Iga Świątek zmierzy się z Agnieszką Radwańską - Wasa dołącza do grona sponsorów
Niesienie pomocy dzieciom i młodzieży z Ukrainy – taka myśl towarzyszy wszystkim zaangażowanym w charytatywny mecz tenisa organizowany przez Igę Świątek. Wydarzenie z udziałem czołowych tenisistów z Polski i Ukrainy, w tym m.in. ambasadorki marki Wasa, Agnieszki Radwańskiej, odbędzie się 23 lipca o godzinie 12.00 na TAURON Arenie Kraków.
Połączenie uwielbianego sportu i możliwości zebrania funduszy na wsparcie dzieci i młodzieży z Ukrainy to wyjątkowa inicjatywa, która zjednoczy fanów tenisa. Marka Wasa z wielką radością dołącza do grona sponsorów tego wyjątkowego wydarzenia, z którego dochód w całości zostanie przekazany trzem organizacjom: oficjalnemu funduszowi pomocowemu Ukrainy UNITED 24, fundacji Eliny Svitoliny oraz UNICEF Polska. Turniej pokazowy, który odbędzie się 23 lipca w Krakowie, będzie transmitowany przez Telewizję Polską S.A. w TVP1, TVP Sport, TVP Polonia, za pośrednictwem aplikacji mobilne TVP Sport oraz na tvpsport.pl, a jego główną atrakcją będzie starcie między dwiema największymi gwiazdami tenisa kobiet w Polsce - Igą Świątek i Agnieszką Radwańską.
Zagranie w charytatywnym meczu z kolegami i koleżankami po fachu napawa mnie ogromną radością, szczególnie, że spotkamy się wszyscy w tak szczytnym celu. Cieszę się, że będę mogła dołożyć do tej akcji swoją cegiełkę, pomagając potrzebującym naszego wsparcia dzieciom i młodzieży z Ukrainy – skomentowała Agnieszka Radwańska, ambasadorka marki Wasa.
Do grona sponsorów wydarzenia dołącza także marka Wasa:
Wszyscy z niecierpliwością czekamy na to wyjątkowe widowisko. Wierzymy, że magia sportu naprawdę jednoczy, a takie inicjatywy pozwalają zwrócić uwagę na najpilniejsze wyzwania współczesnego świata i nieść realną pomoc. – podsumował Damian Podawca, Marketing Manager marki.
Obok Igi Świątek i Agnieszki Radwańskiej w Krakowie pojawią się również gwiazdy takie jak Elina Svitolina, Serhij Stachowski i Martyn Pawelski. Gościem specjalnym będzie były ukraiński piłkarz Andrij Szewczenko.
Więcej o wydarzeniu można się dowiedzieć na stronie www.igaswiatek.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.