Finał NASCAR Cup Series 2022 w Motowizji

Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska@agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Po blisko dziesięciu miesiącach rywalizacji kierowcy NASCAR Cup Series dotarli do momentu, na który wszyscy czekaliśmy. Już w najbliższą niedzielę o godzinie 21:30 rozpocznie się ostateczne starcie. Finałowy wyścig na torze w Phoenix wyłoni mistrza NASCAR Cup Series 2022.
Joey Logano, Christopher Bell, Chase Elliott i Ross Chastain to tegoroczna wielka czwórka. Każdy z nich zrobił wszystko na przestrzeni ostatnich dziesięciu wyścigów by pokonać pozostałych dwunastu rywali biorących udział w fazie playoff. Konsekwencja, równa jazda, zwycięstwa, a także skrupulatne liczenie punktów, to wszystko było potrzebne by dostać się do wielkiego finału.
Christopher Bell zwyciężył w Martinsville. Przed wyścigiem na tym niezwykle krótkim obiekcie Bell był w sytuacji bez wyjścia. Jego dorobek punktowy z “rundy ośmiu” nie pozwalał mu na myślenie o awansie do wielkiego finału. Podobnie jak w pod koniec “rundy dwunastu” jedyną szansą było zwycięstwo. Postawiony pod ścianą Bell zdaje się działać najlepiej ze wszystkich kierowców w tegorocznym cyklu. Taka postawa dała mu dwa zwycięstwa w ostatnich czterech wyścigach fazy playoff i czyni go jednym z faworytów do zdobycia mistrzostwa serii.
Chase Elliott i Ross Chastain awans do wielkiego finału wywalczyli dzięki dorobkowi punktowemu. Żaden z nich nie odniósł zwycięstwa w trzech ostatnich wyścigach, ale brak poważnych błędów umożliwił im awans do finału. Sposób w jaki awans wywalczył Ross Chastain przejdzie jednak do historii. Przed ostatnim zakrętem Chastain potrzebował jeszcze dwóch dodatkowych punktów, by wygrać bezpośredni pojedynek z Hamlinem. W ciasnym zakręcie toru Martinsville Ross nie zwolnił. Z gazem w podłodze i ślizgając się po bandzie wyprzedził po zewnętrznej kilku rywali, co dało mu awans. Mimo zaniepokojenia kilku kierowców, władze NASCAR zdecydowały się nie wprowadzać żadnego dodatkowego przepisu, aby uniemożliwić podobne manewry w przyszłości.
Czwartym z finalistów będzie Joey Logano, który w pragmatyczny wręcz sposób, wywalczył zwycięstwo już podczas pierwszego wyścigu “rundy ośmiu”. Przez kolejne dwa tygodnie jechał zatem bez presji, a jego ekipa mogła myśleć już wyłącznie o finale.
Decydujący wyścig jak co rok odbędzie się na torze Phoenix Raceway. Milowy owal stał się domem wielkiego finału w 2020 roku. Ten specyficzny obiekt, z łukami o różnej charakterystyce i dodatkowym zakrętem po linii start/meta, uważany jest za jeden z trudniejszych w kalendarzu Cup Series. Wiosenny wyścig w Arizonie padł łupem Chase’a Briscoe. Najwyżej sklasyfikowanym z aktualnych finalistów był natomiast Ross Chastain. Kierowca Chevroleta z numerem #1 dojechał na drugim miejscu, co może być świetny prognostykiem na najbliższy wyścig.
Pierwszy sezon z samochodami siódmej generacji w NASCAR Cup Series był niezwykle emocjonujący. Zobaczyliśmy wiele świetnych wyścigów, a końcówka playoffów udowodniła, że finałowa czwórka jest przepełniona wolą walki. Zapowiada się niesamowicie widowiskowy finał sezonu. Zapraszamy - mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.
Finałowy wyścig NASCAR Cup Series na torze Phoenix Raceway już w najbliższą niedzielę, 6 listopada o godzinie 21.30 na żywo w Motowizji. Wyścig skomentują Michał Budziak i Szymon Tworz.
- NASCAR Cup Series 2022 Phoenix Raceway - LIVE – niedziela, 6 listopada, godz. 21:30
- NASCAR Cup Series 2022 Phoenix Raceway - podsumowanie wyścigu – wtorek, 8 listopada, godz. 22.00
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: w tym transmisje z licznych zawodów żużlowych, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe oraz relacje z WRC, ERC, WRX, RSMP, GSMP, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128, w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572, Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
WWW: https://www.motowizja.pl
FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/
TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.