Hotel Number One by Grano wspiera mecz charytatywny na rzecz Ukrainy
Hotel Number One by Grano dołączył do partnerów meczu charytatywnego na rzecz Ukrainy. Już dziś o godzinie 19:30 na Polsat Plus Arena Gdańsk klub Lechia Gdańsk zmierzy się z Szachtarem Donieck. Całkowity dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany na akcję Gdańsk Pomaga Ukrainie. Spotkanie w Gdańsku jest jednym z kilku na trasie Szachtara po Europie, które odbywają się w ramach międzynarodowej akcji „Football For Peace. Stop War in Ukraine.”
Szachtar Donieck jest utytułowaną ukraińską drużyną, 13-krotnym mistrzem kraju. Klub osiem razy zdobywał Superpuchar Ukrainy, wielokrotnie reprezentował Ukrainę na arenie międzynarodowej, m.in. w Lidze Mistrzów. Od 2014 roku, czyli po przejęciu Donbasu przez rosyjskich separatystów nie może rozgrywać meczów u siebie - na słynnej Donbas Arenie. Piłkarze z Doniecka występowali więc m.in. we Lwowie, Kijowie i Charkowie. Teraz rozpoczęli trasę po Europie, wspierając tym samym swój kraj w walce z rosyjskim najeźdzcą.
Hotel Number One by Grano należy do sieci Grano Hotels i zlokalizowany jest na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Hotel od kilku lat zaangażowany jest w wspieranie różnego rodzaju wydarzeń piłkarskich, m.in. poprzez organizację młodzieżowego turnieju Number One Cup.
Bilety na mecz Lechia Gdańsk – Szachtar Donieck można nabyć w dniu spotkania od godziny 18.00 w Pawilonie Kasowym nr 1 przy stadionie lub online pod adresem https://bilety.lechia.pl/. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na akcję Gdańsk Pomaga Ukrainie. Minimalny datek za wejściówkę wynosi 10 zł z możliwością wsparcia akcji wyższą kwotą na życzenie kupującego.
Każdy, kto nie może wziąć udziału w meczu, a chciałby wesprzeć naszych ukraińskich sąsiadów, może to zrobić za pośrednictwem akcji Gdańsk Pomaga Ukrainie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie: https://ukraina.gdanskpomaga.pl/

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.