Häfele Polska wspiera sportową pasję
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Häfele Polska zostało partnerem strategicznym piłkarskich rozgrywek PRO Liga. Producent systemów oświetlenia i okuć meblowych chce w ten sposób wspierać aktywność fizyczną oraz futbolową pasję swoich pracowników.
100 lat doświadczenia na rynku i bogaty asortyment rozwiązań meblowych to znak rozpoznawczy marki Häfele. Dzięki zawarciu przez polski oddział firmy strategicznego partnerstwa z wrocławskimi rozgrywkami piłkarskimi PRO Liga, czyli ligą dla zawodników-amatorów, pracownicy firmy będą mogli realizować swoje sportowe ambicje.
Häfele PRO Liga zainauguruje sezon jesienny już 21 sierpnia. Format zawodów obejmie łącznie 67 zespołów rozgrywających mecze w dwóch lokalizacjach – na wrocławskich Kłokoczycach oraz na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu. Poza objęciem strategicznego patronatu nad zbliżającą się edycją, Häfele Polska wystawi też w PRO Lidze swoją drużynę. – Nasi pracownicy prowadzą aktywny tryb życia i często angażują się sportowo. Z miłości do piłki nożnej zrodził się pomysł utworzenia drużyny firmowej, a my wspieramy tę pasję. Cieszymy się, że to zespół zgrany zarówno w pracy, jak i na boisku. Stąd nasza decyzja o strategicznym partnerstwie z PRO Ligą – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.
Drużyna Häfele Polska powstała niedawno, a udział w PRO Lidze będzie ich oficjalnym debiutem w rozgrywkach. Zespół przygotowuje się także do startu we wrześniowych Mistrzostwach Polski Branży Meblarskiej.
Häfele Polska to nie jedyna firma branży meblarskiej, która wspiera amatorski futbol. Jednym z właścicieli PRO Ligi jest firma Drzazga. To dystrybutor akcesoriów do produkcji mebli z siedzibą we Wrocławiu, który jest obecny na rynku już od 30 lat.
Pierwszy mecz drużyny Häfele w ramach rozgrywek już we wtorek, 22 sierpnia o godzinie 19:00 na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu.
Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Polski oddział firmy znajduje się w Długołęce pod Wrocławiem. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.
Kontakt dla mediów:
Marek Dąbrowski
PR EXPERT
Tel. 515 166 606
mdabrowski@prexpert.com.pl

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.