Komunikaty PR

Flashscore, używany przez 3 miliony polskich kibiców każdego miesiąca.

2023-03-30  |  17:30
Biuro prasowe

Z najnowszego raportu State of Mobile 2023 opublikowanego przez Data.ai wynika, że wśród najczęściej pobieranych aplikacji sportowych (według rocznych pobrań w 2022 roku) Flashscore stoi na czele innych dostawców wyników sportowych i jest najczęściej pobieraną aplikacją z wynikami sportowymi na świecie. Flashscore osiągnął ten sukces również w Polsce. Znaczący wzrost pobrań aplikacji w zeszłym roku o 133% i średnia 3 milionów miesięcznych użytkowników świadczy o tym, jak dużą sympatią jest darzona ta aplikacja w Polsce.

Kategoria sportowa pojawiła się w raporcie Data.ai po raz pierwszy w tym roku, a Flashscore od razu znalazł się na globalnym szczycie, ale także zapunktował w Polsce. W tej dosłownie napakowanej kategorii znajdują się także aplikacje do telewizji sportowych, wiadomości sportowych, wyników sportowych, zakładów sportowych i innych. Według State of Mobile 2023, Flashscore jest drugą najczęściej pobieraną aplikacją sportową 2022 roku pod względem rocznych pobrań zarówno na iOS, jak i Google Play w Polsce. (Źródło: data.ai Intelligence (https://www.data.ai).

- Z Flashscore korzysta miesięcznie około 3 mln polskich fanów sportu, a liczba pobrań aplikacji w 2022 roku wzrosła o 133 % w Polsce i 44 % globalnie w porównaniu z rokiem poprzednim - mówi Krzysztof Mączka, country manager Flashscore w Polsce.

- Flashscore w ubiegłym roku zbudował w Polsce własne newsroomy i uruchomił własny sportowy serwis informacyjny Flashscore Wiadomości. Zaczynamy docierać do nowych grup fanów, dla których chcemy uzupełniać nasze wyniki sportowe o kontekstowe relacje - wyjaśnia Krzysztof Mączka

- Wyniki w raporcie State of Mobile 2023 dowodzą, że nasz kierunek jest właściwy. Liczba pobrań na całym świecie przekroczyła w ubiegłym roku 21 milionów, przy wzroście ruchu o 22% w stosunku do roku poprzedniego. W listopadzie 2022 roku Flashscore pobił rekord 116 milionów użytkowników miesięcznie i przeszedł do historii jako najlepszy miesięczny wynik w swojej ponad 15-letniej historii – dodaje.

 

O State of Mobile
Co roku firma badawcza Data.ai wydaje kompleksowy raport na temat wykorzystania aplikacji mobilnych na całym świecie o nazwie State of Mobile. Aplikacje są podzielone na kategorie, a wyniki są prezentowane według krajów i globalnie. Raport analizuje pobrania, nawyki konsumpcyjne (takie jak średni czas użytkowania) i kilka innych parametrów, które kierują firmami w ich rocznym planowaniu.

W najnowszej edycji State of Mobile 2023 wprowadzono nową sekcję SPORT. Obejmuje ona kanały telewizyjne, sportowe platformy streamingowe, serwisy z wynikami, promotorów i inne. W globalnym zestawieniu, które obejmuje wszystkie kraje świata, Flashscore zajmuje drugie miejsce na liście najczęściej pobieranych aplikacji (pierwsze miejsce zajmuje indyjska aplikacja Fantasy Cricket, Dream 11) i pierwsze wśród aplikacji do punktacji sportowej.

Źródło rankingu aplikacji do punktacji sportowej: Ranking stworzony przez Flashscore na podstawie danych data.ai Intelligence z wykorzystaniem listy 2022 Rankings by Market | Sports | EMEA.

Kontakt:

Krzysztof Mączka

Andrzej Starosta

krzysztof.maczka@flashscore.pl

andrzej.starosta@ogilvy.com

+48691771844

+48606876038

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.