Komunikaty PR

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku

2024-07-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Kulbat
oLIVE media

Prosta 20
00-001 Warszawa
a.kulbat|olivemedia.pl| |a.kulbat|olivemedia.pl
+48 795 001 191
https://olivemedia.pl/

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 wystartowały w piątek 26 lipca. Sportowcy żyją jednak imprezą już od dawna, a wraz z nimi fani śledzący ich aktywność w mediach społecznościowych. Na TikToku panuje istna rewia mody i giełda olimpijskich gadżetów.

Uczestnicy Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 nie wrócą do domów z pustymi rękami nawet jeśli nie pobiją rekordów i nie zdobędą medali. Wszystkie federacje przygotowały specjalne pakiety dla sportowców, którzy będą reprezentowali swoje kraje w stolicy Francji. Zawodnicy nie omieszkali pochwalić się olimpijskimi “wyprawkami” w mediach społecznościowych, które w ostatnich dniach zaczęły przypominać istną rewię mody (w końcu Paryż nie bez przyczyny nazywany jest jej stolicą):
Niemcy:
https://www.tiktok.com/@olympics/video/7394446409145077025?_r=1&_t=8oHqtdsVP6B
Kanada:
https://www.tiktok.com/@sarahmdouglas/video/7393801520610856224?_r=1&_t=8oHqmD12xit
Dominikana:
https://www.tiktok.com/t/ZTNHpJcXo/
USA:
https://www.tiktok.com/@anna_peplowski/video/7394904541763849503?_r=1&_t=8oHr0EsTThK

Na wyposażeniu niemal 600 zawodników Stanów Zjednoczonych, reprezentujących swój kraj na Igrzyskach Olimpijskich Paryż 2024, po raz kolejny znalazły się stroje tak znanych marek jak Nike (od 2005 r.) oraz Ralph Lauren (od 2008 r.). Relatywną nowością (od 2020 r.) są produkty marki SKIMS, należącej do celebrytki Kim Kardashian. Flagowe produkty tej marki (topy, bikini, bielizna) zostały scustomizowane z uwzględnieniem barw narodowych USA oraz symboli olimpijskich. Zachwyt sportsmenek i komentujących wzbudzają szczególnie gustowne szlafroki.
https://www.tiktok.com/@claire_weinstein/video/7394814296083090734?_r=1&_t=8oI7mQ7V5ME

W olimpijskich “wyprawkach” nie mogło zabraknąć również przypinek. Początkowo były one traktowane jako pamiątka z udziału w Igrzyskach, ale z czasem coraz więcej sportowców zaczęło się nimi wymieniać ze swoimi kolegami z innych reprezentacji. Holendrzy mają do dyspozycji miniaturowe drewniane chodaki, będące jednym z symboli tego kraju. 
Holandia:
https://www.tiktok.com/@ilonamaher/video/7394784806132862251?_r=1&_t=8oHrWyn8zQU

Krajowe federacje wyposażyły swoich reprezentantów również w powerbanki, a nawet w prądotwórcze agregaty. To efekt uboczny celów środowiskowych, które postawili przed sobą organizatorzy Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Zgodnie z ich planem, wioska olimpijska musi zmieścić się w określonym limicie energii elektrycznej, co stanowi nie lada utrudnienie dla sportowców i towarzyszących im ekip. W trosce o ich komfort w trakcie spodziewanych upałów, własne klimatyzatory przywiezie do Paryża m. in. Polski Komitet Olimpijski (PKOl).
USA:
https://www.tiktok.com/@whistle/video/7385614257787866398?_r=1&_t=8oHqirrqfUp

Osobne “pakiety” przydatnych drobiazgów zawodnicy otrzymali od organizatorów. Kosmetyczki, bidony i przewodniki po wiosce olimpijskiej czy pościel z logotypami imprezy nie wzbudziły wielkich emocji. Co innego telefony od firmy Samsung – jednego z głównych partnerów Igrzysk. Sportowcy nie tylko otrzymali składany model Galaxy Z Flip 6 na własność, ale też mogą za darmo scustomizować nietypową obudowę urządzenia w specjalnym salonie znajdującym się w wiosce olimpijskiej. Co ciekawe, telefon w wersji, jaką otrzymali olimpijczycy, nie jest dostępny w regularnej sprzedaży.
Kanada:
https://www.tiktok.com/@sarahmdouglas/video/7394370082375257376?_r=1&_t=8oHqbuxu4rK
Australia:
https://www.tiktok.com/@tinarahimii_/video/7394810261435206929?_r=1&_t=8oHqrsYxgRn
https://www.tiktok.com/@dasha_tofu/video/7393581682726620434?_r=1&_t=8oI7MHid7yY

Swoich pakietów nie dostali dziennikarze, ale sklep z gadżetami olimpijskimi nie pozwoli im wrócić do domów bez pamiątek z Paryża. Nagranie z zakupów wrzuciła na TikToka Sarah Jenkins, która będzie relacjonować imprezę dla Kanadyjczyków. W Polsce można obejrzeć każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 tylko na platformie MAX.
https://www.tiktok.com/@sarahjenkinsxo/video/7394588983713418502?_r=1&_t=8oHss2hDNwx

Organizatorzy zapewniają olimpijczykom wszystkie artykuły pierwszej potrzeby, a za takie należy uznać również prezerwatywy. Media obiegła niedawno informacja, że w trakcie imprezy sportowcy dostaną ich aż 300 tysięcy sztuk. To dwa razy więcej niż podczas poprzednich Igrzysk organizowanych w Europie (w 2012 roku w Londynie), ale o połowę mniej niż cztery lata później w Rio de Janeiro. Wśród olimpijczyków rozbawionych przezornością organizatorów jest też 23-letnia Polka Julia Piotrowska, która powalczy o medal w strzelectwie.

 

Kolejny mit, który zdążył już powstać wokół Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 to “antyseksowe” łóżka, w które wyposażone są pokoje sportowców. I choć Francuzi poszli w ślady organizatorów poprzedniej imprezy w Tokio, i ponownie oddali do dyspozycji meble z kartonu, to tym razem nie stała za tym podobno chęć zniechęcenia olimpijczyków do nieplanowanych treningów w parterze (w 2021 roku było to istotne ze względu na zagrożenie koronawirusem). Rozwiązaniem tej zagadki jest znów ekologia i chęć poddania łóżek recyklingowi po zakończeniu zawodów. Nie wszyscy sportowcy są tym zachwyceni, ale wielu już udowodniło, że karton może wytrzymać wiele.
Irlandia:
https://www.tiktok.com/@rhysmcc1/video/7393731941607984416
Wielka Brytania:
https://www.tiktok.com/@tomdaley/video/7394391261685271840?_r=1&_t=8oHquOwV3MZ

Co jeszcze czeka zawodników w wiosce olimpijskiej? Pełne ręce roboty mają fryzjerzy, którzy zadbają o to, by fryzury sportowców prezentowały się nienagannie na ceremonii otwarcia i nie tylko. Za dietę zawodników odpowiedzialny jest z kolei sztab kucharzy pracujących dla Sodexo, francuskiej firmy gastronomicznej. W stołówce mogącej pomieścić 3,5 tys. osób ma być dostępne 500 dań, które zaspokoją potrzeby wszystkich dyscyplin sportowych, diet, nawyków żywieniowych i przekonań religijnych. Wśród hitów miejscowej gastronomii zabraknie jednak wina oraz każdego innego alkoholu, który ma pojawić się wyłącznie na imprezach VIP-owskich.
Australia:
https://www.tiktok.com/@dasha_tofu/video/7393998876308458759?_r=1&_t=8oHqnZeNZKY
https://www.tiktok.com/@mbdailyshow/video/7394907486752476462?_r=1&_t=8oHt455SFuF

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Karate zdrowszą i tańszą alternatywą dla rozwoju dzieci Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Karate zdrowszą i tańszą alternatywą dla rozwoju dzieci

Kilka, a czasem kilkanaście i kilkadziesiąt tysięcy złotych rocznie to wydatki, z którymi muszą liczyć się rodzice posyłający swoje pociechy na treningi sportowe. Wartą
Sport Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?
2024-07-23 | 10:00

Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?

Polacy zdają sobie sprawę ze znaczenia aktywności fizycznej, jednak mimo to większość z nas nie spełnia zaleceń WHO w tym zakresie. Co ciekawe, powodem nie zawsze jest brak czasu, a
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Sport

Coraz mniej Polaków ćwiczy regularnie przez brak czasu i motywacji. To może pogłębiać problemy ze zdrowiem psychicznym

Ludzie, którzy w ciągu całego życia są aktywni fizycznie, zapadają na niektóre nowotwory co najmniej o 25 proc. rzadziej niż osoby mało aktywne. Mniejsze jest też u nich ryzyko wystąpienia chorób serca czy cukrzycy. Mimo świadomości dobroczynnego wpływu aktywności fizycznej tylko co czwarty Polak podejmuje ją regularnie przez minimum 30 minut dziennie, zgodnie z rekomendacjami WHO – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2023”. Brak ruchu najczęściej wynika z braku czasu i motywacji, ale może być także efektem poważniejszych problemów ze zdrowiem psychicznym. Eksperci dowodzą, że może jednocześnie te problemy pogłębiać, co tworzy błędne koło. Duża może być rola pracodawców, by zachęcać pracowników do aktywności fizycznej.

Moda

Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.