Komunikaty PR

Hotel Number One by Grano wspiera mecz charytatywny na rzecz Ukrainy

2022-04-14  |  18:10

Hotel Number One by Grano dołączył do partnerów meczu charytatywnego na rzecz Ukrainy. Już dziś o godzinie 19:30 na Polsat Plus Arena Gdańsk klub Lechia Gdańsk zmierzy się z Szachtarem Donieck. Całkowity dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany na akcję Gdańsk Pomaga Ukrainie. Spotkanie w Gdańsku jest jednym z kilku na trasie Szachtara po Europie, które odbywają się w ramach międzynarodowej akcji „Football For Peace. Stop War in Ukraine.”

Szachtar Donieck jest utytułowaną ukraińską drużyną, 13-krotnym mistrzem kraju. Klub osiem razy zdobywał Superpuchar Ukrainy, wielokrotnie reprezentował Ukrainę na arenie międzynarodowej, m.in. w Lidze Mistrzów. Od 2014 roku, czyli po przejęciu Donbasu przez rosyjskich separatystów nie może rozgrywać meczów u siebie - na słynnej Donbas Arenie. Piłkarze z Doniecka występowali więc m.in. we Lwowie, Kijowie i Charkowie. Teraz rozpoczęli trasę po Europie, wspierając tym samym swój kraj w walce z rosyjskim najeźdzcą.

Hotel Number One by Grano należy do sieci Grano Hotels i zlokalizowany jest na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Hotel od kilku lat zaangażowany jest w wspieranie różnego rodzaju wydarzeń piłkarskich, m.in. poprzez organizację młodzieżowego turnieju Number One Cup.

Bilety na mecz Lechia Gdańsk – Szachtar Donieck można nabyć w dniu spotkania od godziny 18.00 w Pawilonie Kasowym nr 1 przy stadionie lub online pod adresem https://bilety.lechia.pl/. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na akcję Gdańsk Pomaga Ukrainie. Minimalny datek za wejściówkę wynosi 10 zł z możliwością wsparcia akcji wyższą kwotą na życzenie kupującego.  

Każdy, kto nie może wziąć udziału w meczu, a chciałby wesprzeć naszych ukraińskich sąsiadów, może to zrobić za pośrednictwem akcji Gdańsk Pomaga Ukrainie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie: https://ukraina.gdanskpomaga.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.