GYM POWER – nowa kolekcja od Cardio Bunny już w sprzedaży!
Cardio Bunny przedstawia GYM POWER – najnowszą kolekcję ubrań dla kobiet, która świetnie sprawdzi się podczas ćwiczeń na siłowni czy też joggingu. Do sprzedaży trafiły legginsy, crop-topy, topy oraz bluzy!
Stylowe i wygodne ubrania to doskonały wybór zarówno na zajęcia fitness jak i na treningi siłowe, to również idealny strój dla fanek biegania. Kroje dopasowane do ciała podkreślają atuty kobiecości.
Kolekcja składa się z szerokiej gamy kolorów i wzorów – dzięki temu każda kobieta znajdzie wymarzony zestaw, dobrany do typu urody i gustu. W kolekcji GYM POWER klasyka przenika się z nowoczesnością. Czerń w połączeniu ze złotymi wstawkami lub z wielokolorowymi printami pozwoli czuć się wyjątkowo, nawet podczas wymagających ćwiczeń na siłowni. Fankom klasycznych, ale jednak nieoczywistych rozwiązań z pewnością przypadną do gustu komplety w kolorze butelkowej zieleni oraz bordo. Natomiast jasne, pastelowe kolory to zapowiedź nadchodzącej wiosny.
Kolekcja GYM POWER dostępna jest w sklepie internetowym, a także w butikach stacjonarnych Cardio Bunny.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.