Dziel się miłością do sportu Walentynki z GO Sport
Najlepsze związki to te, które narodziły się z pasji. Mogąc robić to, co lubi się najbardziej z ukochaną osobą to prawdziwe szczęście! Jeżeli jesteś sportowym freak’iem, a drugą połowę spotkałeś na siłowni, podaruj jej sportowy upominek. Razem przypomnijcie sobie, co Was połączyło i do dzisiaj pozwala Wam mówić tym samym językiem. W dniach 13-15 lutego w sklepach GO Sport działać będzie promocja, która przy zakupie minimum dwóch produktów, obniży cenę całych zakupów o 20%!
W zależności od dyscypliny sportowej, którą wspólnie się pasjonujecie, GO Sport proponuje stworzenie własnego walentynkowego zestawu. Dla miłośników fitnessu i treningu na siłowni marka sugeruje treningową odzież oraz obuwie przydatne do ćwiczeń. Wspólne wyjście na ćwiczenia w pasujących do siebie strojach od razu stanie się przyjemniejsze i za ich sprawą, potreningowe zdjęcia wyjdą jeszcze lepiej!
Dla par kochających sporty, takie jak narciarstwo, kolarstwo czy bieganie, GO Sport również ma rozwiązanie! Wszelkiego rodzaju elementy ubioru – koszulki, bluzy, polary, legginsy, dresy, kurtki i spodnie, świetnie sprawdzą się jako walentynkowy prezent, szczególnie jeżeli dopiero planujecie wypad w góry! Kochającym wspólne wycieczki rowerowe i bieganie w parku, marka proponuje już teraz przygotować się na sezon sportów wiosennych, kupując drugiej połowie potrzebne ubrania lub buty, które umilą wam aktywny czas.
Promocja obowiązuje stacjonarnie w dniach 13-15.02.2020 r., a na stronie www.go-sport.pl, o jeden dzień dłużej! Obniżce podlegają jedynie produkty z kategorii tekstylia i buty damskie oraz męskie.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.