G-SHOCK oficjalnym sponsorem Runmageddon 2023
G-SHOCK będąca jedną z najpopularniejszych marek zegarków do zadań specjalnych ogłasza współpracę z organizatorem ekstremalnych biegów z przeszkodami Runmageddon. Na śmiałków mierzących się z przeszkodami czekać będą specjalne aktywności marki. Start współpracy odbędzie się już 1 kwietnia podczas najbliższego wydarzenia we Wrocławiu.
G-SHOCK od 40 lat tworzy unikatowe zegarki, które odnajdują się w każdych warunkach, czym zaskarbiły sobie wierność klientów z całego świata. Za sprawą swojego oryginalnego, nowoczesnego designu modele G-SHOCK stały się już kultowe nie tylko w świecie zegarków, ale i w popkulturze. Ich wstrząsoodporność była udowadniana poprzez najbardziej ekstremalne testy fanów marki i nie tylko (np. ustalenie rekordu Guinnessa po tym jak zegarek przetrwał przejechanie przez 25-tonową ciężarówkę.
Dlatego nie powinien dziwić fakt, że marka została partnerem największego cyklu biegów z przeszkodami w Polsce - Runmageddonu. W ramach długofalowej współpracy zaplanowany jest szereg aktywacji pod znakiem G-SHOCK x TIME TREND, m.in. strefa chillu, konkursy, gadżety dodawane do pakietów startowych oraz specjalne vouchery zniżkowe dla uczestników Runmageddonu do zrealizowania na wybrane kolekcje marki G-SHOCK w sklepie internetowym Timetrend.pl. Podczas najbliższej imprezy we Wrocławiu zostanie wybrany Mudmaster imprezy - najbardziej ubłocony uczestnik - spośród wszystkich zawodników, którzy po ukończonym biegu zrobią zdjęcie w strefie G-SHOCK x TIME TREND. Nagrodą będzie G-SHOCK Mudmaster GG-B100, czyli jeden z flagowych produktów marki, który posiada kopertę specjalnie uszczelnioną i zabezpieczoną przed błotem. Ponadto, 1 kwietnia będzie możliwość kupienia w specjalnej cenie modeli Master of G oraz G-Squad, w tym wyczekiwanej przez fanów nowości G-SHOCK GBD-H2000.
- Swoją pozycję na rynku marka G-SHOCK zawdzięcza wytrzymałości i niezawodności produktów. Twórcy marki, Kikuo Ibe, przyświecała idea zaprojektowania zegarka, który „nie zniszczy się nawet, gdy upadnie”, w tym przetrwa upadek z 10 metrów, wytrzyma ciśnienie 10 atmosfer czy będzie działać bez zatrzymania baterii przez 10 lat. W efekcie starań twórcy marka G-SHOCK posiada w ofercie zegarki, które odporne są na wiele czynników, w tym in. błoto - z tej cechy słynie kolekcja MUDMASTER. Naturalna stała się zatem inicjatywa, aby zegarki G-SHOCK pojawiły się podczas tak wymagającego biegu jakim jest Runmageddon, w których oprócz sportowej rywalizacji, mamy do czynienia z bardzo trudnymi warunkami, pyłem, błotem, lodowatą wodą, w których każdy G-SHOCK sprawdzi się rewelacyjnie – mówi Anna Miksztal, Brand Manager marki - Marka G-SHOCK jest dla ludzi, którzy nigdy nie poddają się w dążeniu do celu, a determinacji nie brakuje żadnemu uczestnikowi RUNMAGEDDONU.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.