Häfele Polska wspiera sportową pasję
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Häfele Polska zostało partnerem strategicznym piłkarskich rozgrywek PRO Liga. Producent systemów oświetlenia i okuć meblowych chce w ten sposób wspierać aktywność fizyczną oraz futbolową pasję swoich pracowników.
100 lat doświadczenia na rynku i bogaty asortyment rozwiązań meblowych to znak rozpoznawczy marki Häfele. Dzięki zawarciu przez polski oddział firmy strategicznego partnerstwa z wrocławskimi rozgrywkami piłkarskimi PRO Liga, czyli ligą dla zawodników-amatorów, pracownicy firmy będą mogli realizować swoje sportowe ambicje.
Häfele PRO Liga zainauguruje sezon jesienny już 21 sierpnia. Format zawodów obejmie łącznie 67 zespołów rozgrywających mecze w dwóch lokalizacjach – na wrocławskich Kłokoczycach oraz na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu. Poza objęciem strategicznego patronatu nad zbliżającą się edycją, Häfele Polska wystawi też w PRO Lidze swoją drużynę. – Nasi pracownicy prowadzą aktywny tryb życia i często angażują się sportowo. Z miłości do piłki nożnej zrodził się pomysł utworzenia drużyny firmowej, a my wspieramy tę pasję. Cieszymy się, że to zespół zgrany zarówno w pracy, jak i na boisku. Stąd nasza decyzja o strategicznym partnerstwie z PRO Ligą – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.
Drużyna Häfele Polska powstała niedawno, a udział w PRO Lidze będzie ich oficjalnym debiutem w rozgrywkach. Zespół przygotowuje się także do startu we wrześniowych Mistrzostwach Polski Branży Meblarskiej.
Häfele Polska to nie jedyna firma branży meblarskiej, która wspiera amatorski futbol. Jednym z właścicieli PRO Ligi jest firma Drzazga. To dystrybutor akcesoriów do produkcji mebli z siedzibą we Wrocławiu, który jest obecny na rynku już od 30 lat.
Pierwszy mecz drużyny Häfele w ramach rozgrywek już we wtorek, 22 sierpnia o godzinie 19:00 na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu.
Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Polski oddział firmy znajduje się w Długołęce pod Wrocławiem. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.
Kontakt dla mediów:
Marek Dąbrowski
PR EXPERT
Tel. 515 166 606
mdabrowski@prexpert.com.pl
Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej
120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych
7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Paweł Małaszyński: Pierwszy raz gram w spektaklu ewidentnie przeznaczonym dla dorosłych. Ale w teatrze właściwie nie ma tematów tabu
– Spektakl „Barabuum!” to nie tylko rozrywka na najwyższym poziomie, ale także sztuka z drugim dnem i ukrytym przesłaniem – mówi Paweł Małaszyński. Aktor nie boi się tematów kontrowersyjnych i uważa, że dobrze jest pokazywać na scenie uniwersalne problemy, z którymi może się borykać wiele osób, ale nie każdy ma odwagę się do tego przyznać. Jego zdaniem przedstawienie wyreżyserowane przez Artura Barcisia powinno zachęcić widzów do szczerej rozmowy o potrzebach seksualnych, skrytych pragnieniach i fantazjach łóżkowych.
Konsument
Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.