Komunikaty PR

GO Sport wspiera domy dziecka

2020-04-29  |  17:20
Biuro prasowe

Od 20 kwietnia restrykcje wprowadzone przez rząd w związku z pandemią koronawirusa są stopniowo zmniejszane. Osoby powyżej 13. roku życia mogą już wychodzić na spacery bez opieki dorosłego i korzystać z uroków wiosny, chociaż dalej z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Nadal pozbawione tej możliwości są dzieci przebywające w domach dziecka. Marka GO Sport postanowiła wesprzeć tę właśnie grupę i przekazać wybranym ośrodkom opiekuńczym w Warszawie zabawki i gry do użytku wewnętrznego. Marka ma nadzieję, że przekazane przedmioty ułatwią codzienne zajęcia dzieciom, w szczególności w tym trudnym okresie kwarantanny.

Trwająca od ponad miesiąca kwarantanna to trudny czas dla wszystkich, jednak dzieci z domów dziecka do dziś przeżywają okres w izolacji wyjątkowo dotkliwie. Ośrodków opieki aktualnie nie można odwiedzać ani opuszczać. Dzieci pozbawione zostały kontaktu z przyjaciółmi ze szkół, zamknięte są także place zabaw, a ponadto wiele domów dziecka, od początku wprowadzenia kwarantanny, nie była w stanie umożliwić podopiecznym wyjścia na zewnątrz.

Duża część placówek nie posiada ogrodów, a ze względu na braki w personelu, organizacja wyjść na spacer nie jest tutaj możliwa. Nawet teraz, kiedy w całym kraju nastolatkowie powyżej 13. roku życia mogą samodzielnie udać się na przechadzkę, Ci znajdujący się pod opieką domów dziecka są pozbawieni tej możliwości. Ryzyko zakażenia całego ośrodka jest tutaj zbyt wysokie, a dyrektorzy placówek nie chcieliby, aby młodsze dzieci, które na samodzielny spacer nie mogą się wybrać, poczuły się pokrzywdzone.

To wszystko sprawia, że podopiecznym ośrodków opieki jest teraz naprawdę ciężko. Wychowawcy robią wszystko, by odwrócić ich uwagę i zapewnić jak najwięcej atrakcji, ale bez dodatkowego wsparcia, nie jest to łatwe. Mając to na uwadze, GO Sport postanowił najliczniejszym domom dziecka w Warszawie ofiarować różnego rodzaju gry do użytku wewnętrznego. Stoły do piłkarzyków, tarcze do gry w darta, gruszki bokserskie, skakanki czy maty to przykłady produktów przekazanych placówkom na Mazowszu. Niemal 300 dzieci skorzysta ze wsparcia udzielonego przez sportową markę i będzie miało możliwość zapełnienia wolnego czasu grą na nowym sprzęcie.

- Troska o dzieci i rozwijanie ich zdolności motorycznych od zawsze były wysoko na liście naszych priorytetów. W ofercie GO Sportu znajdują się produkty dla najmłodszych, a w materiałach eksperckich podpowiadamy, jak od małego zarażać pociechy bakcylem do sportu. W czasach pandemii ciężko zająć dzieci czymś pożytecznym, a jeszcze bardziej utrudnione zadanie mają tutaj ośrodki opiekuńcze. Dlatego postanowiliśmy skierować naszą pomoc do przebywających w tych placówkach dzieci i dostępnymi w naszym asortymencie grami oraz sprzętem sportowym, pomóc im przeżyć ten trudny okres. – powiedziała Magdalena Stępień, koordynator marketingu GO Sport.

Oprócz wsparcia domów dziecka, sportowa marka od początku kwarantanny zachęca odbiorców do pozostania w domach i aktywnego spędzania czasu. W dniach 01.03-03.04 na Facebooku oraz Instagramie, GO Sport przeprowadził konkurs pod hasłem #przyGOtujtrening, którego uczestnicy mieli dzielić się zdjęciami lub filmikami prezentującymi ich domowe treningi. Aktualnie marka udostępnia na swoim fanpage’u materiały wideo z ćwiczeniami, które przygotowują profesjonalni trenerzy. Od 15 marca, klientom sklepu internetowego GO Sport zapewniono również darmową dostawę do domów. #Zostańwdomu i #ćwiczwdomu to hasła przyświecające działaniom marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.