Komunikaty PR

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

2024-07-22  |  12:00
Biuro prasowe

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.

Czas Decyzji to nowy format popularnego kanału YouTube Meczyki, którego gospodarzami i prowadzącymi są Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK oraz Radosław Przybysz, dziennikarz Meczyki.pl. Program ma swoją premierę 9 lipca. Prowadzący zaproszą do rozmów najciekawszych ludzi ze świata sportu oraz artystów, którzy opowiedzą o swoich kluczowych życiowych decyzjach. Dlaczego zdecydowali się na taki, a nie inny transfer? Co było powodem zakończenia kariery? Kto tak naprawdę odpowiada za przebieg karier - sportowiec czy manager? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzą m.in. zawodnik  Michał Janota czy producent muzyczny znany pod pseudonimem Pedro.

Skąd pomysł na taki format i współpracę? Janusz Walczuk to ambasador marki G-SHOCK, jeden z najważniejszych twórców współczesnej polskiej sceny rapowej. Jako młody, wciąż eksperymentujący artysta swój „czas decyzji” przechodzi wyjątkowo intensywnie. W programie będzie dociekał, co wpływa na ważne decyzje w karierze piłkarzy, inspirując siebie i odbiorców. Program poprowadzi wspólnie z dziennikarzem Meczyki.pl, Radosławem Przybyszem, który jak nikt inny zna się na świecie polskiej piłki nożnej i narodowej reprezentacji. Usłyszymy mnóstwo anegdot, informacji i plotek zza kulis polskiej sceny sportowej. 
 

Janusz Walczuk od ponad roku jest ambasadorem G-SHOCK, marki kultowych zegarków, która od zawsze jest blisko sportu, tworząc najbardziej wytrzymałe i niezawodne zegarki, w myśl haseł #nevergiveup i #absolutetoughness. G-SHOCK w 2023 świętował swoje 40-lecie, wciąż wyprzedzając i wyznaczając trendy, wykorzystując najnowsze zdobycze technologii i swoją ugruntowaną pozycję w świecie czasomierzy. G-SHOCK niezmiennie dotrzymuje kroku swoim lubiącym eksperymenty i najlepszy design, super kreatywnym odbiorcom, których zaprasza teraz do subskrybowania i słuchania nowego formatu Czas Decyzji

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu Biuro prasowe
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World
Sport 3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!
2024-07-17 | 08:55

3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!

Startuje kolejny sezon Atrium Biała 3x3 Basket Challenge! Przygotujcie się na koszykarskie emocje na najwyższym poziomie! Przez pięć kolejnych sobót zapraszamy was do udziału
Sport Eurosport i Max z gwiazdorską obsadą na Igrzyska Olimpijskie Paris 2024
2024-07-16 | 14:30

Eurosport i Max z gwiazdorską obsadą na Igrzyska Olimpijskie Paris 2024

Agnieszka Radwańska, Katarzyna Skowrońska, Robert Korzeniowski i Andrzej Wrona będą ekspertami Eurosportu i platformy Max podczas rozpoczynających się 26 lipca Igrzysk Olimpijskich Paris

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.