Komunikaty PR

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku

2024-07-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Kulbat
oLIVE media

Prosta 20
00-001 Warszawa
a.kulbat|olivemedia.pl| |a.kulbat|olivemedia.pl
+48 795 001 191
https://olivemedia.pl/

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 wystartowały w piątek 26 lipca. Sportowcy żyją jednak imprezą już od dawna, a wraz z nimi fani śledzący ich aktywność w mediach społecznościowych. Na TikToku panuje istna rewia mody i giełda olimpijskich gadżetów.

Uczestnicy Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 nie wrócą do domów z pustymi rękami nawet jeśli nie pobiją rekordów i nie zdobędą medali. Wszystkie federacje przygotowały specjalne pakiety dla sportowców, którzy będą reprezentowali swoje kraje w stolicy Francji. Zawodnicy nie omieszkali pochwalić się olimpijskimi “wyprawkami” w mediach społecznościowych, które w ostatnich dniach zaczęły przypominać istną rewię mody (w końcu Paryż nie bez przyczyny nazywany jest jej stolicą):
Niemcy:
https://www.tiktok.com/@olympics/video/7394446409145077025?_r=1&_t=8oHqtdsVP6B
Kanada:
https://www.tiktok.com/@sarahmdouglas/video/7393801520610856224?_r=1&_t=8oHqmD12xit
Dominikana:
https://www.tiktok.com/t/ZTNHpJcXo/
USA:
https://www.tiktok.com/@anna_peplowski/video/7394904541763849503?_r=1&_t=8oHr0EsTThK

Na wyposażeniu niemal 600 zawodników Stanów Zjednoczonych, reprezentujących swój kraj na Igrzyskach Olimpijskich Paryż 2024, po raz kolejny znalazły się stroje tak znanych marek jak Nike (od 2005 r.) oraz Ralph Lauren (od 2008 r.). Relatywną nowością (od 2020 r.) są produkty marki SKIMS, należącej do celebrytki Kim Kardashian. Flagowe produkty tej marki (topy, bikini, bielizna) zostały scustomizowane z uwzględnieniem barw narodowych USA oraz symboli olimpijskich. Zachwyt sportsmenek i komentujących wzbudzają szczególnie gustowne szlafroki.
https://www.tiktok.com/@claire_weinstein/video/7394814296083090734?_r=1&_t=8oI7mQ7V5ME

W olimpijskich “wyprawkach” nie mogło zabraknąć również przypinek. Początkowo były one traktowane jako pamiątka z udziału w Igrzyskach, ale z czasem coraz więcej sportowców zaczęło się nimi wymieniać ze swoimi kolegami z innych reprezentacji. Holendrzy mają do dyspozycji miniaturowe drewniane chodaki, będące jednym z symboli tego kraju. 
Holandia:
https://www.tiktok.com/@ilonamaher/video/7394784806132862251?_r=1&_t=8oHrWyn8zQU

Krajowe federacje wyposażyły swoich reprezentantów również w powerbanki, a nawet w prądotwórcze agregaty. To efekt uboczny celów środowiskowych, które postawili przed sobą organizatorzy Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Zgodnie z ich planem, wioska olimpijska musi zmieścić się w określonym limicie energii elektrycznej, co stanowi nie lada utrudnienie dla sportowców i towarzyszących im ekip. W trosce o ich komfort w trakcie spodziewanych upałów, własne klimatyzatory przywiezie do Paryża m. in. Polski Komitet Olimpijski (PKOl).
USA:
https://www.tiktok.com/@whistle/video/7385614257787866398?_r=1&_t=8oHqirrqfUp

Osobne “pakiety” przydatnych drobiazgów zawodnicy otrzymali od organizatorów. Kosmetyczki, bidony i przewodniki po wiosce olimpijskiej czy pościel z logotypami imprezy nie wzbudziły wielkich emocji. Co innego telefony od firmy Samsung – jednego z głównych partnerów Igrzysk. Sportowcy nie tylko otrzymali składany model Galaxy Z Flip 6 na własność, ale też mogą za darmo scustomizować nietypową obudowę urządzenia w specjalnym salonie znajdującym się w wiosce olimpijskiej. Co ciekawe, telefon w wersji, jaką otrzymali olimpijczycy, nie jest dostępny w regularnej sprzedaży.
Kanada:
https://www.tiktok.com/@sarahmdouglas/video/7394370082375257376?_r=1&_t=8oHqbuxu4rK
Australia:
https://www.tiktok.com/@tinarahimii_/video/7394810261435206929?_r=1&_t=8oHqrsYxgRn
https://www.tiktok.com/@dasha_tofu/video/7393581682726620434?_r=1&_t=8oI7MHid7yY

Swoich pakietów nie dostali dziennikarze, ale sklep z gadżetami olimpijskimi nie pozwoli im wrócić do domów bez pamiątek z Paryża. Nagranie z zakupów wrzuciła na TikToka Sarah Jenkins, która będzie relacjonować imprezę dla Kanadyjczyków. W Polsce można obejrzeć każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 tylko na platformie MAX.
https://www.tiktok.com/@sarahjenkinsxo/video/7394588983713418502?_r=1&_t=8oHss2hDNwx

Organizatorzy zapewniają olimpijczykom wszystkie artykuły pierwszej potrzeby, a za takie należy uznać również prezerwatywy. Media obiegła niedawno informacja, że w trakcie imprezy sportowcy dostaną ich aż 300 tysięcy sztuk. To dwa razy więcej niż podczas poprzednich Igrzysk organizowanych w Europie (w 2012 roku w Londynie), ale o połowę mniej niż cztery lata później w Rio de Janeiro. Wśród olimpijczyków rozbawionych przezornością organizatorów jest też 23-letnia Polka Julia Piotrowska, która powalczy o medal w strzelectwie.

 

Kolejny mit, który zdążył już powstać wokół Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 to “antyseksowe” łóżka, w które wyposażone są pokoje sportowców. I choć Francuzi poszli w ślady organizatorów poprzedniej imprezy w Tokio, i ponownie oddali do dyspozycji meble z kartonu, to tym razem nie stała za tym podobno chęć zniechęcenia olimpijczyków do nieplanowanych treningów w parterze (w 2021 roku było to istotne ze względu na zagrożenie koronawirusem). Rozwiązaniem tej zagadki jest znów ekologia i chęć poddania łóżek recyklingowi po zakończeniu zawodów. Nie wszyscy sportowcy są tym zachwyceni, ale wielu już udowodniło, że karton może wytrzymać wiele.
Irlandia:
https://www.tiktok.com/@rhysmcc1/video/7393731941607984416
Wielka Brytania:
https://www.tiktok.com/@tomdaley/video/7394391261685271840?_r=1&_t=8oHquOwV3MZ

Co jeszcze czeka zawodników w wiosce olimpijskiej? Pełne ręce roboty mają fryzjerzy, którzy zadbają o to, by fryzury sportowców prezentowały się nienagannie na ceremonii otwarcia i nie tylko. Za dietę zawodników odpowiedzialny jest z kolei sztab kucharzy pracujących dla Sodexo, francuskiej firmy gastronomicznej. W stołówce mogącej pomieścić 3,5 tys. osób ma być dostępne 500 dań, które zaspokoją potrzeby wszystkich dyscyplin sportowych, diet, nawyków żywieniowych i przekonań religijnych. Wśród hitów miejscowej gastronomii zabraknie jednak wina oraz każdego innego alkoholu, który ma pojawić się wyłącznie na imprezach VIP-owskich.
Australia:
https://www.tiktok.com/@dasha_tofu/video/7393998876308458759?_r=1&_t=8oHqnZeNZKY
https://www.tiktok.com/@mbdailyshow/video/7394907486752476462?_r=1&_t=8oHt455SFuF

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.