachęca Polaków do aktywnego i zdrowego stylu życia. W tym sezonie blisko 3 000 pasjonatów kolarstwa przemierzało niezwykle malownicze tereny Warmii i Mazur, odwiedzając 2 województwa i łącznie 10 miast, w tym debiutujące Stare Jabłonki oraz Kwidzyn w województwie pomorskim.
Za nami już siódma edycja jednej z największych kolarskich imprez sportowych, organizowanych w Polsce północno-wschodniej. W tym roku zarówno zawodowcy, jak i amatorzy wytrwale ścigali się na czterech różnych dystansach – PRO, EXPERT, HOBBY, a także FUN. Zróżnicowanie tras pod względem długości i trudności dostarczało dodatkowych emocji, a rozlokowanie ich w tak pięknej części naszego kraju, napawało optymizmem zarówno zawodników, jak i szerokie grono kibiców. W tegorocznej odsłonie wydarzenia zadebiutował dystans Electofun EBike Race, stworzony z myślą o fanach rowerów elektrycznych. Jest to jedyny cykliczny wyścig tego typu w Polsce.
Jesteśmy niezwykle dumni, że jako SM Mlekpol – producent marki Milko i Łaciate Junior, sponsor tytularny wydarzenia, możemy wspierać i promować aktywność fizyczną wśród dorosłych, a także dzieci i młodzieży. Marka Milko od lat popularyzuje zdrowy i aktywny styl życia – jest to dla nas wartość nadrzędna. Wraz z organizatorami przedsięwzięcia dołożyliśmy wszelkich starań, by to kolarskie święto i tym razem spełniło oczekiwania uczestników i kibiców, dostarczając im emocji pełnych ducha sportowej rywalizacji – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Mlekpol Team nie zawiódł
W tegorocznym Milko Mazury MTB drużyna Mlekpolu może pochwalić się świetnymi wynikami. W generalnej klasyfikacji drużyn Mlekpol uzyskał znakomity rezultat – zajął trzecie miejsce, tym samym pokonując pozostałe 40 zespołów. Nie zabrakło również sukcesów indywidualnych zawodników drużyny Mlekpolu: Igor Kubacki zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej dystansu PRO, w kategorii Open mężczyzn, Katarzyna Salik zajęła drugie miejsce w klasyfikacji EXPERT, w kategorii Open kobiet, natomiast pracownik SM Mlekpol — Wiesław Zalewski, który znakomicie łączy pracę zawodową z pasją, zwyciężył w kategorii EM5.
Łaciate Junior wspiera kolarską pasję wśród najmłodszych
Milko Mazury MTB to znakomita propozycja zarówno dla doświadczonych kolarzy, jak i osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z rywalizacją sportową na dwóch kółkach. Głównym zmaganiom kolarskim towarzyszyły wyścigi Łaciate Junior Race – Liga Szkółek Kolarskich. Dzieci w wieku szkolnym mogły zmierzyć się z adeptami szkółek kolarskich. Regularnie na starcie stawało ok. 100 młodych dobrze rokujących zawodników. Dodatkowo współpraca marki Łaciate i Strider pozwoliła przygotować również niesamowitą atrakcję dla przedszkolaków. Dzieci mogły przez dwa dni brać udział w warsztatach i zmierzyć się w rywalizacji z innymi uczestnikami.
Kolarskie zmagania to znakomity sposób na spędzenie czasu nie tylko aktywnie, ale przede wszystkim rodzinnie. Serwowane podczas zawodów produkty Milko oraz Łaciate dodawały energii zawodnikom, a ich bliskim towarzyszyły w aktywnym kibicowaniu.
Do zobaczenia w następnym sezonie!
Zakończyliśmy Milko Mazury MTB 2022. Rozegraliśmy dziesięć dwudniowych etapów. Imponująca frekwencja i pozytywne opinie zawodników, a także ich rodzin udowodniły, że to był bardzo dobry sezon — mówi Arkadiusz Cała, organizator Milko Mazury MTB. – Wszystkich miłośników kolarstwa górskiego zapraszam na Mazury już w przyszłym roku. Już nie możemy doczekać się sezonu 2023! Wszelkie informacje organizacyjne oraz szczegółowe wyniki cyklu znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl — dodaje.
Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.