EKONSTAL DOŁĄCZA DO SPONSORÓW ENEA ASTORII BYDGOSZCZ

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
Firma Ekonstal Sp. z o.o. sp.k. oraz wiodąca drużyna koszykarska Enea Astoria Bydgoszcz poinformowały o nawiązaniu współpracy. Ekonstal dołącza do grona sponsorów teamu z Bydgoszczy. W ramach umowy koszykarze drużyny będą korzystać z certyfikowanej komory normobarycznej Normobaric for Life w Osielsku.
Ekonstal Sp. z o.o. to wiodący producent naziemnych i podziemnych, bezciśnieniowych i ciśnieniowych zbiorników, kontenerowych stacji paliw oraz certyfikowanych komór normobarycznych. Firma od zawsze wspierała proekologiczne i pro-sportowe rozwiązania, jest także bardzo zaangażowana w propagowanie normobarii i tlenoterapii dla zdrowia i urody, jako producent certyfikowanych komór normobarycznych. Właśnie z jednej z takich takich komór: Normobaric for Life w Osielsku pod Bydgoszczą będą w ramach umowy sponsorskiej korzystać zawodnicy Enea Astorii Bydgoszcz: „Bardzo się cieszymy na tę współpracę” – komentuje Piotr Chrzanowski, przedstawiciel firmy Ekonstal. „Jedną z głównych właściwości normobarii opartej na tlenoterapii jest regeneracja organizmu po fizycznym wysiłku. Odpowiednie dotlenienie to klucz do sukcesu zawodowych sportowców. Z przyjemnością będziemy gościć zawodników Enea Astorii Bydgoszcz w naszej certyfikowanej komorze Normobaric for Life w Osielsku.” – dodaje Piotr Chrzanowski.
Umowa została zawarta na okres jednego roku – sezon 2020/2021.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.