Goodyear i NASCAR kontynuują historyczną współpracę
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear Tire & Rubber Company i NASCAR ogłosiły kontynuację jednej z najdłużej trwających relacji w historii wyścigów motorsportowych. Firmy odnowiły trwającą już prawie 70 lat umowę, na mocy której Goodyear będzie wyłącznym dostawcą opon dla trzech najlepszych krajowych serii NASCAR.
Na mocy umowy produkty Goodyear utrzymają tytuł „oficjalnych opon NASCAR”, a marka miano sponsora tytularnego Goodyear 400, corocznego oficjalnego wyścigu NASCAR Throwback Weekend Cup Series rozgrywanego na torze Darlington Raceway.
„Wyścigi są częścią naszej kultury, od zakładów produkcyjnych po biura na całym świecie, a znaczenie naszej współpracy z NASCAR znajduje odzwierciedlenie w jakości, osiągach i rozwiązaniach technicznych, które dostarczamy w każdej oponie wyścigowej Goodyear Eagle” - mówi Richard J. Kramer, prezes i dyrektor generalny Goodyeara. „Wyniki osiągane na torach wyścigowych mają znaczenie wykraczające poza tę dyscyplinę sportu, bo inspirują także rozwój opon konsumenckich, podtrzymując nasze zobowiązanie do wprowadzania osiągów i innowacji na wyższy poziom”.
Od prawie 70 lat wyścigi NASCAR służą jako poligon doświadczalny dla pokoleń inżynierów z teamu Goodyear Racing, którzy wprowadzają innowacje, przygotowują i dostarczają opony zdolne sprostać najtrudniejszym warunkom panującym na torze. Unikalna technologia, która wytrzymuje i sprawdza się w warunkach wyścigowych, jest również wykorzystywana przy opracowywaniu opon Goodyeara przeznaczonych dla klientów indywidualnych.
„Goodyear jest zaufanym partnerem NASCAR od 1954 r. i odgrywa kluczową rolę w naszym wspólnym dążeniu do zapewnienia najlepszych wyścigów na świecie” - powiedział Steve Phelps, prezes NASCAR. „Od ponad 25 lat opony Goodyear Eagle są jedynym elementem łączącym samochód wyścigowy z torem. Nasza dalsza współpraca pozwoli nam przekraczać kolejne granice i wprowadzać innowacyjne produkty wyścigowe dla następnych pokoleń”.
Na przestrzeni prawie 70-letniej współpracy Goodyeara z organizacją NASCAR, opony wyścigowe Goodyear Eagle były konsekwetnie rozwijane i wzbogacane o nowe rozwiązania techniczne:
- opona wyścigowa typu slick w 1972 r.,
- opona radialna w 1989 r.,
- wielostrefowy wzór bieżnika w 2013 r.
- 18-calowe opony Goodyear Racing Eagle używane w samochodach Next Gen NASCAR.
Darlington Raceway, jeden z najstarszych czynnych torów serii pucharowej, jest miejscem rozgrywania wyścigu Goodyear 400 i zarazem punktem wielu przełomowych sukcesów Goodyeara w dziedzinie innowacji, w tym pierwszego oficjalnego testu opon NASCAR w 1954 r.
Goodyear produkuje rocznie ponad 100 000 opon dla trzech najlepszych serii NASCAR, a każda z nich jest ręcznie wytwarzana przez pracowników Goodyeara w Akron w stanie Ohio, globalnej siedzibie firmy. Aby dowiedzieć się więcej o Goodyear Racing, odwiedź stronę www.Goodyear.com/Racing.
O NASCAR
Narodowa Organizacja Wyścigów Samochodów Seryjnych (The National Association for Stock Car Auto Racing - NASCAR) jest organizatorem najpopularniejszych wyścigów motorowych w Stanach Zjednoczonych i właścicielem 16 głównych krajowych obiektów rozrywkowych dla sportów motorowych. NASCAR składa się z trzech serii krajowych (NASCAR Cup Series™, NASCAR Xfinity Series™ i NASCAR Camping World Truck Series™), czterech serii regionalnych (ARCA Menards Series, ARCA Menards Series East & West oraz NASCAR Whelen Modified Tour), jednej serii lokalnej i trzech serii międzynarodowych. International Motor Sports Association™ (IMSA®) zarządza IMSA WeatherTech SportsCar Championship™, najważniejszą amerykańską serią samochodów sportowych. NASCAR jest również właścicielem Motor Racing Network, Racing Electronics i ONE DAYTONA. NASCAR, z siedzibą w Daytona Beach na Florydzie i biurami w ośmiu miastach w Ameryce Północnej, organizuje ponad 1200 wyścigów w 12 krajach i w ponad 30 stanach USA. Więcej informacji można znaleźć na stronach www.NASCAR.com oraz www.IMSA.com, a także śledząc NASCAR na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Snapchacie ("NASCAR").
GOODYEAR
Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Zatrudnia około 72 000 osób i wytwarza swoje produkty w 55 zakładach w 23 krajach świata. Jej dwa ośrodki innowacyjności w Akron w stanie Ohio i w Colmar-Berg w Luksemburgu dążą do opracowywania najnowocześniejszych produktów i usług, które wyznaczają standardy technologiczne i eksploatacyjne dla całej branży. Więcej informacji o firmie Goodyear i jej produktach można znaleźć na stronie www.news.goodyear.eu/pl-pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.