Kampania i rozbiegany konkurs ASICS x Eobuwie. Sound Mind, Sound Body Weekend
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS od początku swojego istnienia działa w myśl filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch” (ang. Sound Mind, Sound Body), wierząc w kojący wpływ sportu nie tylko na ciało, ale również umysł. W najnowszej kampanii, zrealizowanej przy współpracy z Eobuwie.pl, japońska marka przybliża inspirujące historie członków globalnej społeczności ASICS FrontRunner i zachęca do udziału w „rozbieganym” konkursie.
W ramach kampanii, ASICS chce zainspirować aktywne osoby do uczestnictwa w konkursie poprzez przedstawienie sylwetek pięciu członków drużyny FrontRunnerów, którzy pokazują, w jaki sposób sport wpływa na ich samopoczucie.
Paula Slendak
Kierowniczka w firmie budowlanej i mama dwójki maluchów, Huberta i Kamili. Miłośniczka aktywności fizycznej. Największą miłością wśród wszelakich sportów darzy bieganie. To dla niej forma zadbania o swoje ciało i odpoczynek dla jej umysłu. Uwielbia biegać sama, ale lubi też biegać razem ze swoimi dziećmi. To idealne rozwiązanie na pogodzenie roli mamy i biegaczki, ale także dawanie dobrego przykładu i fantastyczny sposób na spędzanie ze sobą czasu.
Łukasz Kłos
Specjalista Ortopedycznej Terapii Manualnej posiadający międzynarodowy dyplom OMT zgodny ze standardami IFOMT. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Poza terapią manualną i fizjoterapią, jego pasją jest bieganie i dzielenie się wiedzą z innymi poprzez media społecznościowe. Biega na różnych dystansach, z maratonem włącznie. Ma świadomość, z czym mogą zmagać się biegacze długodystansowi i jak należy im pomóc.
Dominika Kłoda
Ze sportem związana od najmłodszych lat. Najpierw jej największą pasją był taniec, później buty do tańca zamieniła na buty do biegania. Teraz spełnia się w roli trenera, pokazując, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywa ruch i jak w pełni wykorzystać możliwości ludzkiego ciała. Bieganie jest jej codzienną rutyną i sposobem na dbanie o swoje ciało i umysł.
Michał Leśniak
Od zawsze sport i aktywność fizyczna były istotną częścią jego życia. Kontuzja kolana pozwoliła mu odkryć i pokochać bieganie, od którego stał się pozytywnie uzależniony. Wyznaje i wykorzystuje trzy zasady: w zdrowym ciele – zdrowy duch, trening czyni mistrza oraz zwiedzanie przez bieganie.
Paulina Zaborowska
Zabiegana trenerka personalna z Gdyni, studentka psychologii, aktywna triathlonistka, przygotowująca się do debiutu na pełnym dystansie IronMan (3,6km pływania, 180km roweru, 42km biegu). Aktywność fizyczna pozwala jej utrzymać w zdrowym ciele – zdrowego ducha, napędza do działania i zapewnia przestrzeń, by pobyć ze sobą. „Bieganie to część mnie… bez tego nie byłabym sobą.”
Konkurs
Aby wziąć udział w konkursie, należy wysłać zgłoszenie w formie materiału wideo, na którym opowiesz nam, jak ruch wpływa na Ciebie – Twoje ciało, samopoczucie, motywację czy zaangażowanie. Najważniejsza jest indywidualna, szczera historia. Mniejsze znaczenie ma jakość wideo. Nagrodą w konkursie jest weekendowy wyjazd do **** hotelu w Wiśle dla dwóch osób. ASICS przygotował pięć podwójnych zaproszeń. Pobyt został zaplanowany w dn. 04-06.05.2022.
Kampania na kanałach online Eobuwie i ASICS potrwa do 24 kwietnia.
Więcej informacji:
https://bit.ly/eob_asics

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.