Galeria Zaspa zaprasza na jubileuszową edycję Biegowego Grand Prix

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Galeria Zaspa przyłącza się do 10. edycji Biegowego Grand Prix Dzielnic Gdańska jako sponsor 1. etapu. W piątek 3.06 w godz. 16:00-19:00 w Centrum znajdzie się Biuro Zawodów, gdzie będą prowadzone zapisy oraz wydawane pakiety startowe. Pierwsi biegacze wyruszą już w sobotę 4 czerwca, a całemu wydarzeniu towarzyszyć będą liczne atrakcje.
Biegowe Grand Prix Dzielnic Gdańska to cykliczna impreza, która poprzez zachęcanie do aktywności fizycznej integruje mieszkańców Gdańska oraz stwarza niepowtarzalną okazję do odkrycia dzielnic miasta na nowo. Trasy zostały przygotowane z myślą o różnych grupach wiekowych. Dzieci oraz młodzież do pokonania będą miały od 150 do 1000 m, natomiast dorośli 5 km. Cykl, na który składają się 3 etapy, rozpocznie się podczas Święta Zaspy – w sobotę 4 czerwca.
Każdej edycji wydarzenia towarzyszą rozmaite atrakcje oraz akcje charytatywne. Tym razem w ramach Festynu Rodzinnego odbędą się występy młodych talentów z gdańskich szkół oraz teatru dla dzieci. Wspólne świętowanie uprzyjemnią także eko-konkursy i zabawy z nagrodami, natomiast dla najmłodszych zostaną przygotowane stoiska lekkoatletyczne. Chętni będą mieli okazję wziąć także udział w bezpłatnych konsultacjach dietetycznych, ortopedycznych czy fizjoterapeutycznych, a także zmierzyć BMI, poziom cukru we krwi oraz ciśnienie. Podczas Festynu, tradycyjnie już, trwać będzie zbiórka środków dla Fundacji Mam Marzenie. Każdy uczestnik Biegu Zaspa otrzyma pamiątkowy medal, wodę, posiłek oraz pakiet sponsorski. Dla zwycięzców przewidziane są dodatkowo nagrody specjalne – część z nich ufundowała Galeria Zaspa, która jest jednym ze sponsorów wydarzenia, organizowanego przez Klub Lekkoatletyczny Lechia Gdańsk. Co zrobić, by wziąć udział w akcji? Wystarczy dokonać rejestracji online pod linkiem https://bieginadzielnicach.pl/uncategorized/zapisz-sie/. Uczestnictwo jest bezpłatne dla dzieci i młodzieży oraz dla mieszkańców dzielnicy, w której odbywa się bieg, i którzy zapisali się przez Internet. Dla pozostałych chętnych wpisowe wynosi 25 zł (przy zgłoszeniu przed 4.06).
Biuro Zawodów w Galerii Zaspa, gdzie będzie można odbierać pakiety startowe będzie czynne w piątek 3 czerwca w godzinach 16:00-19:00.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.