Dla miłośników outdooru. Marka Outventure dostępna w GO Sport
Sieć sklepów sportowych jest teraz jedynym miejscem, w którym pasjonaci outdoor’owych przygód znajdą produkty tej marki i tym samym zaopatrzą się w niezbędne do terenowych wypadów kurtki, spodnie, buty oraz akcesoria. Wszystko wykonane w oparciu o najlepsze światowe praktyki w dziedzinie sprzętu turystycznego. Komfortowe, funkcjonalne i zapewniające ochronę produkty, które umożliwią całkowite skupienie się na przeżywanej przygodzie oraz odkrywaniu nowych miejsc.
Projektanci Outventure tworzą turystyczną odzież oraz sprzęt z myślą o osobach prowadzących aktywny tryb życia, które są pasjonatami przygód, podróży oraz niezapomnianych wrażeń. Produkując zaawansowaną technologicznie odzież, marka pragnie zapewnić możliwie najlepsze warunki do eksplorowania nieznanych tras, podążania leśnymi szlakami lub zdobywania górskich szczytów.
W dostępnej w GO Sport kolekcji znajdują się m.in. przeznaczone do outdoor’u kurtki, które wyposażono w technologię ADD DRY. Ucieszą one wszystkie osoby przygotowujące się na dłuższą, terenową wyprawę, na którą warto zabrać ubrania dopasowane do zmiennej pogody. System ADD DRY posiada membranę zapewniającą wodoodporność i oddychalność materiału, a także czyni go trwałym oraz łatwym w użyciu. Produkty wykonane z tego tworzywa zapewnią ochronę w każdych warunkach atmosferycznych.
Outventure stosuje też wiele innych, zwiększających komfort technologii, takich jak ADD PROTECT, ADD LITE, ADD COOL, czy ADD WARM. Ta ostatnia polega na użyciu ultralekkiego materiału izolacyjnego, wykonanego z technologicznego włókna, który utrzymuje ciepło ciała nawet przy bardzo niskich temperaturach.
Szczególnie teraz, w sezonie jesiennym, kiedy w górach i lasach panuje wyjątkowy klimat, warto wybrać się na outdoor’ową wyprawę. Należy pamiętać jednak, że aura bywa zmienna i nawet słoneczny poranek może zmienić się w pochmurne, a nawet deszczowe popołudnie. Doskonałym zabezpieczeniem będzie odzież od Outventure, którą obejrzeć, przymierzyć oraz zakupić można od teraz w GO Sport jedynego dystrybutora produktów tej marki w Polsce!

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.