Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.
Czas Decyzji to nowy format popularnego kanału YouTube Meczyki, którego gospodarzami i prowadzącymi są Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK oraz Radosław Przybysz, dziennikarz Meczyki.pl. Program ma swoją premierę 9 lipca. Prowadzący zaproszą do rozmów najciekawszych ludzi ze świata sportu oraz artystów, którzy opowiedzą o swoich kluczowych życiowych decyzjach. Dlaczego zdecydowali się na taki, a nie inny transfer? Co było powodem zakończenia kariery? Kto tak naprawdę odpowiada za przebieg karier - sportowiec czy manager? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzą m.in. zawodnik Michał Janota czy producent muzyczny znany pod pseudonimem Pedro.
Skąd pomysł na taki format i współpracę? Janusz Walczuk to ambasador marki G-SHOCK, jeden z najważniejszych twórców współczesnej polskiej sceny rapowej. Jako młody, wciąż eksperymentujący artysta swój „czas decyzji” przechodzi wyjątkowo intensywnie. W programie będzie dociekał, co wpływa na ważne decyzje w karierze piłkarzy, inspirując siebie i odbiorców. Program poprowadzi wspólnie z dziennikarzem Meczyki.pl, Radosławem Przybyszem, który jak nikt inny zna się na świecie polskiej piłki nożnej i narodowej reprezentacji. Usłyszymy mnóstwo anegdot, informacji i plotek zza kulis polskiej sceny sportowej.
Janusz Walczuk od ponad roku jest ambasadorem G-SHOCK, marki kultowych zegarków, która od zawsze jest blisko sportu, tworząc najbardziej wytrzymałe i niezawodne zegarki, w myśl haseł #nevergiveup i #absolutetoughness. G-SHOCK w 2023 świętował swoje 40-lecie, wciąż wyprzedzając i wyznaczając trendy, wykorzystując najnowsze zdobycze technologii i swoją ugruntowaną pozycję w świecie czasomierzy. G-SHOCK niezmiennie dotrzymuje kroku swoim lubiącym eksperymenty i najlepszy design, super kreatywnym odbiorcom, których zaprasza teraz do subskrybowania i słuchania nowego formatu Czas Decyzji
![ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1577866835,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
![3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!](/files/_uploaded/glownekonf_1764029455,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!
![Eurosport i Max z gwiazdorską obsadą na Igrzyska Olimpijskie Paris 2024](/files/_uploaded/glownekonf_1455778549,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Eurosport i Max z gwiazdorską obsadą na Igrzyska Olimpijskie Paris 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.