Firma Vayox sponsorem tytularnym drużyny MKS Piast Żmigród
Drużyna piłkarska MKS Piast Żmigród ma nowego sponsora tytularnego na sezon 2023/2024 - została nim firma Vayox. Rezerwy Piasta w klasie A zagrają pod nową nazwą "Vayox Piast II Żmigród".
MKS Piast Żmigród powstał w 1946 roku, obecnie drużyna seniorów gra w IV lidze dolnośląskiej. W swojej strukturze posiadają także grupy młodzieży i zespół rezerw, które systematycznie biorą udział w rozgrywkach ligowych. W sumie żmigrodzki klub sportowy ma pod opieką niespełna 200 zawodników.
- Cieszymy się, że możemy wspierać drużynę sportową MKS Piast Żmigród. Nasza marka od ponad 20 lat jest związana z miastem, czujemy się mocno zintegrowani z lokalną społecznością. Zostanie sponsorem tytularnym to dla nas ukłon w stronę utalentowanych osób, które spełniają się w swojej piłkarskiej pasji. Mamy nadzieję, że sezon 2023/2024 przyniesie im wiele sukcesów - mówi Bogdan Kowalczyk, właściciel marki Vayox.
Z okazji nowej współpracy Vayox ufundował drużynie nowe stroje - od teraz grają w czerwonych barwach, które nawiązują do biało-czerwono-zielonego herbu drużyny.
Firma Vayox jest polską marką elektroniki użytkowej. W ich ofercie znaleźć można m.in.: latarki, oświetlenie rowerowe, lampy owadobójcze, przewody i anteny. Ich produkty dostępne są chociażby w sklepach Decathlon, Media Expert, PSB Mrówka czy Empik.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.