Komunikaty PR

Firma Vayox sponsorem tytularnym drużyny MKS Piast Żmigród

2023-08-30  |  10:00
Biuro prasowe

Drużyna piłkarska MKS Piast Żmigród ma nowego sponsora tytularnego na sezon 2023/2024 - została nim firma Vayox. Rezerwy Piasta w klasie A zagrają pod nową nazwą "Vayox Piast II Żmigród".

MKS Piast Żmigród powstał w 1946 roku, obecnie drużyna seniorów gra w IV lidze dolnośląskiej. W swojej strukturze posiadają także grupy młodzieży i zespół rezerw, które systematycznie biorą udział w rozgrywkach ligowych. W sumie żmigrodzki klub sportowy ma pod opieką niespełna 200 zawodników.

- Cieszymy się, że możemy wspierać drużynę sportową MKS Piast Żmigród. Nasza marka od ponad 20 lat jest związana z miastem, czujemy się mocno zintegrowani z lokalną społecznością. Zostanie sponsorem tytularnym to dla nas ukłon w stronę utalentowanych osób, które spełniają się w swojej piłkarskiej pasji. Mamy nadzieję, że sezon 2023/2024 przyniesie im wiele sukcesów - mówi Bogdan Kowalczyk, właściciel marki Vayox.

Z okazji nowej współpracy Vayox ufundował drużynie nowe stroje - od teraz grają w czerwonych barwach, które nawiązują do biało-czerwono-zielonego herbu drużyny.

Firma Vayox jest polską marką elektroniki użytkowej. W ich ofercie znaleźć można m.in.: latarki, oświetlenie rowerowe, lampy owadobójcze, przewody i anteny. Ich produkty dostępne są chociażby w sklepach Decathlon, Media Expert, PSB Mrówka czy Empik.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.