Komunikaty PR

Jak wytrwać w noworocznych postanowieniach? Dołącz do wyzwania Cardio Bunny Cha

2020-01-10  |  01:00
Biuro prasowe

Początek roku to bardzo dobry czas na zmiany. Jednym z najczęściej wymienianych postanowień noworocznych jest zwiększenie aktywności fizycznej. Jeśli poszukujesz motywacji do codziennych ćwiczeń, dołącz do wyzwania #CardioBunnyChallenge i zadbaj o swoją sylwetkę już dziś!

 

Małymi krokami do celu

Nie stawiaj sobie zbyt ambitnych celów – jeśli Twoja poprzeczka będzie zawieszona zbyt wysoko, możesz szybko stracić motywację do działania. Pamiętaj, aby wyzwania były konkretne – zamień „muszę więcej ćwiczyć” na „będę ćwiczyć trzy razy w tygodniu”.  

Motywacja to podstawa!

Odpowiedz sobie na pytanie, co dokładnie poprzez swoje postanowienie chcesz osiągnąć i konsekwentnie realizuj stawiane sobie cele. Motywacją do działania może być nagroda – po treningu pozwól sobie na chwilę dla siebie - obejrzyj ulubiony serial lub zrób coś co sprawia Ci przyjemność. Szukaj motywacji u innych i sam stań się motywacją – z myślą o osobach które nie lubią ćwiczyć same powstał #CardioBunnyChallenge. Na Instagramie @CardioBunny znajdziesz codzienną propozycję ćwiczeń, które pomogą Ci w utrzymaniu regularności, a co za tym idzie szczupłej sylwetki! Inspiruj innych do działania oznaczając hasztagiem akcji swoje zdjęcia!

Zadbaj o swój komfort

W realizacji noworocznego postanowienia pomoże Ci wygodny strój sportowy. Oferta Cardio Bunny powstała z myślą o wygodzie aktywnych kobiet. Znajdują się w niej legginsy i crop-topy – idealne do ćwiczeń zarówno na siłowni jak i w domu, a także komplety dresowe czy kolekcja dedykowana jodze. Specjalne opracowane kroje dopasowane do sylwetki, a także najwyższej jakości materiały sprawią, że poczujesz się wyjątkowo. Z myślą o osobach, które wraz z początkiem 2020 roku podejmują wyzwania związane ze zwiększeniem aktywności fizycznej, marka Cardio Bunny przygotowała atrakcyjny, 40% rabat na wybrane produkty w sklepach stacjonarnych. Skorzystaj już dziś!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.