Już w niedzielę 18 września Triathlon Avalon Extreme!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Niecały tydzień został do Pikniku Fundacji Avalon, podczas którego odbędzie się Triathlon Avalon Extreme. Najwyższa pora, aby uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić zainteresowanym kilka szczegółów odnośnie tego wyjątkowego, sportowego wydarzenia. Przybywajcie tłumnie w niedzielę 18 września do parku im. Romana Kozłowskiego (Kopa Cwila), aby zobaczyć na własne oczy co dla Was przygotowaliśmy!
7 kilometrów na 7 urodziny
Triathlon Avalon Extreme będzie okazją do świętowania 7 urodzin projektu. Uczestnicy w dwuosobowych drużynach składających się z osoby z niepełnosprawnością oraz osoby w pełni sprawnej będą mieli do pokonania łącznie 7 kilometrów. Każdy zawodnik przebiegnie lub przejedzie na wózku kilometr, następnie kolejne dwa pokona za pomocą roweru lub hanbike’a. Trzecią konkurencją na dystans pół kilometra będzie ergometr wioślarski. Łącznie drużyny pokonają 7 urodzinowych kilometrów.
Wszyscy chętni mogą zgłosić chęć udziału w Triathlonie Avalon Extreme do wtorku 13 września, za pomocą dedykowanego formularza. Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem zawodów dostępnym na stronie internetowej.
A po triathlonie...
W niedzielę 18 września Park im. Romana Kozłowskiego (Kopa Cwila) zamieni się w jedną, wielką strefę Fundacji Avalon. Każdy tu odnajdzie coś dla siebie! Dla najmłodszych Fundacja Avalon przygotowała konkursy, gry i zabawy. Po udziale w Triathlonie Avalon Extreme będzie można posilić się w strefie foodtracków. Będzie to również doskonała okazja do spotkania się z pracownikami Fundacji Avalon i zapoznania się z wszystkimi projektami!
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.