Firma Vayox sponsorem tytularnym drużyny MKS Piast Żmigród
Drużyna piłkarska MKS Piast Żmigród ma nowego sponsora tytularnego na sezon 2023/2024 - została nim firma Vayox. Rezerwy Piasta w klasie A zagrają pod nową nazwą "Vayox Piast II Żmigród".
MKS Piast Żmigród powstał w 1946 roku, obecnie drużyna seniorów gra w IV lidze dolnośląskiej. W swojej strukturze posiadają także grupy młodzieży i zespół rezerw, które systematycznie biorą udział w rozgrywkach ligowych. W sumie żmigrodzki klub sportowy ma pod opieką niespełna 200 zawodników.
- Cieszymy się, że możemy wspierać drużynę sportową MKS Piast Żmigród. Nasza marka od ponad 20 lat jest związana z miastem, czujemy się mocno zintegrowani z lokalną społecznością. Zostanie sponsorem tytularnym to dla nas ukłon w stronę utalentowanych osób, które spełniają się w swojej piłkarskiej pasji. Mamy nadzieję, że sezon 2023/2024 przyniesie im wiele sukcesów - mówi Bogdan Kowalczyk, właściciel marki Vayox.
Z okazji nowej współpracy Vayox ufundował drużynie nowe stroje - od teraz grają w czerwonych barwach, które nawiązują do biało-czerwono-zielonego herbu drużyny.
Firma Vayox jest polską marką elektroniki użytkowej. W ich ofercie znaleźć można m.in.: latarki, oświetlenie rowerowe, lampy owadobójcze, przewody i anteny. Ich produkty dostępne są chociażby w sklepach Decathlon, Media Expert, PSB Mrówka czy Empik.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.