Komunikaty PR

Jak wytrwać w noworocznych postanowieniach? Dołącz do wyzwania Cardio Bunny Cha

2020-01-10  |  01:00
Biuro prasowe

Początek roku to bardzo dobry czas na zmiany. Jednym z najczęściej wymienianych postanowień noworocznych jest zwiększenie aktywności fizycznej. Jeśli poszukujesz motywacji do codziennych ćwiczeń, dołącz do wyzwania #CardioBunnyChallenge i zadbaj o swoją sylwetkę już dziś!

 

Małymi krokami do celu

Nie stawiaj sobie zbyt ambitnych celów – jeśli Twoja poprzeczka będzie zawieszona zbyt wysoko, możesz szybko stracić motywację do działania. Pamiętaj, aby wyzwania były konkretne – zamień „muszę więcej ćwiczyć” na „będę ćwiczyć trzy razy w tygodniu”.  

Motywacja to podstawa!

Odpowiedz sobie na pytanie, co dokładnie poprzez swoje postanowienie chcesz osiągnąć i konsekwentnie realizuj stawiane sobie cele. Motywacją do działania może być nagroda – po treningu pozwól sobie na chwilę dla siebie - obejrzyj ulubiony serial lub zrób coś co sprawia Ci przyjemność. Szukaj motywacji u innych i sam stań się motywacją – z myślą o osobach które nie lubią ćwiczyć same powstał #CardioBunnyChallenge. Na Instagramie @CardioBunny znajdziesz codzienną propozycję ćwiczeń, które pomogą Ci w utrzymaniu regularności, a co za tym idzie szczupłej sylwetki! Inspiruj innych do działania oznaczając hasztagiem akcji swoje zdjęcia!

Zadbaj o swój komfort

W realizacji noworocznego postanowienia pomoże Ci wygodny strój sportowy. Oferta Cardio Bunny powstała z myślą o wygodzie aktywnych kobiet. Znajdują się w niej legginsy i crop-topy – idealne do ćwiczeń zarówno na siłowni jak i w domu, a także komplety dresowe czy kolekcja dedykowana jodze. Specjalne opracowane kroje dopasowane do sylwetki, a także najwyższej jakości materiały sprawią, że poczujesz się wyjątkowo. Z myślą o osobach, które wraz z początkiem 2020 roku podejmują wyzwania związane ze zwiększeniem aktywności fizycznej, marka Cardio Bunny przygotowała atrakcyjny, 40% rabat na wybrane produkty w sklepach stacjonarnych. Skorzystaj już dziś!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki Biuro prasowe
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World
Sport 3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!
2024-07-17 | 08:55

3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!

Startuje kolejny sezon Atrium Biała 3x3 Basket Challenge! Przygotujcie się na koszykarskie emocje na najwyższym poziomie! Przez pięć kolejnych sobót zapraszamy was do udziału

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.