G-SHOCK oficjalnym sponsorem Runmageddon 2023
G-SHOCK będąca jedną z najpopularniejszych marek zegarków do zadań specjalnych ogłasza współpracę z organizatorem ekstremalnych biegów z przeszkodami Runmageddon. Na śmiałków mierzących się z przeszkodami czekać będą specjalne aktywności marki. Start współpracy odbędzie się już 1 kwietnia podczas najbliższego wydarzenia we Wrocławiu.
G-SHOCK od 40 lat tworzy unikatowe zegarki, które odnajdują się w każdych warunkach, czym zaskarbiły sobie wierność klientów z całego świata. Za sprawą swojego oryginalnego, nowoczesnego designu modele G-SHOCK stały się już kultowe nie tylko w świecie zegarków, ale i w popkulturze. Ich wstrząsoodporność była udowadniana poprzez najbardziej ekstremalne testy fanów marki i nie tylko (np. ustalenie rekordu Guinnessa po tym jak zegarek przetrwał przejechanie przez 25-tonową ciężarówkę.
Dlatego nie powinien dziwić fakt, że marka została partnerem największego cyklu biegów z przeszkodami w Polsce - Runmageddonu. W ramach długofalowej współpracy zaplanowany jest szereg aktywacji pod znakiem G-SHOCK x TIME TREND, m.in. strefa chillu, konkursy, gadżety dodawane do pakietów startowych oraz specjalne vouchery zniżkowe dla uczestników Runmageddonu do zrealizowania na wybrane kolekcje marki G-SHOCK w sklepie internetowym Timetrend.pl. Podczas najbliższej imprezy we Wrocławiu zostanie wybrany Mudmaster imprezy - najbardziej ubłocony uczestnik - spośród wszystkich zawodników, którzy po ukończonym biegu zrobią zdjęcie w strefie G-SHOCK x TIME TREND. Nagrodą będzie G-SHOCK Mudmaster GG-B100, czyli jeden z flagowych produktów marki, który posiada kopertę specjalnie uszczelnioną i zabezpieczoną przed błotem. Ponadto, 1 kwietnia będzie możliwość kupienia w specjalnej cenie modeli Master of G oraz G-Squad, w tym wyczekiwanej przez fanów nowości G-SHOCK GBD-H2000.
- Swoją pozycję na rynku marka G-SHOCK zawdzięcza wytrzymałości i niezawodności produktów. Twórcy marki, Kikuo Ibe, przyświecała idea zaprojektowania zegarka, który „nie zniszczy się nawet, gdy upadnie”, w tym przetrwa upadek z 10 metrów, wytrzyma ciśnienie 10 atmosfer czy będzie działać bez zatrzymania baterii przez 10 lat. W efekcie starań twórcy marka G-SHOCK posiada w ofercie zegarki, które odporne są na wiele czynników, w tym in. błoto - z tej cechy słynie kolekcja MUDMASTER. Naturalna stała się zatem inicjatywa, aby zegarki G-SHOCK pojawiły się podczas tak wymagającego biegu jakim jest Runmageddon, w których oprócz sportowej rywalizacji, mamy do czynienia z bardzo trudnymi warunkami, pyłem, błotem, lodowatą wodą, w których każdy G-SHOCK sprawdzi się rewelacyjnie – mówi Anna Miksztal, Brand Manager marki - Marka G-SHOCK jest dla ludzi, którzy nigdy nie poddają się w dążeniu do celu, a determinacji nie brakuje żadnemu uczestnikowi RUNMAGEDDONU.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.