Dziel się miłością do sportu Walentynki z GO Sport
Najlepsze związki to te, które narodziły się z pasji. Mogąc robić to, co lubi się najbardziej z ukochaną osobą to prawdziwe szczęście! Jeżeli jesteś sportowym freak’iem, a drugą połowę spotkałeś na siłowni, podaruj jej sportowy upominek. Razem przypomnijcie sobie, co Was połączyło i do dzisiaj pozwala Wam mówić tym samym językiem. W dniach 13-15 lutego w sklepach GO Sport działać będzie promocja, która przy zakupie minimum dwóch produktów, obniży cenę całych zakupów o 20%!
W zależności od dyscypliny sportowej, którą wspólnie się pasjonujecie, GO Sport proponuje stworzenie własnego walentynkowego zestawu. Dla miłośników fitnessu i treningu na siłowni marka sugeruje treningową odzież oraz obuwie przydatne do ćwiczeń. Wspólne wyjście na ćwiczenia w pasujących do siebie strojach od razu stanie się przyjemniejsze i za ich sprawą, potreningowe zdjęcia wyjdą jeszcze lepiej!
Dla par kochających sporty, takie jak narciarstwo, kolarstwo czy bieganie, GO Sport również ma rozwiązanie! Wszelkiego rodzaju elementy ubioru – koszulki, bluzy, polary, legginsy, dresy, kurtki i spodnie, świetnie sprawdzą się jako walentynkowy prezent, szczególnie jeżeli dopiero planujecie wypad w góry! Kochającym wspólne wycieczki rowerowe i bieganie w parku, marka proponuje już teraz przygotować się na sezon sportów wiosennych, kupując drugiej połowie potrzebne ubrania lub buty, które umilą wam aktywny czas.
Promocja obowiązuje stacjonarnie w dniach 13-15.02.2020 r., a na stronie www.go-sport.pl, o jeden dzień dłużej! Obniżce podlegają jedynie produkty z kategorii tekstylia i buty damskie oraz męskie.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.