G-SHOCK oficjalnym sponsorem Runmageddon 2023
G-SHOCK będąca jedną z najpopularniejszych marek zegarków do zadań specjalnych ogłasza współpracę z organizatorem ekstremalnych biegów z przeszkodami Runmageddon. Na śmiałków mierzących się z przeszkodami czekać będą specjalne aktywności marki. Start współpracy odbędzie się już 1 kwietnia podczas najbliższego wydarzenia we Wrocławiu.
G-SHOCK od 40 lat tworzy unikatowe zegarki, które odnajdują się w każdych warunkach, czym zaskarbiły sobie wierność klientów z całego świata. Za sprawą swojego oryginalnego, nowoczesnego designu modele G-SHOCK stały się już kultowe nie tylko w świecie zegarków, ale i w popkulturze. Ich wstrząsoodporność była udowadniana poprzez najbardziej ekstremalne testy fanów marki i nie tylko (np. ustalenie rekordu Guinnessa po tym jak zegarek przetrwał przejechanie przez 25-tonową ciężarówkę.
Dlatego nie powinien dziwić fakt, że marka została partnerem największego cyklu biegów z przeszkodami w Polsce - Runmageddonu. W ramach długofalowej współpracy zaplanowany jest szereg aktywacji pod znakiem G-SHOCK x TIME TREND, m.in. strefa chillu, konkursy, gadżety dodawane do pakietów startowych oraz specjalne vouchery zniżkowe dla uczestników Runmageddonu do zrealizowania na wybrane kolekcje marki G-SHOCK w sklepie internetowym Timetrend.pl. Podczas najbliższej imprezy we Wrocławiu zostanie wybrany Mudmaster imprezy - najbardziej ubłocony uczestnik - spośród wszystkich zawodników, którzy po ukończonym biegu zrobią zdjęcie w strefie G-SHOCK x TIME TREND. Nagrodą będzie G-SHOCK Mudmaster GG-B100, czyli jeden z flagowych produktów marki, który posiada kopertę specjalnie uszczelnioną i zabezpieczoną przed błotem. Ponadto, 1 kwietnia będzie możliwość kupienia w specjalnej cenie modeli Master of G oraz G-Squad, w tym wyczekiwanej przez fanów nowości G-SHOCK GBD-H2000.
- Swoją pozycję na rynku marka G-SHOCK zawdzięcza wytrzymałości i niezawodności produktów. Twórcy marki, Kikuo Ibe, przyświecała idea zaprojektowania zegarka, który „nie zniszczy się nawet, gdy upadnie”, w tym przetrwa upadek z 10 metrów, wytrzyma ciśnienie 10 atmosfer czy będzie działać bez zatrzymania baterii przez 10 lat. W efekcie starań twórcy marka G-SHOCK posiada w ofercie zegarki, które odporne są na wiele czynników, w tym in. błoto - z tej cechy słynie kolekcja MUDMASTER. Naturalna stała się zatem inicjatywa, aby zegarki G-SHOCK pojawiły się podczas tak wymagającego biegu jakim jest Runmageddon, w których oprócz sportowej rywalizacji, mamy do czynienia z bardzo trudnymi warunkami, pyłem, błotem, lodowatą wodą, w których każdy G-SHOCK sprawdzi się rewelacyjnie – mówi Anna Miksztal, Brand Manager marki - Marka G-SHOCK jest dla ludzi, którzy nigdy nie poddają się w dążeniu do celu, a determinacji nie brakuje żadnemu uczestnikowi RUNMAGEDDONU.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.