Komunikaty PR

KFC w CS:GO Major 2023 - co zobaczymy w tym roku?

2023-04-05  |  15:00
Biuro prasowe

Mistrzostwa Świata CS:GO wchodzą w końcową fazę i znamy już ostateczne składy, które wywalczą awans na BLAST.tv Paris Major 2023. O miejsce w rozgrywkach w tegorocznej edycji rywalizuje polski zespół 9INE, który będzie konkurować z najlepszymi teamami ze światowej czołówki. Polska transmisja turnieju, jak co roku, odbędzie się pod oficjalnym patronatem marki KFC, która jak zwykle przygotowała pyszne i chrupiące oferty dla graczy spragnionych wielkich emocji.

Marka KFC po raz kolejny wspiera relację z najważniejszych rozgrywek esportowych konsekwentnie udawadniający jak ważną grupą dla firmy są miłośnicy esportu i gamingu.

KFC ze specjalną ofertą dla graczy

KFC po raz kolejny wspiera relację z najważniejszych rozgrywek e-sportowych Major 2023 zostając oficjalnym partnerem polskiej transmisji zawodów. Dzięki temu gracze oraz fani CS:GO oprócz wrażeń związanych z rywalizacją o finał paryskiego BLAST.tv Paris Major 2023 mogą liczyć na szereg aktywności, łączących chrupiące kawałki kurczaka KFC z ich ulubioną grą. 

Już od początku European Regional Major Ranking, czyli od 6 kwietnia KFC zaprasza wszystkich graczy do odwiedzenia kanału Discorda #GameOnKFC. Osoby będące członkami serwera jako pierwsze będą mogły dowiedzieć się o kolejnych turniejach i nowościach e-sportowych. Znajdują tam również najaktualniejsze informacje o aktywnościach gamingowych prowadzonych przez markę KFC. Natomiast w czasie transmisji turnieju, na kanale Discord pojawiać się będą kody rabatowe na produkty KFC z dostawą. To nie koniec niespodzianek. Marka KFC przygotowuje dla wszystkich graczy specjalną mapę, która będzie częścią tych rozgrywek.

Stolica Francji już wkrótce stanie się najważniejszym punktem na mapie międzynarodowych, e-sportowych rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive - najbardziej oczekiwanego przez fanów tytułu wydarzenia. W tym roku droga do mistrzostwa zapowiada się niezwykle emocjonująco i nie zabraknie również mocnych, polskich akcentów.

Polacy walczą o udział w Mistrzostwach Świata w CS:GO

W tegorocznej edycji turnieju w walce o miano najlepszego CS-owego zespołu nie zabraknie Polaków. Jedyna, w pełni polska ekipa - 9INE - zawalczy o mistrzowski tytuł. Jednak zanim zobaczymy ich w paryskich rozgrywkach będą musieli przejść przez European Regional Major i pokonać najlepszą obecnie drużynę. Poza tym, podczas transmisji online zobaczymy kilku naszych rodaków, którzy będą uczestniczyć w turnieju jako wsparcie drużyn z innych państw. Zmagania najlepszych zespołów na polskojęzycznym streamie będzie relacjonować dobrze znane grono komentatorskie i eksperckie.

W studiu zobaczymy między innymi Piotra „izaka” Skowyrskiego, Radosława „Mad1” Florkowskiego, oraz Olafa „Szeregowy” Ostrowskiego. Nie zabraknie również  Łukasza "Hermesa" Pożyczka, czyli znanego eksperta i komentatora, którego głos z pewnością kojarzą widzowie poprzednich polskojęzycznych transmisji zawodów CS:GO.

Gdzie oglądać transmisje?

Turniej BLAST.tv Paris Major 2023 będzie poprzedzony kwalifikacjami (European RMR A: 6 - 9 kwietnia, European RMR B: 11 - 14 kwietnia). Sam Major rozpocznie się 8 maja od fazy zmagań pretendentów, która wyłoni najlepsze drużyny na świecie. Wielki finał turnieju odbędzie się 21 maja br.

Transmisję tego wydarzenia będzie można oglądać w serwisie multimedialnym Twitch twitch.tv/izakooo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.