Grad rekordów podczas ASICS META: TIME: TRIALS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Aż 27 rekordów życiowych padło podczas ASICS META: TIME: TRIALS, imprezy, która jednocześnie stanowiła oficjalną premierę karbonowych modeli z serii METASPEED+. Event w Maladze przyciągnął ponad 70 biegaczy ASICS z całego świata. Rywalizowano na trzech najpopularniejszych dystansach – 5 km, 10 km i w półmaratonie. Wydarzeniem dnia był nowy rekord Wielkiej Brytanii w biegu na 5 km autorstwa Eilish McColgan.
W certyfikowanym przez World Athletics wydarzeniu wzięło udział ponad 70 elitarnych sportowców ASICS. Wszyscy spotkali się w celu pobicia możliwie największej liczby życiówek na trzech dystansach biegowych. Inspiracją dla ASICS META: TIME: TRIALS był kultowy, wieloetapowy wyścig Tour de France.
Hiszpańska Malaga została natomiast wybrana ze względu na łagodny klimat, szybką trasę oraz płaski teren. Łącznie pobito aż cztery rekordy krajowe oraz padło 27 życiówek. Wydarzeniem dnia został znakomity występ Eilish McColgan, która 5 km pokonała w czasie 14:45’, ustanawiając przy okazji nowy rekord Wielkiej Brytanii.
Jednym z rekordzistów został również Polak, Adam Nowicki, który po raz pierwszy w karierze pokonał 10 km w 28:44’. Życiówki pobili także m.in. zwycięzcy półmaratonu i biegu na 5 km – Mo Katir oraz Yeshi Kalayu. Wszyscy uczestnicy startowali w najnowszych modelach ASICS serii METASPEED+, które po raz pierwszy zostały zaprezentowane opinii publicznej – METASPEED SKY+ i METASPEED EDGE+.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.