Komunikaty PR

G-SHOCK i Runmageddon wspólnie przesuwają granice wytrzymałości

2023-06-27  |  14:05
Biuro prasowe

G-SHOCK, pionier w tworzeniu najwytrzymalszych zegarków, połączył siły z Runmageddonem — jednym z najbardziej wymagających biegów przeszkodowych. Jako główny sponsor wydarzenia G-SHOCK od 1 kwietnia tego roku dostarcza uczestnikom niezapomnianych doświadczeń. 

 

Co łączy uczestników Runmageddonu i zegarki G-SHOCK? Wyjątkowa wytrzymałość. Kurz, błoto, pot i łzy — nic nie zatrzyma ich przed osiągnięciem wspólnego celu. Nie dziwi więc, że to właśnie G-SHOCK jest głównym sponsorem tego wymagającego biegu. 

 

Podczas wszystkich edycji tegorocznego Runmageddonu uczestnicy mogą skorzystać z atrakcji przygotowanych przez G-SHOCK. Dotychczas wydarzenia odbyły się już w Krakowie, Poznaniu, Gdyni, Wrocławiu, Warszawie, Gliwicach i Bydgoszczy. Biegacze odpoczywali w strefie chillu, mogli wziąć udział w różnorodnych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, a także otrzymać specjalne zniżki na zegarki.

 

A żeby przekonać się, że warto z nich skorzystać, wystarczy spojrzeć na bogatą ofertę marki. Wszystkie modele G-SHOCK, zgodnie z ideą twórcy Kikuo Ibe są wstrząsoodporne. Zostały stworzone tak, aby przetrwać upadek z 10 metrów, wytrzymać ciśnienie 10 atmosfer oraz działać bez zatrzymania baterii przez 10 lat. Jednak na szczególną uwagę zawodników zasługuje model G-SHOCK Mudmaster GG-B100 lub GWG-2000, którego koperta została specjalnie uszczelniona i zabezpieczona przed błotem, którego nie da się uniknąć podczas Runmageddonu. 

 

G-SHOCK będzie obecny podczas wszystkich edycji biegu w różnych lokalizacjach w całej Polsce. Kolejne wydarzenia czekają nas w Ostrołęce, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie. 

 

Ta ekscytująca współpraca pomiędzy G-SHOCK i Runmageddon z pewnością przyniesie nowe doświadczenia i wyzwania dla biegaczy. Jednocześnie będzie sposobem na to, aby wybrzmiały wartości obu marek i ich miłośników, takie jak wytrzymałość, siła i niezłomność oraz idea #NEVERGIVEUP.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.