Komunikaty PR

Juventus Turyn zwycięzcą turnieju Number One Cuo U11 2023 w Gdańsku

2023-03-21  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania NOC ( 0.32 MB )

W minioną niedzielę, 11-letni piłkarze z drużyny Juventus Turyn wywalczyli złoto w kolejnej edycji pucharu Number One Cup U11 2023. Mecze dla młodych sportowców z całej Europy odbywały się pomiędzy 17a 19 marca br. na boiskach Klubu Piłkarskiego przy ul. Budowlanych 59/5 w Gdańsku. Na drugim i trzecim miejscu uplasowały się drużyny Everton Football Club z Liverpoolu oraz PSV Eindhoven. Medale zwycięskim drużynom wręczył legendarny bramkarz Manchaster United, były reprezentant Polski – Tomasz Kuszczak.

Do walki w tegorocznym finale turnieju Number One Cup U11 2023 zakwalifikowały się 42 drużyny. Oprócz zwycięzców – Juventusu Turyn, Everton Football Club, PSV Eindhoven były to m.in.: SCP Sporting Portugal, FC Frankfurt, Aston Villa FC, Blackburn Rovers, , Liverpool FC, MFA Budapest i Barca Academy. W przypadku Polski silną reprezentację stanowiły kluby piłkarskie z Pomorza, m.in. Lechia Gdańsk, Gedania Gdańsk, Jaguar Gdańsk, Bałtyk Gdynia czy Błękitni Wejherowo.

Ideą Number One Cup jest integracja społeczności młodych piłkarzy. Organizator, gdański Hotel Number One należący do sieci Grano Hotels, chce przekonywać, że wspólne pasje, na przykład piłka nożna, łączą ludzi niezależnie od narodowości, kraju pochodzenia czy języka, którym się posługują. Wspólna gra w ulubiony futbol to aktywność nie tylko korzystna dla zdrowia młodych uczestników turnieju, ale także kształtująca i wspierająca otwartość na świat, nie tylko wśród zawodników, ale i ich rodzin. 

Organizatorami turnieju piłkarskiego, oprócz Hotelu Number One by Grano, byli także: Akademia Piłkarska Jaguar oraz Live Adventure. Partnerami zaś Polski Związek Piłki Nożnej, Miasto Gdańsk oraz Gdańska Organizacja Turystyczna Visit Gdańsk. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polsat Plus Arena, Województwo Pomorskie oraz Marszałek Województwa Pomorskiego, Mieczysław Struk. Sponsorami Number One Cup U11 2023 w tym roku były natomiast firmy: Dekpol Budownictwo, Transgourmet, Tico Sportswear, PepsiCo, J.J. Darboven, Drago, Bokaro Salony Łazienek, BMB Santech, Ekoncept, Eco Club, Restauracja Mamma Mia Zielona Pietruszka, One Harmony SPA & Wellness Center oraz Fuluma.

– Dziękujemy wszystkim organizatrom, partnerom,  patronom oraz sponsorom za wsparcie i ogromne zaangażowanie w  organizację kolejnej edycji naszego turnieju. Gratulujemy zwycięskiej drużynie oraz pozostałym zawodnikom, ich rodzicom i trenerom za wspólne święto futbolu. Chcę, aby nasz hotel był najlepszym obiektem rodzinno-sportowym w Trójmieście, a turniej Number One Cup jest istotnym elementem powodzenia tego przedsięwzięcia – mówi  Arkadiusz Labudda, nowy dyrektor generalny Hotelu Number One by Grano w Gdańsku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.