Grand Prix Polski: Dart na najwyższym poziomie w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym
W dniach 8-10 listopada 2024 roku w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym odbyło się Grand Prix Polski I & II w darcie, które zgromadziło około 350 zawodników z całego kraju. Wydarzenie organizowane przez Polską Organizację Darta potwierdziło, że ta dyscyplina sportu zyskuje coraz większą popularność w Polsce, zarówno wśród profesjonalistów, jak i amatorów.
Dart, choć kojarzony niegdyś z rozrywką w pubach, dziś jest pełnoprawnym sportem, który wymaga skupienia, precyzji i strategii. W Polsce, dzięki działaniom takich instytucji jak Polska Organizacja Darta, zyskuje na popularności, przyciągając coraz większą liczbę zawodników i kibiców. Liczne turnieje, m.in. Grand Prix Polski, nie tylko budują prestiż dyscypliny, ale także tworzą przestrzeń dla pasjonatów, by rozwijać swoje umiejętności i rywalizować na najwyższym poziomie.
Emocjonujące Grand Prix Polski I & II
W Tarnowie Podgórnym zawodnicy zmierzyli się w licznych kategoriach, w tym grach indywidualnych, deblowych oraz rywalizacjach juniorskich. Turnieje przyciągnęły zarówno doświadczonych graczy, jak i młodych adeptów, co pokazuje, że dart rozwija się w każdej grupie wiekowej.
Największymi gwiazdami turnieju były Karolina Ratajska, która zwyciężyła w obu turniejach Grand Prix kobiet, oraz Sebastian Białecki i Jakub Janaszkiewicz, którzy imponowali precyzją w rywalizacji mężczyzn. Turnieje deblowe również dostarczyły niezapomnianych wrażeń, a zwycięstwa duetów Aleksandry Grzesik-Żyłki i Aleksandry Białeckiej wśród pań oraz Dawida Herberga i Mirosława Grudzieckiego wśród panów były ukoronowaniem sportowej rywalizacji.
Zwycięzcy poszczególnych turniejów:
II Grand Prix Juniorów: Michał Sanecki
II Grand Prix Juniorek: Aleksandra Białecka
Turniej Deblowy Panów: Dawid Herberg / Mirosław Grudziecki
Turniej Deblowy Pań: Aleksandra Grzesik-Żyłka / Aleksandra Białecka
I Grand Prix Kobiet: Karolina Ratajska
I Grand Prix Mężczyzn: Sebastian Białecki
Grand Prix Cup Kobiet: Magdalena Frąckowiak
Grand Prix Cup Mężczyzn: Sebastian Biela
II Grand Prix Kobiet: Karolina Ratajska
II Grand Prix Mężczyzn: Jakub Janaszkiewicz
– Nasz hotel ponownie okazał się doskonałym miejscem na organizację prestiżowych wydarzeń sportowych, co napawa nas ogromną radością i satysfakcją. Nowoczesna infrastruktura, przestronne sale oraz doskonała lokalizacja sprawiają, że Hotel 500 w Tarnowie Podgórnym cieszy się uznaniem wśród organizatorów i uczestników różnorodnych eventów. Podczas tegorocznego Grand Prix Polski I & II staliśmy się centrum rywalizacji, gościnności i sportowych emocji, zapewniając zawodnikom komfortowe warunki zarówno do gry, jak i odpoczynku. Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć taką przestrzeń, która nie tylko spełniła oczekiwania organizatorów i uczestników, ale także przyczyniła się do niezapomnianych emocji, sportowej rywalizacji oraz budowania wyjątkowych wspomnień. To dla nas prawdziwy zaszczyt być częścią takich wydarzeń! – podsumowuje Anna Operacz, Dyrektor Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym.
Polska znana marka wspiera Pawła Wąska - skoczka narciarskiego
Aktywności bez barier – Kompleksowy cykl treningów dla osób z niepełnosprawności
Jak wsparcie psychologiczne buduje przyszłych mistrzów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.