Firma Vayox sponsorem tytularnym drużyny MKS Piast Żmigród
Drużyna piłkarska MKS Piast Żmigród ma nowego sponsora tytularnego na sezon 2023/2024 - została nim firma Vayox. Rezerwy Piasta w klasie A zagrają pod nową nazwą "Vayox Piast II Żmigród".
MKS Piast Żmigród powstał w 1946 roku, obecnie drużyna seniorów gra w IV lidze dolnośląskiej. W swojej strukturze posiadają także grupy młodzieży i zespół rezerw, które systematycznie biorą udział w rozgrywkach ligowych. W sumie żmigrodzki klub sportowy ma pod opieką niespełna 200 zawodników.
- Cieszymy się, że możemy wspierać drużynę sportową MKS Piast Żmigród. Nasza marka od ponad 20 lat jest związana z miastem, czujemy się mocno zintegrowani z lokalną społecznością. Zostanie sponsorem tytularnym to dla nas ukłon w stronę utalentowanych osób, które spełniają się w swojej piłkarskiej pasji. Mamy nadzieję, że sezon 2023/2024 przyniesie im wiele sukcesów - mówi Bogdan Kowalczyk, właściciel marki Vayox.
Z okazji nowej współpracy Vayox ufundował drużynie nowe stroje - od teraz grają w czerwonych barwach, które nawiązują do biało-czerwono-zielonego herbu drużyny.
Firma Vayox jest polską marką elektroniki użytkowej. W ich ofercie znaleźć można m.in.: latarki, oświetlenie rowerowe, lampy owadobójcze, przewody i anteny. Ich produkty dostępne są chociażby w sklepach Decathlon, Media Expert, PSB Mrówka czy Empik.
Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej
120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych
7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Paweł Małaszyński: Pierwszy raz gram w spektaklu ewidentnie przeznaczonym dla dorosłych. Ale w teatrze właściwie nie ma tematów tabu
– Spektakl „Barabuum!” to nie tylko rozrywka na najwyższym poziomie, ale także sztuka z drugim dnem i ukrytym przesłaniem – mówi Paweł Małaszyński. Aktor nie boi się tematów kontrowersyjnych i uważa, że dobrze jest pokazywać na scenie uniwersalne problemy, z którymi może się borykać wiele osób, ale nie każdy ma odwagę się do tego przyznać. Jego zdaniem przedstawienie wyreżyserowane przez Artura Barcisia powinno zachęcić widzów do szczerej rozmowy o potrzebach seksualnych, skrytych pragnieniach i fantazjach łóżkowych.
Konsument
Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.