Komunikaty PR

Cykl Milko Mazury MTB ukończony – podsumowanie sezonu 2022

2022-09-23  |  12:00
Biuro prasowe

W miniony weekend (17-18 września) odbył się ostatni etap kolarskich zmagań w ramach tegorocznego cyklu Milko Mazury MTB. Sponsorem tytularnym przedsięwzięcia niezmiennie była marka Milko, która zachęca Polaków do aktywnego i zdrowego stylu życia. W tym sezonie blisko 3 000 pasjonatów kolarstwa przemierzało niezwykle malownicze tereny Warmii i Mazur, odwiedzając 2 województwa i łącznie 10 miast, w tym debiutujące Stare Jabłonki oraz Kwidzyn w województwie pomorskim.

Za nami już siódma edycja jednej z największych kolarskich imprez sportowych, organizowanych w Polsce północno-wschodniej. W tym roku zarówno zawodowcy, jak i amatorzy wytrwale ścigali się na czterech różnych dystansach – PRO, EXPERT, HOBBY, a także FUN. Zróżnicowanie tras pod względem długości i trudności dostarczało dodatkowych emocji, a rozlokowanie ich w tak pięknej części naszego kraju, napawało optymizmem zarówno zawodników, jak i szerokie grono kibiców. W tegorocznej odsłonie wydarzenia zadebiutował dystans Electofun EBike Race, stworzony z myślą o fanach rowerów elektrycznych. Jest to jedyny cykliczny wyścig tego typu w Polsce.

Jesteśmy niezwykle dumni, że jako SM Mlekpol – producent marki Milko i Łaciate Junior, sponsor tytularny wydarzenia, możemy wspierać i promować aktywność fizyczną wśród dorosłych, a także dzieci i młodzieży. Marka Milko od lat popularyzuje zdrowy i aktywny styl życia – jest to dla nas wartość nadrzędna. Wraz z organizatorami przedsięwzięcia dołożyliśmy wszelkich starań, by to kolarskie święto i tym razem spełniło oczekiwania uczestników i kibiców, dostarczając im emocji pełnych ducha sportowej rywalizacji – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Mlekpol Team nie zawiódł

W tegorocznym Milko Mazury MTB drużyna Mlekpolu może pochwalić się świetnymi wynikami. W generalnej klasyfikacji drużyn Mlekpol uzyskał znakomity rezultat – zajął trzecie miejsce, tym samym pokonując pozostałe 40 zespołów. Nie zabrakło również sukcesów indywidualnych zawodników drużyny Mlekpolu: Igor Kubacki zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej dystansu PRO, w kategorii Open mężczyzn, Katarzyna Salik zajęła drugie miejsce w klasyfikacji EXPERT, w kategorii Open kobiet, natomiast pracownik SM Mlekpol — Wiesław Zalewski, który znakomicie łączy pracę zawodową z pasją, zwyciężył w kategorii EM5.

Łaciate Junior wspiera kolarską pasję wśród najmłodszych

Milko Mazury MTB to znakomita propozycja zarówno dla doświadczonych kolarzy, jak i osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z rywalizacją sportową na dwóch kółkach. Głównym zmaganiom kolarskim towarzyszyły wyścigi Łaciate Junior Race – Liga Szkółek Kolarskich. Dzieci w wieku szkolnym mogły zmierzyć się z adeptami szkółek kolarskich. Regularnie na starcie stawało ok. 100 młodych dobrze rokujących zawodników. Dodatkowo współpraca marki Łaciate i Strider pozwoliła przygotować również niesamowitą atrakcję dla przedszkolaków. Dzieci mogły przez dwa dni brać udział w warsztatach i zmierzyć się w rywalizacji z innymi uczestnikami.

Kolarskie zmagania to znakomity sposób na spędzenie czasu nie tylko aktywnie, ale przede wszystkim rodzinnie. Serwowane podczas zawodów produkty Milko oraz Łaciate dodawały energii zawodnikom, a ich bliskim towarzyszyły w aktywnym kibicowaniu.

Do zobaczenia w następnym sezonie!

Zakończyliśmy Milko Mazury MTB 2022. Rozegraliśmy dziesięć dwudniowych etapów. Imponująca frekwencja i pozytywne opinie zawodników, a także ich rodzin udowodniły, że to był bardzo dobry sezon — mówi Arkadiusz Cała, organizator Milko Mazury MTB. – Wszystkich miłośników kolarstwa górskiego zapraszam na Mazury już w przyszłym roku. Już nie możemy doczekać się sezonu 2023! Wszelkie informacje organizacyjne oraz szczegółowe wyniki cyklu znajdują się na stronie www.mazurymtb.pldodaje.

Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport NATURE BATHING – pierwsza hybrydowa kolekcja od ASICS Biuro prasowe
2022-09-26 | 10:30

NATURE BATHING – pierwsza hybrydowa kolekcja od ASICS

ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą hybrydową kolekcję, w której znajdują się buty do biegania po asfalcie, przeprojektowane także z myślą o trailowych przygodach w terenie.
Sport Trójmiejska Liga Żeglarska 2022 zakończona
2022-09-23 | 01:00

Trójmiejska Liga Żeglarska 2022 zakończona

  Trójmiejska Liga Żeglarska 2022 zakończona. Trzeci rok z rzędu mistrzostwo Ligi trafiło w ręce rezydenta Olivia Centre, a zarazem drugi raz z rzędu do firmy doradczej
Sport Triathlon Avalon Extreme za nami!
2022-09-21 | 14:15

Triathlon Avalon Extreme za nami!

W niedzielę 18 września w Parku im. Romana Kozłowskiego (Kopa Cwila) odbył się Triathlon Avalon Extreme. Mimo jesiennej pogody na starcie zjawiło się 11 par gotowych na dzień pełen

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.