Focus rozdaje piłkarskie gadżety!
Zanim serca fanów piłki nożnej rozgrzeją Mistrzostwa Europy, do gry wchodzą sportowe nagrody! Bo choć nasza reprezentacja rozpocznie zmagania na Euro 2024 za kilka dni, to już teraz czekają na Was w CH Focus prawdziwe, przedmeczowe atrakcje! Odwiedźcie naszą galerię w dniach 14-15 czerwca i weźcie udział w piłkarskiej akcji, odbierając wybraną nagrodę za zrealizowane zakupy! Czekają gadżety prawdziwego kibica!
Przed nami niezwykle emocjonujące dni, pełne sportowych wrażeń na najwyższym, światowym poziomie! Z okazji nadchodzących mistrzostw Europy w piłce nożnej, zapraszamy wszystkich fanów futbolu do udziału w wyjątkowej promocji. „Nagrody wchodzą do gry” to akcja zaplanowana w naszym centrum handlowym Focus w dniach 14-15 czerwca. Ta specjalna akcja, zorganizowana tuż przed nadchodzącymi mistrzostwami, to doskonała okazja, aby zrobić zakupy i zdobyć fantastyczne nagrody, idealne dla każdego fana piłki nożnej.
Nasza promocja będzie trwała przez dwa dni, od piątku do soboty, w godzinach od 12.00 do 20.00. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zrobić zakupy za minimum 150 złotych, dołączyć do klubu #maszokazje i zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Promocji, zlokalizowanym na parterze galerii.
Kibicuj naszym i odbieraj nagrody! Do wygrania są szaliki kibica, piłki, koszulki, kubki oraz wiele innych piłkarskich gadżetów – jednym słowem wszystko to, co jest potrzebne, aby poczuć sportowy klimat i przygotować się na mistrzostwa piłki nożnej. Liczba nagród objętych promocją jest ograniczona. Z promocji wyłączone są paragony ze sklepu Carrefour i Media Expert. Regulamin akcji dostępny będzie w Punkcie Obsługi Promocji.
Ale to nie wszystko. Dodatkowo w sobotę, 15 czerwca o godz. 13.00 odbędzie się Turniej FC 24, w którym do wygrania będą karty prezentowe na zakupy. Natomiast klienci będą mogli zagrać w tzw. piłkarzyki.
Piłkarskiego akcentu nie zabraknie też w restauracji Bierhalle, w której będą transmitowane wszystkie mecze w ramach Euro 2024. Dla fanów piłki nożnej przygotowano również specjalne zestawy BierNachos - nachosy i piwo w promocyjnej cenie.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.