Häfele Polska wspiera sportową pasję
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Häfele Polska zostało partnerem strategicznym piłkarskich rozgrywek PRO Liga. Producent systemów oświetlenia i okuć meblowych chce w ten sposób wspierać aktywność fizyczną oraz futbolową pasję swoich pracowników.
100 lat doświadczenia na rynku i bogaty asortyment rozwiązań meblowych to znak rozpoznawczy marki Häfele. Dzięki zawarciu przez polski oddział firmy strategicznego partnerstwa z wrocławskimi rozgrywkami piłkarskimi PRO Liga, czyli ligą dla zawodników-amatorów, pracownicy firmy będą mogli realizować swoje sportowe ambicje.
Häfele PRO Liga zainauguruje sezon jesienny już 21 sierpnia. Format zawodów obejmie łącznie 67 zespołów rozgrywających mecze w dwóch lokalizacjach – na wrocławskich Kłokoczycach oraz na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu. Poza objęciem strategicznego patronatu nad zbliżającą się edycją, Häfele Polska wystawi też w PRO Lidze swoją drużynę. – Nasi pracownicy prowadzą aktywny tryb życia i często angażują się sportowo. Z miłości do piłki nożnej zrodził się pomysł utworzenia drużyny firmowej, a my wspieramy tę pasję. Cieszymy się, że to zespół zgrany zarówno w pracy, jak i na boisku. Stąd nasza decyzja o strategicznym partnerstwie z PRO Ligą – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.
Drużyna Häfele Polska powstała niedawno, a udział w PRO Lidze będzie ich oficjalnym debiutem w rozgrywkach. Zespół przygotowuje się także do startu we wrześniowych Mistrzostwach Polski Branży Meblarskiej.
Häfele Polska to nie jedyna firma branży meblarskiej, która wspiera amatorski futbol. Jednym z właścicieli PRO Ligi jest firma Drzazga. To dystrybutor akcesoriów do produkcji mebli z siedzibą we Wrocławiu, który jest obecny na rynku już od 30 lat.
Pierwszy mecz drużyny Häfele w ramach rozgrywek już we wtorek, 22 sierpnia o godzinie 19:00 na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu.
Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Polski oddział firmy znajduje się w Długołęce pod Wrocławiem. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.
Kontakt dla mediów:
Marek Dąbrowski
PR EXPERT
Tel. 515 166 606
mdabrowski@prexpert.com.pl

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.