Dla miłośników outdooru. Marka Outventure dostępna w GO Sport
Sieć sklepów sportowych jest teraz jedynym miejscem, w którym pasjonaci outdoor’owych przygód znajdą produkty tej marki i tym samym zaopatrzą się w niezbędne do terenowych wypadów kurtki, spodnie, buty oraz akcesoria. Wszystko wykonane w oparciu o najlepsze światowe praktyki w dziedzinie sprzętu turystycznego. Komfortowe, funkcjonalne i zapewniające ochronę produkty, które umożliwią całkowite skupienie się na przeżywanej przygodzie oraz odkrywaniu nowych miejsc.
Projektanci Outventure tworzą turystyczną odzież oraz sprzęt z myślą o osobach prowadzących aktywny tryb życia, które są pasjonatami przygód, podróży oraz niezapomnianych wrażeń. Produkując zaawansowaną technologicznie odzież, marka pragnie zapewnić możliwie najlepsze warunki do eksplorowania nieznanych tras, podążania leśnymi szlakami lub zdobywania górskich szczytów.
W dostępnej w GO Sport kolekcji znajdują się m.in. przeznaczone do outdoor’u kurtki, które wyposażono w technologię ADD DRY. Ucieszą one wszystkie osoby przygotowujące się na dłuższą, terenową wyprawę, na którą warto zabrać ubrania dopasowane do zmiennej pogody. System ADD DRY posiada membranę zapewniającą wodoodporność i oddychalność materiału, a także czyni go trwałym oraz łatwym w użyciu. Produkty wykonane z tego tworzywa zapewnią ochronę w każdych warunkach atmosferycznych.
Outventure stosuje też wiele innych, zwiększających komfort technologii, takich jak ADD PROTECT, ADD LITE, ADD COOL, czy ADD WARM. Ta ostatnia polega na użyciu ultralekkiego materiału izolacyjnego, wykonanego z technologicznego włókna, który utrzymuje ciepło ciała nawet przy bardzo niskich temperaturach.
Szczególnie teraz, w sezonie jesiennym, kiedy w górach i lasach panuje wyjątkowy klimat, warto wybrać się na outdoor’ową wyprawę. Należy pamiętać jednak, że aura bywa zmienna i nawet słoneczny poranek może zmienić się w pochmurne, a nawet deszczowe popołudnie. Doskonałym zabezpieczeniem będzie odzież od Outventure, którą obejrzeć, przymierzyć oraz zakupić można od teraz w GO Sport jedynego dystrybutora produktów tej marki w Polsce!

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.